[BC3] Trainsimulator

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand toevallig wanneer Microsoft Train simulator precies uitkomt.

Ik heb weleens een mailtje naar de officiële site gestuurd, maar dan krijg je doodleuk een mailtje terug (maakt niet uit of het engels of nederlands is, precies dezelfde inhoud) dat je de offciële site gewoon in de gaten moet houden.

Maar daar staat ik weet al niet hoelang SPRING 2001, dus als iemand iets meer weet...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Geen idee... Ben ook al op zoek geweest, maar veel verder dan ''Spring'' of Mei kom ik ook niet :(

Edit: Misschien dat ze bij Kuju meer weten? kuju@kuju.com

Verwijderd

Eerlijk gezegd lijkt me dit een erg leuk spel om es af en toe lekker te cruisen. Maarre, Train Simulator lijkt me niet F100-leuk.

Operation Flashpoint is wel genoeg, voor het geval ze beide nog in Mei uitkomen, wat ik hoop. :)

Verwijderd

Lijkt me best leuk spel. :)

• BC3 Victim
Ideaal! Een Micosoft-simulatie opzetten van het NS-traject, vastlopen gebeurt dan vanzelf :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• oVRoM
  • Niet online
ff paar screenies neer dumpen:
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss13_BNSF_1Cab_sun.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss23_Scotsman_SettleStation_Clear.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss24_Scotsman_Cab_Front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss11_acela_cab_snow.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss2_acela_leftcab_snow_deer.jpg

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 00:46 schreef Revolution het volgende:
Lijkt me best leuk spel. :)
Best saai ei''k.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik vind het er wel stoer uitzien. Nou maar hopen dat je niet na 2 uurtjes rijden alle tereinen hebt gezien..

Verwijderd

Gebeurt er ook wat in dat spel? Ik bedoel: kan er wat fout gaan, staan er auto''s stil op overwegen, moet je een bepaalde tijdlimiet halen, gooit iedereen zich voor de trein, trekt men aan de noodrem, kapingen, etc. Of is het gewoon starten, rijden, stoppen? Zoals bij al die lui die zo''n Marklin treinsetje hebben op zolder? Daar ben je toch zo op uitgekeken!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Dat vraag ik me ook af, wat moet je in vredesnaam doen behalve je snelheid in de gaten houden?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Volgens GoneGold:
Microsoft Train Simulator 05/31/01

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:08
Leuke engine voor Transport Tycoon Deluxe 3d :)

• ju_17
  • Laatst online: 25-07-2019

ju_17

Er moet meer getyped wor

Als je echt van treinen houdt dan hoef er echt niet veel in het spel te zitten. Alleen het rijden in de cabine geeft al een kick en raak je niet snel uitgekeken op dit spel!!
Kan bijna niet wachten tot hij te koop is.

(ik ben een treinengek)!!

Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!

Verwijderd

Amazon.com verscheept ''em 5 juni, dat zal wel de release date zijn. Ze rekenen $45, iets duurder dan Flight Simulator 2000 (maar goedkoper dan FS2kPRO).

Verwijderd

lijkt me spannend spel ;)

Verwijderd

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005BI8F/202-1449783-0694269

20 juli en het gaat rond de 150,- kosten :( (europeese release althans..)

Verwijderd

Rijden er ook nog andere treinen rond (AI)? Dan valt er misschien nog wel wat lol te beleven. Je weet wel, rode lichten negeren en zo... >:)

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-01 23:48
Micro$oft + treinen = :+

Crashende treinen, op hol slaande treinen, treinen die opeens verdwijnen.

Of je bestuurt zo''n TGV en je ziet allemaal blauwe schermen op je besturingsdisplays.

Foutmeldingen:
Error engine could not be found.
Error please contact your local software supplier.

