[BC3] UT crash

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds ik m''n oude TB700 opgebrand heb en een nieuwe er in gezet heb wilt UT niet meer draaien. Als ik UT aanklik dan krijg ik het UT logo , na een tijdje krijg je op de achtegrond zoals altijd een raamwerk maar dan gaat alles op zwart en kan niets meer doen. Als ik op esc druk komt de pijl van je muis weer in beeld maar verder niets. Als het beeld op zwart gaat dan hoor je m''n beeld van freq. veranderen.
Heeft iemand hier antwoord op???:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Was een TB700??? Ow Thunderbird 700Mhz?

Hebbie UT opnieuw geinstalleerd? DirectX/videodrivers?

processor verwisselen is behoorlijke actie voor je OS en herinstalleren van vanalles is dus meestal wel nodig.. misschien zelfs je hele OS.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb UT opnieuw geiinstalleerd en tevens de nieuwste DirectX 8.0a gedownload maar het loop nog steeds vast