De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Edit: Misschien dat ze bij Kuju meer weten? kuju@kuju.com
Verwijderd
Operation Flashpoint is wel genoeg, voor het geval ze beide nog in Mei uitkomen, wat ik hoop.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Best saai ei''k.Op woensdag 16 mei 2001 00:46 schreef Revolution het volgende:
Lijkt me best leuk spel.
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Microsoft Train Simulator 05/31/01
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Kan bijna niet wachten tot hij te koop is.
(ik ben een treinengek)!!
Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
Verwijderd
Verwijderd
20 juli en het gaat rond de 150,- kosten
Verwijderd
Crashende treinen, op hol slaande treinen, treinen die opeens verdwijnen.
Of je bestuurt zo''n TGV en je ziet allemaal blauwe schermen op je besturingsdisplays.
Foutmeldingen:
Error engine could not be found.
Error please contact your local software supplier.
Maar ehm, volges mij heb je voor dit spel maar 2 knoppen nodig: Gas en Rem. Veel andere manoeuvres kan zo''n ding niet toch
Verwijderd
Ik bedoel, om nou uren achter elkaar zo''n trein te besturen... nee dankje..
Verwijderd
Nee man, lekker scheuren met zo''n trein, ontsporen, botsingen enzo.Op woensdag 16 mei 2001 04:02 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Best saai ei''k.
Verwijderd
Op woensdag 16 mei 2001 14:10 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Micro$oft + treinen =
Of je bestuurt zo''n TGV en je ziet allemaal blauwe schermen op je besturingsdisplays.
Foutmeldingen:
Weet u zeker dat u wilt remmen? OK - Annuleren
Je kunt zelf kiezen hoe moeilijk je het wilt maken... In een stoomtrein moet je er bijvoorbeeld voor zorgen dat je voldoende druk hebt, maar ook weer niet te veelOp woensdag 16 mei 2001 22:08 schreef kazuka het volgende:
Maar ehm, volges mij heb je voor dit spel maar 2 knoppen nodig: Gas en Rem. Veel andere manoeuvres kan zo''n ding niet toch
The most realistic experience of rail equipment ever brought to the PC - placing you in the cab of each detailed locomotive, with accurate, fully-functional gauges and working controls that you manipulate. Whether it''s working the regulator on a steam engine or the air brake system on a modern diesel, you are in control.
Maar zonder kans op ongevallen lijkt het mij niet 100piek-spannend
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Verwijderd
(btw ik heb zelf vaak gereden goederen maar dat is vet 10000 tonnen meeslepen =) )
One of the most realistic train experiences ever brought to the PC
Hundreds of miles of highly detailed, accurately recreated rail routes
Real-world, detailed sound effects
Dynamic, 24-hour environment
Route Editor
Six highly detailed train routes
Nine drivable locomotives
6 Routes dus. Ben je snel klaar mee volgens, mij.
Verwijderd
Gek, hè? De NS heeft zware problemen om hun machinisten zo ver te krijgen dat ze rondjes om de kerk gaan rijden... en dan gaan wij ? 150,- dokken om dat in onze vrije tijd op de computer te doen! Gekke lui, die computerspelletjesfanaten...Op vrijdag 18 mei 2001 08:36 schreef PWM het volgende:
Six highly detailed train routes
6 Routes dus. Ben je snel klaar mee volgens, mij.
Train Simulator is top!
(8<))
Denk niet dat dit om afstanden Amsterdam - Rotterdam oid gaat hoor6 Routes dus. Ben je snel klaar mee volgens, mij.
Verder is het net zo uitbreidbaar (
Als je niets hebt toe te voegen mag je gerust weg blijven hoorER ZIJN BETERE SPELLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FYI: Het spel wordt gemaakt door Kuju, niet door Microsoft. Jij bent zeker zo''n gefrustreerd iedereen na pratende Microsoft basher, die stiekem ook gewoon Windows en Office gebruikt:(Microsoft en spellen?? Laat me niet lachen
Tsss... Microsoft bashers piss me off sometimes
Edit: Gequote reacties zijn inmiddels aangepast, dat je niet denkt dat ik gek ben
[sorry, offtopic - laatste reply hierover]Op vrijdag 18 mei 2001 20:40 schreef Markiedam het volgende:
...
Ik heb niets maar dan ook niets met software van Microsoft te maken.
...
Ik geloof je meteen
[topic=181022]
[topic=180841]
[topic=182040]
[/sorry, offtopic - laatste reply hierover]
en je mag niet te hard door stations heen, want dan kunnen mensen meegezogen worden
(iig zoiets heb ik een keer gelezen
dus mij lijkt het EEN KEWL SPEL, en als ie uit is. email me eff of icq
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Je voet op de dode man zetten:oOp woensdag 16 mei 2001 10:40 schreef s_roubos het volgende:
Dat vraag ik me ook af, wat moet je in vredesnaam doen behalve je snelheid in de gaten houden?
/patser_mode
heb al een paar keer achter het "stuur":P gezeten is wel cool...
maar ik denk dat het spel even boeind wordt als ms-flightsim''s:7
Sprinter?
Dat heb ik echt vaaaak gespeeld
Maar ik denk dat het wel een succes wordt: er zijn ongelooflijk veel treinenliefhebbers die het spel wel zullen kopen, including me!
En het rijden van treintjes is helemaal niet saai, en een Märklin modelbaan ook niet (had ik vroeger). Bovendien kun je hier niet over mee praten als je zelf geen treinspotter bent.
