Toon posts:

[BC3] Beeld hapert bij spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn bak heeft opeens op de een of andere manier problemen met het spelen van spellen
(NFS:HS en Q3, meer spellen heb ik niet).
Om de zoveel tijd gaat het beeld haperen, denk aan intervallen van zo''n 10-15 sec.

Heb zowel geprobeerd ze te spelen in software rendering als met direct3D, maakt niks uit.

Specs:
Celeron 366@550
128 mb ram
Lite-on 40x
Viper v770 (originele drivers)
SB 64pci
Seagate 8,6 Gb

Moet er nog wel bijvertellen dat laatst mijn bak is gecrashed, bestandstoewijzingstabel was beschadigd :( . Heb toen geformateerd en Win98se weer geinstalleerd.

Ik zelf heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen, ik vertrouw op jullie: HELP MIJ!

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels nieuwe drivers geinstalleerd voor m''n v770, dezelfde die mijn huisgenoot ook gebruikt op zijn v770, maar dit heeft ook geen effect gehad.

Ik had eigenlijk gehoopt meer replies te zien dan 0 ... ;(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hmmmm, celeron 366....
Het kan zijn dat je processor het niet aankan.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zijn door de herinstallatie de irq''s etc. misschien veranderd?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
windows geeft geen conflicten aan en mijn processor heeft het altijd aangekund, dus waarom nu dan niet? heb hem trouwens op 550 lopen ....

wel een verschil is dat ik sinds de herinstallatie dx8 heb lopen ipv dx7

Verwijderd

Topicstarter
Ook hapert hij bij het scrollen door plaatjes, check:

http://athena.fokforum.nl/showtopic.php/16881

hier deed dat zich voor ...

Verwijderd

Topicstarter
u p ...

Verwijderd

Staat DMA van je HD wel ingeschakeld? Ik had laatst ook zo''n interval interferentie.
Kijk even bij system->properties->Drives
en kijk of het vinkje DMA aanstaat.

Anders je AGP poort ipv 4X eens op 2X zetten in je BIOS.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al verholpen, ik heb gewoon de hele zooi opnieuw geinstalleerd. Dat betekent format c: enz.

Nu nergens problemen meer mee. Wel drastisch maar ja je moet toch wat!
Pagina: 1