[BC3] UT servers...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik weet het.. ik weet het.. zal wel niet de eerste zijn die het vraagt.. maar:

Ik zoek wat coole actieve Unreal servers.. geen superclan servers waar ik met mazzel in de top 10 kom, maar waar je gewoon lekker ken spelen...

Wie speelt waar en waarom?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Moet je ff GameSpy3D downloaden (of ik geloof dat hij tegenwoordig ArcadeSpy3D heet...
Daar kan je een lijst servers krijgen en dan pingt hij hem ook meteen... kan je gewoon selecteren welke server je wil spelen...

Check de volgende URL maar ff:

www.gamespy.com

Groet,
})

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:12

Gallus

Cheesy

gamepoint servers

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-10 14:03

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

soepkip heeft er ook eentje draaien
:P

Beste film ooit

• BC3 Victim
Ja die kende ik al.. Unreal zelf bevat ook een systeem om servers te zoeken en te pingen..

Maar bij beiden krijg je een hoop teringzooi, ongebruikte servers, etc.. Met XS4ALL heb ik tot half Azie nog een ping <100 en vind je dus niet zo veel.. :(

Enniwee. vroeg me dus gewoon af wat jullie favoriete servers waren...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

De servers van Skynet vond ik ook altijd wel de moeite waard. Vooral hun InstaGib CTF-servers, jummie :9

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op dinsdag 15 mei 2001 15:32 schreef DeepFreezer het volgende:
De servers van Skynet vond ik ook altijd wel de moeite waard. Vooral hun InstaGib CTF-servers, jummie :9
op die servers kom je wel heel veel aimbotters en andere lamers tegen...
Als je een beetje goed bent, wordt je al snel uitgescholden voor aimbotter en als je goed aan het verdedigen bent, ben je opeens een tering camper... :r

Ik kom er zo af en toe, wanneer mijn favo servers vol zitten...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• BC3 Victim
En welke zjin dat dan? :P

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

IP? :)

• soepkip

soepkip

soepkip.shacknet.nu

Beste film ooit

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Hmm, password zou handig zijn ;)

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 15:32 schreef DeepFreezer het volgende:
Pff allemaal n00bs daar :(

Speel lekker op Pandora, daar komen tenminste gasten >:) (en het is ook niet zo $#% druk)

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op dinsdag 15 mei 2001 22:18 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Pff allemaal n00bs daar :(

Speel lekker op Pandora, daar komen tenminste gasten >:) (en het is ook niet zo $#% druk)
Maar na vandaag wel, want je hebt hier een link pepost :P

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• BC3 Victim

• soepkip

soepkip

Op dinsdag 15 mei 2001 21:10 schreef Nibbles het volgende:
Hmm, password zou handig zijn ;)
Beste film ooit

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:44 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]

Maar na vandaag wel, want je hebt hier een link pepost :P
Ik bedoel dus dat max players op 12 staat ipv 16 op Skynet :)

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

NGI servers zijn altijd druk bevolkt met betere, maar ook minder goede spelers.

Bovendien heb ik (met chello) daar ook altijd een lekkere ping..:)

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 17:54 schreef LoekieLeeuw het volgende:

[..]

op die servers kom je wel heel veel aimbotters en andere lamers tegen...
Als je een beetje goed bent, wordt je al snel uitgescholden voor aimbotter en als je goed aan het verdedigen bent, ben je opeens een tering camper... :r

Zou kunnen... kheb al zeker een half jaar geen UT meer gedaan (ben gestopt sinds die aimbot)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ik snap niet dat jullie je zo druk maken om aimbotters. Zo vaak kom je ze toch niet tegen, en als je er een tegen komt ga je toch gewoon naar een andere server. Of je gaat met z''n allen tegen die persoon, na een tijdje houdt ie er wel mee op.

Meeste aimbots werken trouwens niet meer met CSHP.

• BC3 Victim
Die aimbots zijn echt lastig....vooral als er zo''n computerwup die niet kan schieten weer eens zin heeft om er 1 op het internet te plaatsen.Op gamepoint little deathmatch server zat laatst een gast van DARK die dus wel een aimbot heeft.....en de stats daar zien er ook vreemd uit.Echte uitschieters....op NGI zitten nu bijna geen aimbots meer....dmv die CSHP.Die checkt ook je .ini files van UT of je daar iets in hebt staan met aimbot.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:39
Op dinsdag 15 mei 2001 22:55 schreef YdoX het volgende:
wanadoo servers vind ik wel leuk :)

http://www.wanadoo.nl/games/index_bestanden/contentframe_bestanden/multi/games/unreal_play.html staan de ip adressen :7
Ben er een paar keer wezen kijken gisteren en vandaag maar er is nooit iemand.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
d8t post het hier maar, want het ging hier toch al een beetje offtopic over aimbotters enzo.
Maar de laatste tijd hoor ik steeds meer geruchten over een aimbot dat niet met UT script is gemaakt, maar met een extern proggie.

Dit betekent dus dat CSHP de aimbot dus nooit kan detecteren...

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Kom eens LMS spelen op NGI of Jolt.CO.UK das echt fun!

• BC3 Victim
Meestal zijn de NGUK servers wel leuk. Zitten sowieso veel Hollanders heb ik gemerkt. Je moet alleen wel weten waar je aan begint aangezien er altijd alleen maar Profies op zitten :r die dus echt je keel uit gaan hangen.

Maar nu is de vraag nog, wat speel je graag in UT? Capturing domination....etc.etc(8>

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op vrijdag 18 mei 2001 02:13 schreef PowCow het volgende:
Meestal zijn de NGUK servers wel leuk. Zitten sowieso veel Hollanders heb ik gemerkt. Je moet alleen wel weten waar je aan begint aangezien er altijd alleen maar Profies op zitten :r die dus echt je keel uit gaan hangen.

Maar nu is de vraag nog, wat speel je graag in UT? Capturing domination....etc.etc(8>
Ik speel voornamelijk CTF instagib. En met regelmaat TDM instagib.

Maar sinds kort ben ik verslaaf aan CTFM (das Multi CTF!!!) das pas tof :)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:39
Ik heb een tijdje geleden TO voor UT gedownload.
Nu vind ik TO levels niet zo boeiend om te spelen. De games zijn snel beslist. Na enkele minuten kan een spel al over zijn.

Maar als ik offline speel dan kan ik ook alle normale UT maps in TO modus spelen.
De wapens (helaas minder soorten) en het geluid is allemaal verbeterd.
Maar online kun je dit niet. Of kan het wel?
Pagina: 1