Toon posts:

[BC3] UnrealEd crasht ---> level pleite??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

geen id of dit het goede forum hiervoor is, maar als dat niet zo is verplaats je ''m maar... :)

Toen ik aan m''n level zat te werken in UnrealEd crashte UnrealEd ineens. Ben ik inmiddels wel gewend, want dat gebeurd zo vaak. Deze keer was het alleen iets erger, want ik kreeg een blauw scherm voor m''n kiezen (ik draai win2k) en later bleek dat als ik de level open in UnrealEd dat ie opeens leeg is :? Hoe kan dit???

Toen ik de level wilde gaan spelen in UT (om te kijken of ie het daar wel deed) zei die: Failed launching URL; Failed to find object ''Level None.Mylevel'':'(

het gekke is dat het bestand nog wel precies dezelfde grootte heeft als ervoor. (3.6 MB)

Is er misschien iemand die weet wat ik kan doen om m''n level weer speel- en editbaar te maken? en weet er misschien iemand waar ik die package None.MyLevel kan vinden en waar die precies goed voor is???

Alvast bedankt...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zou proberen het level te rebuilden, misschien laat hij dan alle polygons weer zien. Dat zou al een hele stap zijn aangezien je het hele level kwijt bent!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Open de autoplay.unr eens in de editor, met een beetje geluk zit de laatst werkende versie van je level daar nog in, met een beetje geluk dus he.
''t heeft wel een paar keer gered.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin