[BC3] 8 november: x-box

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
zie gamers.nl
Donderdag 8 november zal een dag zijn die menig gamer zichzelf zal herrineren. Microsoft lanceert dan haar allereerste console.....

De Xbox gaat 299 dollar kosten en er zullen tussen de 600.000 en 800.000 Xboxen te koop zijn vanaf dag 1. Tegen het eind van het jaar moeten er meer dan 1.5 miljoen Xboxes verkocht zijn.
Afgaande van de 299 dollar die je in Amerika betaald, zal het apparaat in Nederland tussen de fl 799,- en fl 899,- gaan kosten. Dat is minder dan eerst werd gesuggereerd en het is zéker een prijs die zeer meevalt als je kijkt wat je er allemaal voor krijgt.

Bij de launch van de XBox zullen er tussen de 15 en 20 titels beschikbaar moeten zijn. Naast Halo zal de gamer ook Tony Hawk Pro Skater 3, Unreal Championship en Tom Clancy''s Ghost Recon kunnen spelen.
ik kan niet w8ten :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
* Blue-eagle zit te twijfelen of je niet beter een pc kunt aanschaffen...

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Of allebij :)

Steam

• Xion
  • Laatst online: 09:42
Op woensdag 16 mei 2001 22:50 schreef JeanLucPicard het volgende:
Of allebij :)
$$$$$ :z

Verwijderd

Beetje PC (800Mhz+met GeForce3) rost die X-Box er vet uit. OK, ben je wel meer kwijt, maar heb je ook wat.

Verwijderd

x-box kan je niet upgraden pc wel; dat is voor mij de enigste goede reden om geen spellen console te nemen en natuurlijk ook omdat er geen apps op kunt draaien. Verder denk ik wel dat er meer pc spellen zullen uitkomen als die x-box een succes wordt! *D

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat metal gear solid 2 er (nog) niet is voor de x-box. ik ga hem denk ik halen als ie iets is afgeprijsd en wat andere nieuwe games voorzijn

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op donderdag 17 mei 2001 03:25 schreef eXistence het volgende:
x-box kan je niet upgraden pc wel; dat is voor mij de enige goede reden om geen spellen console te nemen en natuurlijk ook omdat er geen apps op kunt draaien. Verder denk ik wel dat er meer pc spellen zullen uitkomen als die x-box een succes wordt! *D
ja hallo, dat consoles juist niet kunnen upgraden is juist een pluspunt !

hierdoor kunnen de bedrijven het maximale uit de console halen zonder na te denken dat iemand met een low-end pc-tje het spel ook nog moet kunnen spelen en dus de specs flink moeten verlagen.

en ten tweede het is een spelletjescomputer geen MULTIMEDIA computer ! apps horen niet op een spelletjes computer.

loze argumenten heb jij |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 03:05 schreef CommDante het volgende:
Beetje PC (800Mhz+met GeForce3) rost die X-Box er vet uit. OK, ben je wel meer kwijt, maar heb je ook wat.
je hebt het fout
de xbox is (voor de voveelste keer) geoptimaliseerd voor spellen
een pc niet..je kan wel zeggen dat de xbox pc hardware heeft, maar dat heeft de Dc in principe ook..(mainbord met ram en vga kaart ala kyroI)

Een xbox zo dus een pIII 800/900 of zelf 1000mhz met een GF2/ultra eruit trekken.

(IMHO dan he?;) )

Verwijderd

ooh en ik koop zeer zeker een xbox

daar speel ik dus voortaan mijn spellen op
(behalve shooters, kan toch niet met joypad..gaat zeer klote)
ik heb het al eens geprobeert met UT en q3 op de DC ..echt KUT!!

Maar in de toekomst hoef ik dus me peecee niet meer zo vaak te upgraden ..

maar een GAMECUBE is ook heel aantrekkelijk
(let alleen niet op de lompe design)
maar schijnen goede gamez uit te komen

Verwijderd

Ik ga misschien een Gamecube kopen. Komt op 5 november uit en gaat maar $150 kosten, das zo''n 400-450 piek.