:+

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lijkt me best wel leuk om es een keer te spelen. Kijken of het nu echt zo moeilijk is om op "tijd" te rijden...de NS krijgt het immers niet voor elkaar :P

Maar ehm, volges mij heb je voor dit spel maar 2 knoppen nodig: Gas en Rem. Veel andere manoeuvres kan zo''n ding niet toch :?

Verwijderd

Lijkt me opzich wel grappig spel, maar gaat volgens mij vrij snel vervelen
Ik bedoel, om nou uren achter elkaar zo''n trein te besturen... nee dankje..

• Vinnienerd
  • Laatst online: 20:54
Weet iemand een linkje naar een freeware trainsimulator?

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 04:02 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Best saai ei''k.
Nee man, lekker scheuren met zo''n trein, ontsporen, botsingen enzo. :9

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 14:10 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:

Of je bestuurt zo''n TGV en je ziet allemaal blauwe schermen op je besturingsdisplays.

Foutmeldingen:

:D

Weet u zeker dat u wilt remmen? OK - Annuleren

:)

• oVRoM
  • Niet online
Op woensdag 16 mei 2001 22:08 schreef kazuka het volgende:
Maar ehm, volges mij heb je voor dit spel maar 2 knoppen nodig: Gas en Rem. Veel andere manoeuvres kan zo''n ding niet toch :?
Je kunt zelf kiezen hoe moeilijk je het wilt maken... In een stoomtrein moet je er bijvoorbeeld voor zorgen dat je voldoende druk hebt, maar ook weer niet te veel :)
The most realistic experience of rail equipment ever brought to the PC - placing you in the cab of each detailed locomotive, with accurate, fully-functional gauges and working controls that you manipulate. Whether it''s working the regulator on a steam engine or the air brake system on a modern diesel, you are in control.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-02 20:25
Zoek eens op http://www.microsoft.com naar ''Train Simulator''. De eerste 3 resultaten gaan over de registratie. Dit betekent dat óf ze maken een fout, óf hij is (bijna) klaar.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Dit zijn gewoon van die spellen voor de fanatics, dat vind je leuk of niet. Zo vond ik niks aan Flight Simulator, maar ex-klasgenoot van me speelt dat nu nog.
Maar zonder kans op ongevallen lijkt het mij niet 100piek-spannend :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Slecht nieuws voor diegenen die ontsporingen willen: die zijn dus niet echt gemodelleerd in TS, volgens een interview dat ik ooit gelezen heb. Beetje net als FS3: barstjes in beeld en ''CRASH'' in het midden of zo. Doel is om je een trein te laten besturen zoals het WEL moet, het is geen speelgoedtreintje.

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Verwijderd

Lol treinen freakz onder ons =) Mijn vader werkt bij de NS =) marchinist ik kan geen trein meer zien en hij hoeft het spel niet want het is offcourse te saai dan het echte werk =)
(btw ik heb zelf vaak gereden goederen maar dat is vet 10000 tonnen meeslepen =) )

• koelkast
  • Niet online
Ik verheug me er ook al een tijdje op. Nou hopen dat je er ook met nederlandse treinen kunt rijden, en ook nederlandse scenery kunt gebruiken (net als met Flight sim)

• koelkast
  • Niet online
Op donderdag 17 mei 2001 21:35 schreef phemelrijk het volgende:
ga naar www.trainmaster.com :)
Oops, heb je daar een GForce 3 voor nodig ofzo, of ligt het aan de drivers voor m''n Asus V3400 TNT?

• PWM
  • Niet online

PWM

Features:

One of the most realistic train experiences ever brought to the PC

Hundreds of miles of highly detailed, accurately recreated rail routes

Real-world, detailed sound effects

Dynamic, 24-hour environment

Route Editor

Six highly detailed train routes :?

Nine drivable locomotives

6 Routes dus. Ben je snel klaar mee volgens, mij.

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 08:36 schreef PWM het volgende:

Six highly detailed train routes :?

