ik heb CS 1.1 Ik heb gewoon een bind voor toggleconsole. en als ik die dan in het spel indruk, word de console NIET geopend:( weet iemand hoe dat komt en hoe ik dit op kan lossen?????
staat er in je snelkoppeling -console ??
hallo
wattes???Op woensdag 16 mei 2001 16:50 schreef NaLiN het volgende:
staat er in je snelkoppeling -console ??
rechtermuis knop - snelkoppeling (dat plaatje waar je op dubbelklikt om cstrike op te starten) - eigenschappen/properties
vul bij target in: "X:\Program Files\SIERRA\Half-Life\hl.exe" -console -game cstrike
ff de dir goed zetten en je bent klaar
vul bij target in: "X:\Program Files\SIERRA\Half-Life\hl.exe" -console -game cstrike
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
-noipx zet ik er ook altijd nog ff bijOp woensdag 16 mei 2001 17:00 schreef ds het volgende:
rechtermuis knop - snelkoppeling (dat plaatje waar je op dubbelklikt om cstrike op te starten) - eigenschappen/properties
enne, deze vraag is al vaker gesteld dus dit kon je ook opzoeken met de search.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
kan, ik zet er ook nog -numericping bijOp woensdag 16 mei 2001 17:01 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
-noipx zet ik er ook altijd nog ff bij
dan zie je je ping in cijfers bij de connectie staan naast die groene bollen.
Op woensdag 16 mei 2001 17:00 schreef ds het volgende:
ik heb hier geen snelkoppeling voor op me bureaublad, is die in mijn startmenu ook goed?
je hebt hier over half life :?:?![]()
Verwijderd
Cool thnx, ff erbij zettenOp woensdag 16 mei 2001 17:04 schreef ds het volgende:
[..]
kan, ik zet er ook nog -numericping bij
dan zie je je ping in cijfers bij de connectie staan naast die groene bollen.
ja, ik heb het over half-life (cstrike is een half-life mod)Op woensdag 16 mei 2001 17:04 schreef wiebe het volgende:
[..]
X:\Program Files\SIERRA\Half-Life\hl.exe" -console -game cstrike
ff simpele uitleg:
-console hiermee kan je console oproepen als je op ~ drukt
- game cstrike dit start de mod half-life op
maar ik heb CS en Halflife legaal gekocht, en bij mij is counterstrike een aparte map enzo ik snap er echt geen tiet van en btw ik heb nederlandse windows, dus svp nederlandse dingen zeggen dan kan ik ze ook vinden enzo thx alvastOp woensdag 16 mei 2001 17:07 schreef ds het volgende:
[..]
ja, ik heb het over half-life (cstrike is een half-life mod)
X:\Program Files\SIERRA\Half-Life\hl.exe" -console -game cstrike
ff simpele uitleg:
-console hiermee kan je console oproepen als je op ~ drukt
- game cstrike dit start de mod half-life op
ik neem aan dat je een snelkoppeling hebt staan op je desktop (nederlandse woord
)
zoja, rechtermuisknop --> eigenschappen --> en helemaal achteraan van de opstart regel
-console
typen.
zoja, rechtermuisknop --> eigenschappen --> en helemaal achteraan van de opstart regel
-console
typen.
ik heb nu dit(als ik denk dat ik weet welke regel je bedoelt:Op woensdag 16 mei 2001 17:13 schreef ds het volgende:
ik neem aan dat je een snelkoppeling hebt staan op je desktop (nederlandse woord)
-console
typen.
E:\Counter-Strike\cstrike.exe
moet hier nou -console achter????als je dat achter de . doet is het ongeldig, moet het ervoor??? of nog ergens anders?????
E:\Counter-Strike\cstrike.exe -console
zo moet het werken.
succes!
zo moet het werken.
succes!
Bij mij staat er dit:
D:\Half-Life\hl.exe -console -game cstrike -numericping
D:\Half-Life\hl.exe -console -game cstrike -numericping
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
mensen ben ik de enige bij wie er al automatisch na install van CS -console erbij stond??????
PIII 800@804 Mhz
ja nu werkt het:) thxOp woensdag 16 mei 2001 17:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
E:\Counter-Strike\cstrike.exe -console
zo moet het werken.
succes!
Wie heeft er ook ''-dev'' achterstaan bij CS, krijg je alle waypoints te zien waar de hossies zijn
bij mij staat het nu weer uit omdat ik het irri vond
PSN
ik heb er staan -game cstrike -console
-nice chicks -aimbot -numpiercing -nojoy
-gg money -invisible -spiked models
lekker boeiend allemaal het belangrijkste is dat wiebe ze console het doet
hallo
Ben je niet ''-bunnyhop'' vergetenOp woensdag 16 mei 2001 21:40 schreef NaLiN het volgende:
ik heb er staan -game cstrike -console
lekker boeiend allemaal het belangrijkste is dat wiebe ze console het doet
PSN
Verwijderd
Heb ik je op school en via MSN ook nog maar tien keer gezegdOp woensdag 16 mei 2001 17:29 schreef wiebe het volgende:
[..]
had jij even geluk, ik zocht me dagen suf naar een oorzaak
Pagina: 1