Verwijderd

reken daar maar niet op
ik bedoel
de prijs zal zeker op 700 guldens liggen
vooral bij de release date

maar ook de gamecube en de xbox komen in mijn huiskamer...de PS2 kan ik wel laten vallen..das echte rotzooi

meer dan 1 jaar na launchdate nog steeds hoge prijs en niet heel veel gamez

Verwijderd

thx

TESTDRIVE ziet er zeeeeer gelikt uit

dit zo wel eens vele malen beter zijn als NFS .

TEstdrive begon echt in een dip te raken vanaf 3 of 4

Nu een herkansing op de xbox??

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
als je trouwens wat meer wilt weten over de x-box moet je hier ff kijken

edit:
Hier stond info waar niet iedereen even blij mee was.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:47

Bloodclot

Jawier!

bedankt, ik zit er nu even rond te sneupen.
Maar ik kan niks over, Fellowship of the ring vinden. :(

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 08:40 schreef kyle_2000 het volgende:
thx

TESTDRIVE ziet er zeeeeer gelikt uit

dit zo wel eens vele malen beter zijn als NFS .

TEstdrive begon echt in een dip te raken vanaf 3 of 4

Nu een herkansing op de xbox??
testdrive ziet er idd veeel beter uit :)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 08:14 schreef ds het volgende:

[..]

hierdoor kunnen de bedrijven het maximale uit de console halen zonder na te denken dat iemand met een low-end pc-tje het spel ook nog moet kunnen spelen en dus de specs flink moeten verlagen.

en ten tweede het is een spelletjescomputer geen MULTIMEDIA computer ! apps horen niet op een spelletjes computer.

Het nadeel dat je niet kunt upgraden is dat spellen niet mooier en ingewikkelder worden en dat is iets wat je op de pc wel hebt. En als je hardware dat niet trekt dan ze je hem toch gewoon op een resolutie lager of bijv. minder auto''s zichtbaar in gp3?! ;)

En dat je dan zoveel geld uitgeeft voor een spellenconsole waar je verder niets mee kan vind ik ook zonde, want leg dan wat meer geld neer en je hebt een vergelijkbare pc. En zeg nou zelf de x-box gaat er na een tijdje ook weer uit en dan moet je weer iets anders kopen (+spelletjes) dus dat kost ook weer meer geld terwijl je dan in je pc gewoon een nieuwe cpu of videokaart gooit! :)

Verwijderd

Het blijft een gevalletje van micro$oft!!
En upgraden gaat niet zo gemakkelijk als bij een pc!
Ik wacht op die console met de linux OS! (komt ook nog!)

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 03:25 schreef eXistence het volgende:
x-box kan je niet upgraden pc wel; dat is voor mij de enigste goede reden om geen spellen console te nemen en natuurlijk ook omdat er geen apps op kunt draaien. Verder denk ik wel dat er meer pc spellen zullen uitkomen als die x-box een succes wordt! *D
Ik lees dat velen dit een nadeel vinden, maar het fijne is wel dat je als je een game koopt, niet zorgen hoeft te maken of het goed draait.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 08:14 schreef ds het volgende:

[..]

''loze'' ? :?

Op het moment dat er een nieuwe grafische technologie uitkomt, loopt de game-console alweer achter.

De pc-gebruiker daarentegen, kan simpelweg de nieuwste videokaart, die deze technologie ondersteunt, aanschaffen.

/me heeft niks tegen consoles, maar houdt wel in de gaten dat er een balans is tussen voor- en nadelen tussen de twee.

Verwijderd

En dan nog een nadeel aan consoles (geld niet voor x-box dacht ik) is dat de meeste spellen !160 gulden kosten en niet als ISO te downloaden zijn....

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 08:17 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

je hebt het fout
een pc niet..je kan wel zeggen dat de xbox pc hardware heeft, maar dat heeft de Dc in principe ook..(mainbord met ram en vga kaart ala kyroI)
Ik zou niet te hard roepen dat PC''s niet zijn geoptimaliseerd voor games als ik jou was....

Dat is namelijk maar een halve waarheid.