Gek, hè? De NS heeft zware problemen om hun machinisten zo ver te krijgen dat ze rondjes om de kerk gaan rijden... en dan gaan wij ? 150,- dokken om dat in onze vrije tijd op de computer te doen! Gekke lui, die computerspelletjesfanaten... >:)

• BC3 Victim
Door de vele reacties die ik kreeg hier een correctie.

Train Simulator is top!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit is geen spel, dit is een simulator.... en je kan toch niet zeggen dat FS2000 een slechte simulator is

• BC3 Victim
is al uitgekomen, op de achterkant van het engelse Railway magazine staat een pagina grote ad.

(8<))

• oVRoM
  • Niet online
Denk niet dat dit om afstanden Amsterdam - Rotterdam oid gaat hoor :)
Verder is het net zo uitbreidbaar (:?) als FS, dus er zullen ongetwijfeld heel veel extra routes en treinen bijkomen...
ER ZIJN BETERE SPELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je niets hebt toe te voegen mag je gerust weg blijven hoor :( Laat ons dit leuk vinden, ga jij maar weer gauw met je Barbies spelen ofzo.
Microsoft en spellen?? Laat me niet lachen
FYI: Het spel wordt gemaakt door Kuju, niet door Microsoft. Jij bent zeker zo''n gefrustreerd iedereen na pratende Microsoft basher, die stiekem ook gewoon Windows en Office gebruikt:(

Tsss... Microsoft bashers piss me off sometimes |:(

Edit: Gequote reacties zijn inmiddels aangepast, dat je niet denkt dat ik gek ben ;)

• BC3 Victim
Train Simulator is top!

• oVRoM
  • Niet online
Op vrijdag 18 mei 2001 20:40 schreef Markiedam het volgende:
...
Ik heb niets maar dan ook niets met software van Microsoft te maken.
...
[sorry, offtopic - laatste reply hierover]
Ik geloof je meteen :)
[topic=181022]
[topic=180841]
[topic=182040]
[/sorry, offtopic - laatste reply hierover]

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
je moet ook zorgen dat je communiceert enzo d8 ik in dit spel, en dat je kolen moet scheppen bij de ouwere trijenen :+ zo zit er nog wel wat actie in :) en als er een ongeluk ergens is gebeurd, moet jij afremmen :) en dat duurt ook te lang, en dan gaat het maybe wel fout.

en je mag niet te hard door stations heen, want dan kunnen mensen meegezogen worden :Y) en das nie zo prettig

(iig zoiets heb ik een keer gelezen :))

dus mij lijkt het EEN KEWL SPEL, en als ie uit is. email me eff of icq :7

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• BC3 Victim
Heb net even de site van www.dimensionplus.nl (onder het kopje PC CDROM) bezocht en daar stond dat train simulator uit kwam op 20 juni 2001 :D

Verwijderd

Op woensdag 16 mei 2001 10:40 schreef s_roubos het volgende:
Dat vraag ik me ook af, wat moet je in vredesnaam doen behalve je snelheid in de gaten houden?
Je voet op de dode man zetten:o

/patser_mode
heb al een paar keer achter het "stuur":P gezeten is wel cool...
maar ik denk dat het spel even boeind wordt als ms-flightsim''s:7

• Glorix Jim
  • Laatst online: 03-02 15:05
Kent iemand nog dat spelletje van de MSX :
Sprinter?

Dat heb ik echt vaaaak gespeeld :)

• Dennis
  • Laatst online: 21:11
MS Train Simulator zou oorspronkelijk uitkomen in April 2001, ik was dan ook teleurgesteld toen hij er niet was na mijn vakantie begin mei.

Maar ik denk dat het wel een succes wordt: er zijn ongelooflijk veel treinenliefhebbers die het spel wel zullen kopen, including me!

