[BC3] Operation Flashpoint

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand al de demo / complete spel gespeeld van Operation Flashpoint ?

Ik zit te twijfelen of ik ''em ga kopen.

Greetz,

Z.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:44
ja, hij is goed, ik heb de demo gespeeld.

Verwijderd

sjonge jonge ik heb die OF demo draad wel een maand hier online gezien. |:(

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Join the club van OF verslaafden!!!!

Ik denk dat iedereen die de demo heeft gespeeld het spel gaat kopen.
ik in ieder geval heb namelijk nog 100,- aan cdbonnen liggen speciaal voor OF :)

Weet iemand eigenlijk of de performance wat omhoog is gegaan sinds de release van de demo?

En moet die nu niet ongeveer gold gaan als ze hem eind juni willen releasen?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:25
ja hij zal binnen nu en 2 weken gold gaan dan.

• JeroenNietDoen
correctie: hij is al gold

• JeroenNietDoen
niks, dan om 1 of andere wazige reden stort nog die UH60 neer :)
ik heb het uitgeprobeerd.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Das mooi... de Russen in de Demo waren een beetje uitgeluld. Na een paar keer spelen had ik het al door.. gewapend met vier RPG9''s sloop ik dat dorp binnen en ging ik in 1 van die huizen zitten. Hup die BMP2 naar de maan geschoten en ook die twee T-72''s en die truck.

Ik kon alleen die ZSU-23 niet vinden.. ben benieuwd wat er nou zou gaan gebeuren als ik die ZSU-23 vernietig en in die UH-60 stap.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• BC3 Victim
Ik ga hem in ieder geval niet kopen en ik heb de demo wel gespeeld, ik vond namelijk de graphics behoorlijk tegenvallen :r En het spel zelf vond ik nou ook niet bijster geweldig :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb hem nog niet gezien, maar van wat ik gehoord heb :9~

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 16 mei 2001 19:09 schreef KID-ICARUS het volgende:
Ik ga hem in ieder geval niet kopen en ik heb de demo wel gespeeld, ik vond namelijk de graphics behoorlijk tegenvallen :r En het spel zelf vond ik nou ook niet bijster geweldig :(
Kan je wat specifieker zijn? Het spel ziet er heel behoorlijk uit en tja.. het kan natuurlijk gewoon je game niet zijn maar ik kan niet wachten tot het uit is.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• BC3 Victim
Ik vond die auto besturen gewoon klote, veelste onoverzichtelijk en niet echt realistisch :r En ik vind die bomen er echt niet uit zien :r Lijkt wel Hidden & Dangerous en dat is niet positief bedoeld ;)

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:09
Op woensdag 16 mei 2001 22:20 schreef KID-ICARUS het volgende:
Ik vond die auto besturen gewoon klote, veelste onoverzichtelijk en niet echt realistisch :r En ik vind die bomen er echt niet uit zien :r Lijkt wel Hidden & Dangerous en dat is niet positief bedoeld ;)
Vond ik het begin ook, nu geef ik gas met mijn linkerhand en ik stuur met mijn muis, dat werkt perfect! En qua detail vind ik het wel meevallen maar idd de pixels in de boompjes zijn erg groot.

Ik vond trouwens altijd dat ik zo verrekte weinig kogels had, vooral op M16 burst mode.

Daarom had ik de volgende tactiek:

Ik pak van het 3e machinegun mannetje zijn PK. Deze heeft dan nog 3 magazijnen en er gaan 100 (!) in 1 magazijn.

Daarmee kun je erg lang knallen! Wel moet je perse liggen, want staand knallen is erg onnauwkeurig. Bij het eerste huisje knal ik bijna alles leeg om vervolgens allemaal magazijnen te pikken van een machinegun mannetje wat meestal ergens links ligt.

Daarna heb ik weer full ammo om naar het complex te gaan en alles daar verrot te knallen.

Ik vlucht meestal in die truck maar ik krijg mijn mannetjes nooit zover om achterin te zitten om dan naar de UH60 te racen.

:)
al met al een prachtspel

• JeroenNietDoen
de final version heeft ook t&l by the way en draait een heel stuk soepeler ook.

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

de final version heeft ook t&l by the way en draait een heel stuk soepeler ook
Hoe weet je dat? En hoe weet je dat van dat ie al gold is? Ik heb hem in ieder geval nog niet op de newsgroupen voorbij zien komen.

Voor mij betekent gold dat hij uit is op de newsgroupen >:)

• BC3 Victim
Heb vannacht de demo for the first time gespeeld, errug leuk.

Maar ik had toch iets meer verwacht qua realisme... (in de zin van het schieten op iemand)
Bijv. SOF vond ik echt realistisch als ik iemand door z''n kop of in z''n linker poot schoot 8-)

Maar al met al een dikke ...8 1/2
Can''t wait for the full version B-)

Greetz,

Z.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

mischien heb ik de verkeerde demo gespeeld hoor maar ik von er echt weinig an.. je ziet geen hol die vijanden zijn bewegen vlekjes en pas na 10x raken vallen ze neer.. (twas de demo waar je aan het einde in die heli gaat die neergeschoten word..) mischien word de full beter maar de demo was echt een afknapper

blup

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

En hoeveel denk jij dat je van iemand ziet in camo pakkie die 800 meter verderop door door de bosjes loopt? :)

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

tjah ;) ik wil niet super realisme hoor ;) mannetjes met rode pakjes met een grote S op de voorkant mogen best de vijand zijn. schiet wel makkelijk ;)

blup

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Erhm Super-Gorby''s ofzo?

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

zoiets.. of een aantal teletubbies.. zullen ook best opvallen ;)

blup

Verwijderd

Je kunt tientallen nieuwe "unofficial" missies downloaden voor de demo...o.a. D-DAY!

zijn allemaal erg kleine bestandjes.ongeveer 60k.

Je kunt dan in tanks rijden of in een helicopter vliegen etc...

Verwijderd

Op donderdag 17 mei 2001 20:02 schreef GODFLESH het volgende:
Je kunt tientallen nieuwe "unofficial" missies downloaden voor de demo...o.a. D-DAY!

zijn allemaal erg kleine bestandjes.ongeveer 60k.

Je kunt dan in tanks rijden of in een helicopter vliegen etc...
Geef dan meteen een linkje waar je die zooi kan halen... |:(

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Wat is eigenlijk de url van die site die laat zien wat er wel of niet gold is?

Ik meende me namelijk ter herinneren dat er hier een site voor was?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 18:17 schreef Kaap het volgende:
correctie: hij is al gold
Dan wil ik wel weten waar je dat gezien hebt aangezien de meest toonaangevende site (klinkt errug brak) hem nog niet als Gold heeft aangegeven. Dan nog is het knap aangezien de release gepland staat voor 30 juni.

Verwijderd

Ik heb de demo al helemaal aan alle kanten uitgecheckt :) alleen jammur dat het f*ckin lang duurt voordat je daadwerkelijk in the line of fire ligt....>:)
Ik heb al een heel stel extra missies gespeeld, maar om een of andere reden zijn die pokkelangzaam, waarschijnlijk door de vele extra AI (bij d-day speel je met meer dan 100 soldaten tegelijk). Verdur un dikke 10 ! :&

Verwijderd

Geef dan meteen een linkje waar je die zooi kan halen
Doh.. www.operationflashpoint.com
Pagina: 1