De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
e3 is natuurlijk heel gaaf 
ik neem aan dat ign.com het wel allemaal zal bijhouden. Een aardige nl site is ook wel www.gsx.nl
www.lik-sang.com bracht geloof ik ook een dvd over de e3 uit. Misschien de moeite waard?
ik neem aan dat ign.com het wel allemaal zal bijhouden. Een aardige nl site is ook wel www.gsx.nl
www.lik-sang.com bracht geloof ik ook een dvd over de e3 uit. Misschien de moeite waard?
ga in de hoek staan en je schamenOp woensdag 16 mei 2001 16:56 schreef sunnyboy het volgende:
e3:?
Edit: mIsschien wle handig als ik er bij zet dat de E3 giga-"beurs" (hoe noem je zoeits) is over spellen die uit zijn/ vooral uit gaan komen
Helaas zij de kaartjes DUUUR, net als de vliegrijs (tokio)
De E3 is in Tokyo dit jaarOp woensdag 16 mei 2001 17:11 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
ga in de hoek staan en je schamen
Edit: mIsschien wle handig als ik er bij zet dat de E3 giga-"beurs" (hoe noem je zoeits) is over spellen die uit zijn/ vooral uit gaan komen
Helaas zij de kaartjes DUUUR, net als de vliegrijs (tokio)
Goh, da''s dan balen voor al die mensen die naar L.A. afrEIzen
De Cebit is het mekka van de nerd. De E3 is het mekka van de gamerOp woensdag 16 mei 2001 17:21 schreef HlpDsK het volgende:
E3 is het mekka van de nerd
E3 = Electronic Entertainment Expo toch?
Lijkt me erg leuk om een keer heen te gaan, alleen wat duur (iets van $1000,- voor 2 dagen: alleen kaarten).
Zou best kunnen, ik dacht dat ie in tokyo wasOp woensdag 16 mei 2001 18:12 schreef keldon het volgende:
[..]
De E3 is in Tokyo dit jaar
Goh, da''s dan balen voor al die mensen die naar L.A. afrEIzen
Volgens mij is de E3 altijd in L.A. maar kan aan mij liggen 
edit:
Idd LA[quote]
When and where is the show?
The show is being held May 17-19, 2001 at the Los Angeles Convention Center in Los Angeles, California.
[/quote]
Source http://www.e3expo.com
Idd LA[quote]
When and where is the show?
The show is being held May 17-19, 2001 at the Los Angeles Convention Center in Los Angeles, California.
[/quote]
Source http://www.e3expo.com
Pagina: 1