En het rijden van treintjes is helemaal niet saai, en een Märklin modelbaan ook niet (had ik vroeger). Bovendien kun je hier niet over mee praten als je zelf geen treinspotter bent.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
WOW, dit is een VETTE toff SCREENSAVER, net als dat je heeel laat snachts wel eens op zo''n buitelandse zender hebt! dat de camera gewoon vooraan de trein hangt! heb ik weleens een uur nagekeken op zondag ochtend (na uitgaan :):)>:)) half dronken zat ik ernaar te staren vond het wel grappig, langs al die krottewijken enzo, en die lui die op het dak van de trein zitten.

• Tha_LeX
  • Laatst online: 11-02 08:36
Op www.microsoft.com/games/e3/ kan je een filmpje van trainsimulator downloaden :9~

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• BC3 Victim
Op woensdag 16 mei 2001 22:57 schreef Revolution het volgende:

[..]

:D

Weet u zeker dat u wilt remmen? OK - Annuleren

:)
LOL >:)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op woensdag 16 mei 2001 14:10 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:

Foutmeldingen:

LOLOLOLOL

----------nou ik--------:)
-Press CTRL+ALT+DEL to eject
-Illigal operation while pressing the power button on
-Hardware acceleration could not be initialized, let passengers push train.
-Delayed timeout
-insert disk2 for new station
-General Protection ERROR! dont go to fast downhile!
-Create bootdisk to start train
-out of memory, refuel
-out of virtual memory, throw out passengers
-press ctrl+c to copy more trains
-press start to exit the train
-Illigal operation, dont try to push bill gates out
-illigal operation, just in case
-illigal operation while trying to connect a extra train wagon.
-General protection fault! cant open doors while driving
-etc etc

bedenk er ook een paar!

• oVRoM
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 11:09 schreef Mister_X het volgende:
WOW, dit is een VETTE toff SCREENSAVER, net als dat je heeel laat snachts wel eens op zo''n buitelandse zender hebt! dat de camera gewoon vooraan de trein hangt! heb ik weleens een uur nagekeken op zondag ochtend (na uitgaan :):)>:)) half dronken zat ik ernaar te staren vond het wel grappig, langs al die krottewijken enzo, en die lui die op het dak van de trein zitten.
Jaah! N3 ofzo.. iig een Duitse zender... Idd best gaaf om half wakker naar te kijken :)

• LoneRanger
  • Niet online
Op dinsdag 22 mei 2001 15:02 schreef oVRoM het volgende:

[..]

Jaah! N3 ofzo.. iig een Duitse zender... Idd best gaaf om half wakker naar te kijken :)
N3 is toch met een auto?
Idd best wel relaxed op de zondagmorgen :)
Die met die trein heb ik nog nooit gezien

[ontopic]
Opzich lijkt zo''n sim idd saai.
MS-FS is opzich ook zaai, van a naar b en niet eens wapens :(
Toch dikwijls een boeing gevlogen van New-York naar LA, rustgevend zeg maar :)
[/ontopic]

Only fools are enslaved by time and space.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op dinsdag 22 mei 2001 20:30 schreef LoneRanger het volgende:
MS-FS is opzich ook zaai, van a naar b en niet eens wapens :(
Toch dikwijls een boeing gevlogen van New-York naar LA, rustgevend zeg maar :)
Lekker stunten met een Boeing :)
Of gewoon rondjes vliegen en landen op een brug waar je vervolgens door heen kan vliegen :)

Ik neem aan dat dat allemaal niet in die trainsim mogelijk is (heb nog nooit een trein door een looping zien gaan op het kermis treintje na dan)
maar aangezien je stuk minder vrijheid hebt, lijkt me dit wel ietsje saaier..

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 16 mei 2001 03:02 schreef oVRoM het volgende:
ff paar screenies neer dumpen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit man!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Dennis
Jippie!

* Dennis krijgt deze week salaris en deze week komt MS Trainsim uit dus hij gaat ook deze week nog naar de winkel :)

Verwijderd

Maar Operation Flashpoint is ook al F100, en dan Train Simulator F150...