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 08:17 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

je hebt het fout

Een xbox zo dus een pIII 800/900 of zelf 1000mhz met een GF2/ultra eruit trekken.

(IMHO dan he?;) )
PC Spellen zijn niet goed geoptimaliseerd voor pc''s ;( Als je ziet hoeveel spellen er daadwerkelijk de Geforce3 volledig benutten en hoe lang ''t nog duurt voordat die ''r zijn :(

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 11:01 schreef noXic het volgende:
Het blijft een gevalletje van micro$oft!!
En upgraden gaat niet zo gemakkelijk als bij een pc!
Ik wacht op die console met de linux OS! (komt ook nog!)
...attempting to start Testdrive... Please
recompile kernell... :r

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 12:43 schreef eXistence het volgende:
En dan nog een nadeel aan consoles (geld niet voor x-box dacht ik) is dat de meeste spellen !160 gulden kosten en niet als ISO te downloaden zijn....
wat zouden de spellen van de x-box dan gaan kosten ?

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 19:15 schreef aftermath het volgende:

[..]

wat zouden de spellen van de x-box dan gaan kosten ?
Ik denk gewoon (!slechts!) 100 gulden net zoals gewone pc games...

Verwijderd

Ik heb net gehoord dat de NLse versie pas volgende zomer uitkomt, 8 nov is de release date voor de states.

Gelukkig zit ik dan toch daar lekker van een kalkoentje te genieten dus waarom niet meteen een x-boxje kopen :).

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 12:43 schreef eXistence het volgende:
alle spellen zijn vroeg of laat te kopieren

denk aan illegale cartridge of een copybox voor de snes en megadrive
psx hoeft ik niet te vertellen
n64 heeft ook illegale cartridge en een copybox
DC spellen kan je al kopieren
en zelfs bij de nieuwe psx2 spellen kan het al
...dus ik maak me helemaal geen zorgen over de XBOX :)

..ps..ook voor de gameboy/gamegear waren gekopieerder spellen

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

xbox heeft volgens mij een te grote hype erom heen.. ik blijf wel op m''n pctje multiplayeren.. want online gamen is toch echt wel het toppunt van fun.. en voordat die xbox hier is en het multiplayeren werkt zijn pc''s al wel krachtig genoeg om dezelfde beelden te creeren als "een" console.. en met een console muis "een" fps te doen op je tv suckt KONT. kheb weles geprobeert te cs''en op m''n tv en dat werkt dus echt niet eh..
magoet ieder z''n eigen ding.. xbox zal best mooi worden enz.. als ik zoiets zal kopen gaat het mij meer om de dvd player dan om de console zelf waarschijnlijk... tis gewoon weer zown elite hebbe ding :)

edit:
typo... *zucht*

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

:(:(:(:(:(:(
Nu moet het dus niet gekker worden he!!!
Kijk ik gisteren het journaal (sbs6), komt er in 1x de x-box langs!!!!
Met de volgende tekst: "Hij is sneller, krachtiger en gebruiksvriendelijker dan de hedendaagse spelletjes computers!!"

Dit vind ik dus echt niet kunnen!
Dat deden ze niet bij de Psx/n64/ps2!!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

Enige reden om geen X-box te kopen zijn de spellen die uitkomen op de concurrerende consoles. Ik wil heel graag MGS 2, FFX, ISS, enz spelen, maar ook de nieuwe mario, zelda, perfect dark enz. Voor de X-box zie ik alleen maar Halo.
Ik ga waarschijnlijk een Ps2 halen, alleen voor die spellen, dvd is mooi meegenomen. Aangezien een vriend van me de Cube waarschijnlijk gaat halen kan ik min of meer alle spellen spelen, we ruilen af en toe gewoon consoles om, hij is nl ook een ISS verslaafde >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Omdat de XBox gewoon gebruikt maakt van standaard hardware (Videokaart, Hd, DVD, etc.) verwacht ik dat de spelletjes van de Xbox gewoon op de pc kunnen worden gespeeld dit jaar.

De emulator zal er snel zijn, en de benodigde rekenkracht is allang beschikbaar.
Pagina: 1