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
LOLOp woensdag 16 mei 2001 22:57 schreef Revolution het volgende:
[..]
Weet u zeker dat u wilt remmen? OK - Annuleren
LOLOLOLOLOp woensdag 16 mei 2001 14:10 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Micro$oft + treinen =
Foutmeldingen:
----------nou ik--------:)
-Press CTRL+ALT+DEL to eject
-Illigal operation while pressing the power button on
-Hardware acceleration could not be initialized, let passengers push train.
-Delayed timeout
-insert disk2 for new station
-General Protection ERROR! dont go to fast downhile!
-Create bootdisk to start train
-out of memory, refuel
-out of virtual memory, throw out passengers
-press ctrl+c to copy more trains
-press start to exit the train
-Illigal operation, dont try to push bill gates out
-illigal operation, just in case
-illigal operation while trying to connect a extra train wagon.
-General protection fault! cant open doors while driving
-etc etc
bedenk er ook een paar!
Jaah! N3 ofzo.. iig een Duitse zender... Idd best gaaf om half wakker naar te kijkenOp dinsdag 22 mei 2001 11:09 schreef Mister_X het volgende:
WOW, dit is een VETTE toff SCREENSAVER, net als dat je heeel laat snachts wel eens op zo''n buitelandse zender hebt! dat de camera gewoon vooraan de trein hangt! heb ik weleens een uur nagekeken op zondag ochtend (na uitgaan :):)>:)) half dronken zat ik ernaar te staren vond het wel grappig, langs al die krottewijken enzo, en die lui die op het dak van de trein zitten.
N3 is toch met een auto?Op dinsdag 22 mei 2001 15:02 schreef oVRoM het volgende:
[..]
Jaah! N3 ofzo.. iig een Duitse zender... Idd best gaaf om half wakker naar te kijken
Idd best wel relaxed op de zondagmorgen
Die met die trein heb ik nog nooit gezien
[ontopic]
Opzich lijkt zo''n sim idd saai.
MS-FS is opzich ook zaai, van a naar b en niet eens wapens
Toch dikwijls een boeing gevlogen van New-York naar LA, rustgevend zeg maar
[/ontopic]
Only fools are enslaved by time and space.
Lekker stunten met een BoeingOp dinsdag 22 mei 2001 20:30 schreef LoneRanger het volgende:
MS-FS is opzich ook zaai, van a naar b en niet eens wapens
Toch dikwijls een boeing gevlogen van New-York naar LA, rustgevend zeg maar
Of gewoon rondjes vliegen en landen op een brug waar je vervolgens door heen kan vliegen
Ik neem aan dat dat allemaal niet in die trainsim mogelijk is (heb nog nooit een trein door een looping zien gaan op het kermis treintje na dan)
maar aangezien je stuk minder vrijheid hebt, lijkt me dit wel ietsje saaier..
Ziet er goed uit man!Op woensdag 16 mei 2001 03:02 schreef oVRoM het volgende:
ff paar screenies neer dumpen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
* Dennis krijgt deze week salaris en deze week komt MS Trainsim uit dus hij gaat ook deze week nog naar de winkel
Verwijderd
Maar het hoge realiteits-gehalte zal zorgen voor de fun, want tja... wie verwacht nou dat een aankomende trein niet bij het station stopt maar er met 150km/h
Wat ook een kick zal geven: Van een Stoomlocomotief naar een TGV. Muwhahahaha, en dat je je trein ook van buitenaf langs kan zien rijden of er zelf passagier in zijn is natuurlijk ook errug gaaf!
Kan dit ook dan in MS Trainsim?Op dinsdag 22 mei 2001 21:54 schreef 007 het volgende:
...of er zelf pasagier in zijn is natuurlijk ook errug gaaf!
Verwijderd
Dit haal ik van kuju.com:Op dinsdag 22 mei 2001 21:58 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Kan dit ook dan in MS Trainsim?
Het lijkt me sterk dat je er dan doorheen kan lopen, maar waarschijnlijk wel een camere-standpunt per wagon.3. Sit back and relax while the computer drives you along any of the six routes and you take in the scenery.
6 routes is btw wel weinig, kijken hoeveel km ze zijn...
Ik heb al meer:
Het bewijs!Exterior views allow you to view your train from any angle (or watch it pass by from the trackside).
Passenger camera places you inside one of the carriages of your train.

Verwijderd

Meer? http://www.microsoft.com/games/trainsim/screens.asp
Yeah, lekker cruisen met house-muziek aan...
Ik ben wel erg benieuwd waar je het gaat kopen! Volgens mij komt hij pas half juni uit!Op dinsdag 22 mei 2001 21:21 schreef dennisdotcom het volgende:
Jippie!
* BC3 Victim krijgt deze week salaris en deze week komt MS Trainsim uit dus hij gaat ook deze week nog naar de winkel
* jelmervos wacht met spanning af!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
laat ze ook een linux versie maken, doen ze toch nog iets goeds!!!
wel zonder bugs uiteraard
URL: http://www.virtualtrainz.com
Ze hebben zelfs al wat Nederlandse locomotieven gemaakt!
* Entity gaat nu weer even verder met Transport Tycoon Deluxe
Bereken wanneer ze elkaar raken
Whaahaa!! Heb zwaar lol gehadOp woensdag 30 mei 2001 00:00 schreef Felysium het volgende:
Op www.spelletjesgarnaal.be staat een filmpje van de MS trainsimulator. Erg cool!