Maar het hoge realiteits-gehalte zal zorgen voor de fun, want tja... wie verwacht nou dat een aankomende trein niet bij het station stopt maar er met 150km/h >:) langs gaat.

Wat ook een kick zal geven: Van een Stoomlocomotief naar een TGV. Muwhahahaha, en dat je je trein ook van buitenaf langs kan zien rijden of er zelf passagier in zijn is natuurlijk ook errug gaaf!

• Dennis
Op dinsdag 22 mei 2001 21:54 schreef 007 het volgende:
...of er zelf pasagier in zijn is natuurlijk ook errug gaaf!
Kan dit ook dan in MS Trainsim?

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 21:58 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Kan dit ook dan in MS Trainsim?
Dit haal ik van kuju.com:
3. Sit back and relax while the computer drives you along any of the six routes and you take in the scenery.
Het lijkt me sterk dat je er dan doorheen kan lopen, maar waarschijnlijk wel een camere-standpunt per wagon.

6 routes is btw wel weinig, kijken hoeveel km ze zijn...

Ik heb al meer:
Exterior views allow you to view your train from any angle (or watch it pass by from the trackside).

Passenger camera places you inside one of the carriages of your train.
Het bewijs!Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss6_Acela1_passenger_snow.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss28_Scotsman_PassengerView_Sun.jpg

• Dennis
Die 6 routes weinig: dat klopt. Maar ik snap wel waarom! Zodat we weer voor 100 gulden per stuk uitbreidingen kunnen gaan kopen :(

Verwijderd

Deze screens gaan mij overtuigen:

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss_hires1_Acela_Summer_Evening.gifAfbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss15.gifAfbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/games/trainsim/img/screens/ss17.gif

Meer? http://www.microsoft.com/games/trainsim/screens.asp

Yeah, lekker cruisen met house-muziek aan... :)

• BC3 Victim
Op dinsdag 22 mei 2001 21:21 schreef dennisdotcom het volgende:
Jippie!

* BC3 Victim krijgt deze week salaris en deze week komt MS Trainsim uit dus hij gaat ook deze week nog naar de winkel :)
Ik ben wel erg benieuwd waar je het gaat kopen! Volgens mij komt hij pas half juni uit! :?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ziet er zeker goed uit hoor!

* jelmervos wacht met spanning af!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
ik heb het niet bepaald op m$ maar ik moet zeggen: dit ziet er wel nice uit.

laat ze ook een linux versie maken, doen ze toch nog iets goeds!!!

wel zonder bugs uiteraard

• Entity
  • Laatst online: 05:36

Entity

9000rpm

Iemand hier al bekend met Trainz? Ik volg het nu al een tijdje, het wordt een soort online treinsimulator, ziet er veelbelovend uit. Veel interactie tussen de makers en de toekomstige gebruikers en veel informatie over de voortgang, da''s weer eens wat anders dan wat er bij MS en NS gebeurt :)

URL: http://www.virtualtrainz.com

Ze hebben zelfs al wat Nederlandse locomotieven gemaakt!

* Entity gaat nu weer even verder met Transport Tycoon Deluxe

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
haha, TGV a vertrek op spoor 1 op tijdstip X1 en rijdt 100 km/h, Stoomlocomotief b vertrekt op spoor 2 op tijdstip X2 en rijdt met 10 Km/h

Bereken wanneer ze elkaar raken :)

Verwijderd

Op www.spelletjesgarnaal.be staat een filmpje van de MS trainsimulator. Erg cool!

• oVRoM
  • Niet online
Op woensdag 30 mei 2001 00:00 schreef Felysium het volgende:
Op www.spelletjesgarnaal.be staat een filmpje van de MS trainsimulator. Erg cool!
Whaahaa!! Heb zwaar lol gehad :) :) :)
Pagina: 1