Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BC3] action quake command line

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeeeeeeeeeeelp:r
ik word er gek van overal zie ik faq over action quake maar nergens staat hoe ik die opstart nu denken jullie misschien wat een eikel dat is toch simpel maar goed ik weet het niet de vraag is dus wel parameters moet ik aan quake 2 toevoegen zodat hij action quake start?

please help

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Kan dan niemand me helpen....
of heb ik gewoon te weinig geduld ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
start quake op
druk op dat vage knopje naast de 1
type: game action
en klaaar :Z

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:20 schreef gympie het volgende:
Kan dan niemand me helpen....
of heb ik gewoon te weinig geduld ;)
1) je hebt te weinig geduld, wacht zeker een uur...

2) ''quake2.exe +set game action +map <vul maar wa in> +set deathmatch 1 +set public 1''

hier staat vast iets teveel in en sommige sets mogen weg maar zo weet ik zeker dat het werkt :)