Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Omdat hij hier pas in september uitkomt wil ik graag Myst III (Exile) online in Amerika kopen. Alleen heb ik geen cereditcard en ben ook niet van plan deze aan te schaffen. Is het dan toch nog mogelijk deze ergens te bestellen waar je op een andere manier kunt betalen ? Zo ja , waar en hoe ?
Nog nooit iets anders gezien eerlijk gezegd..
VS is nu eenmaal 100% creditcard based.. niet alleen op internet, maar overal (restaurants, etc)..
Creditcard aanschaffen?? Ik hoor altijd dit soort dingen.. mijn volledig normale mastercard kost me 24,95 per jaar bij de postbank... Dan ga ik niet moeilijk doen...
enniwee.. wat je kan proberen is import zaken in nederland/belgie.. kweet er ff geen te noemen..maar iemand hier waarschijnlijk wel..
VS is nu eenmaal 100% creditcard based.. niet alleen op internet, maar overal (restaurants, etc)..
Creditcard aanschaffen?? Ik hoor altijd dit soort dingen.. mijn volledig normale mastercard kost me 24,95 per jaar bij de postbank... Dan ga ik niet moeilijk doen...
enniwee.. wat je kan proberen is import zaken in nederland/belgie.. kweet er ff geen te noemen..maar iemand hier waarschijnlijk wel..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Vaak kan payment by fax of CoD (Cash on Delivery) ook, maar alleen in US. Ik zou dus toch ff iemand met creditcard opzoeken 

[img]"javascript:var[/img]
[img]"javascript:var[/img]
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
je hebt twee mogelijkheden, of je neemt zelf een creditcard. Want je hebt er alleen maar profijt van.
Of je laat het door een vriend of familie lid kopen, en laat het dan opsturen.
Als ik jou was zou ik voor het eerste gaan.
Of je laat het door een vriend of familie lid kopen, en laat het dan opsturen.
Als ik jou was zou ik voor het eerste gaan.
Verwijderd
OK dan toch maar een creditcard. Welk bedrijf is het snelst met verzenden van de bestelling?
Je kan bij veel bedrijven ook cash betalen. Ik heb veel besteld bij InteractCD, www.interactcd.com, die leveren shipping naar NL voor 10 dollar (laatste keer dat ik dat deed), en ze accepteren cash. Gewoon 50 bucks in een envelopje stoppen, twee stukjes papier er omheen (zodat het niet doorschijnt) en mailen. Is bij mij nog nooit fout gegaan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zat ff oude posts van me door te lezen.. moet hier toch ff op reageren.Op woensdag 16 mei 2001 10:44 schreef s_roubos het volgende:
Je kan bij veel bedrijven ook cash betalen. Ik heb veel besteld bij InteractCD, www.interactcd.com, die leveren shipping naar NL voor 10 dollar (laatste keer dat ik dat deed), en ze accepteren cash. Gewoon 50 bucks in een envelopje stoppen, twee stukjes papier er omheen (zodat het niet doorschijnt) en mailen. Is bij mij nog nooit fout gegaan.
Als je met creditcard betaalt, ben je bij alle maatschappijen (voor zover ik weet iig) verzekerd tegen allerlei zaken als fraude. Je kan binnen x dagen je geld terugvorderen enzo. Dat kan dus *niet* als je het opstuurt. Dan moet je maar zien of het uberhaupt aankomt (herinner je je het onderzoek van de consumentenbond nog waaruit bleek dat 15% van de post naar US niet of veel te laat aan komt?)..
En aangezien creditcard bij veel banken gratis zijn of weinig kosten (VISA is dacht ik ook gratis)...
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Wat voor inkomen moet je hebben om een creditcard aan te kunnen vragen? Ik ben 18 maar heb nl. geen vast/hoog genoeg inkomen
In de volgende situaties is het sowieso geen probleem:Op maandag 28 mei 2001 19:54 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Wat voor inkomen moet je hebben om een creditcard aan te kunnen vragen? Ik ben 18 maar heb nl. geen vast/hoog genoeg inkomen
- eigen bedrijf
- student
- vaste baan
Als je daar niet aan voldoet kan je tegenwoordig ook vaak wel iets krijgen (bijv. postbank en rabobank schijnen tegenwoordig heel progressief te zijn).
Pagina: 1