Toon posts:

[BC3] planetarion

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die planetarion spelen en nog niet lid zijn van een alliantie kunnen met dit password @nAhK_xGbTLo lid worden van "H_Glory" wat staat voor Hollandse Glorie. Dus... in navolging van michiel de ruiter.

Help ons groeien

voor de mensen die besluiten om mee te doen. post hier even je coördinaten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
beste jort,... dat kun je toch niet maken,... tijdens werkuren je eigen plezier te sponsoren,....

GREETZ die nieuwe op de Factory

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Fuck big brother is watching me.

haha ik heb nu een hoop tijd over.

maar speel je planetarion dan?

Verwijderd

Ik speel PA maar zit niet in een alliance.. heel me galaxy heeft allies, en als ik aangevallen wordt helpen ze me altijd. En ik help alleen mensen uit me eigen galaxy... :)

En over een paar uur begin ik met war cruisers en ga ik de kleine galaxy''s aanvallen... >:)

Verwijderd

Topicstarter
haha OK

Verwijderd

Wat hebben jullie allemaal tot nu toe eigenlijk? Ik heb dit:
Ships (701 units total)

Interceptor 230 Phoenix 70
Warfrigate 65 Devastator 16
Spider 250 Wraith 30
Black Widow 10 Astropod 30

PDS (990 units total)

Meson Cannon 520 Hyperon Turret 360
Neutron Emitter 110

Asteroids (176 total)

Metal 62 Crystal 38
Eonium 10 Uninitiated 66

Verwijderd

Topicstarter
Ships (3305 units total)

Interceptor 1300
Phoenix 275
Warfrigate 114
Spider 1144
Wraith 230
Astropod 242

PDS (22 units total)

Meson Cannon 22

Asteroids (134 total)

Metal 86
Crystal 47
Eonium 1

Verwijderd

Topicstarter
Heb je meteen een Unit scan.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 11:23 schreef jortb het volgende:
Ships (3305 units total)

Interceptor 1300
Phoenix 275
Warfrigate 114
Spider 1144
Wraith 230
Astropod 242

PDS (22 units total)

Meson Cannon 22

Asteroids (134 total)

Metal 86
Crystal 47
Eonium 1
Spiders en interceptors kosten nix... Als ik daar voor ging dan zat ik al op de 5000 ofzo... :)
Ik ging alles op sparen voor de war cruisers en me pds. Als je nu veel spiders/interceptors/wraiths gaat bouwen heb je er uiteindelijk nix aan aangezien de warfrigates en/of de warcruisers ze in de pan hakt later on.. :) bouw liever pds dan. :D

Verwijderd

Topicstarter
spiders zijn bijzonder effectief tegen astropods e.d. phoenixes zijn super tegen grote schepen en warfrigates heb je geen moer aan, pds ook niet.
cruisers zijn wel ok
die interceptors zijn om je overige metaal uit te geven.
ik zou je aanraden om wel veel spiders te bouwen 350 per 100 roids op zijn minst.

succes

Verwijderd

Het is , als je voor de aanval gaat wel het meest slimme als je voor spiders en interceptors kiest.
En naatuurlijk heeel veel astro pods maken.

Greetz.... Gokuu

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 12:23 schreef jortb het volgende:
spiders zijn bijzonder effectief tegen astropods e.d. phoenixes zijn super tegen grote schepen en warfrigates heb je geen moer aan, pds ook niet.
cruisers zijn wel ok
die interceptors zijn om je overige metaal uit te geven.
ik zou je aanraden om wel veel spiders te bouwen 350 per 100 roids op zijn minst.

succes
Ik weet niet hoe het zat.. maar pds kan aardig handig zijn tegen astropods (meson dan). Iets van 300 meson cannons moorden 100 astropods uit ofzo.. weet ook niet hoe''et zat. Maar interceptors ga ik pas later veel bouwen denkik... Nu ga ik voor de cruisers. Daarna flink wat black widows i.p.v spiders.

Verwijderd

Topicstarter
join ons lekker man
kunnen we met zijn allen aanvallen en hier onze targets en results boeken.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-02 16:50
IMO:

Spiders spiders spiders en nog een spiders.

Ow ja. ik vergat er nog 1.

Pods pods pods pods en nog eens pods.

Die zijn het allerbelangerijkste op het moment. PDS is op dit moment zinloos aangezien je er veel te veel voor nodig hebt om 1 pod te vernietigen. Spiders zijn daarintegen veel goedkoper, effectiever, en ook nog mobiel.

Pods lijkt me duidelijk. Iedereen heeft zo veel spiders dat je bergen pods moet sturen om die te omzeilen.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 13:43 schreef Aeon het volgende:
IMO:

Spiders spiders spiders en nog een spiders.

Ow ja. ik vergat er nog 1.

Pods pods pods pods en nog eens pods.

Die zijn het allerbelangerijkste op het moment. PDS is op dit moment zinloos aangezien je er veel te veel voor nodig hebt om 1 pod te vernietigen. Spiders zijn daarintegen veel goedkoper, effectiever, en ook nog mobiel.

Pods lijkt me duidelijk. Iedereen heeft zo veel spiders dat je bergen pods moet sturen om die te omzeilen.
daarom zijn de corvette class ships (wraith en phoenix) ook handig om zoveel mogelijk spiders bezig te houden zodat de pods ongestoord kunnen roven.

Verwijderd

Ik speel PA ook maar omdat ik m''n pols heb gebroken kan ik niet zo vaak meer inloggen en gaat alles langzamer.

anyway, ik geef m''n coörds niet aangezien ik er slacht aan toe ben .

hoe dan ook:

Interceptor 149 Phoenix 49
Devastator 5 Spider 310
Wraith 100

m''n kleine leger:P

ik bouw geen PDS omdat je die niet kan wegsturen als je door een overmacht word aangevallen.

ik heb 133.628 score en 12 roids.

en owjah, hou je score : roid ratio op 10.000 score:1 roid
das het beste

Caspian

• Aeon
Dat heb ik ook gehoord ja! Ik heb het niet geprobeerd, maar het volgende zou moeten werken:

stuur 500 wraiths, en 300 pods. Als het goed is zullen de spiders zich richten op het shiptype met het hoogste aantal (in dit geval: wraiths) Dus je pods hebben vrij spel. >:) Let op: dit heb ik nog niet geprobeerd!

Verwijderd

Topicstarter
coole tip
gaan we meteen proberen.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
wat voor spel is dit? mooi? 3d? sys. eisen? freelook?

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 14:46 schreef Mister_X het volgende:
www.planetarion.com

• Aeon
Jortb> Zou je in deze thread kunnen laten weten of het werkte? Ben wel benieuwd!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20

spok9

Groen...

Op dinsdag 15 mei 2001 14:46 schreef Mister_X het volgende:
LOL...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:44

Entity

9000rpm

Ik speel ook al een poosje PA, ben er intussen verslaafd aan :)
Zit ook bij een alliance (Naviter, http://naviter.nfscars.com, kan ff niet laten om reclame te maken :P) en heb nu zo''n 900.000 score. Dit is momenteel mijn vloot:

Interceptor 270 Phoenix 130
Warfrigate 167 Spider 1000
Wraith 299 Black Widow 135
Astropod 265

En nog wat PDS, maar die stelt niet veel voor en zal bij mij nooit veel worden ook.

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Is het wel nodig om zoveel spiders te hebben? Ze zijn goedkoop, maar ook snel stuk.

• Aeon
Spiders is het beste middel tegen astropods. Stel, je wordt aangevallen door 500 ceptors, 100 frigats, 500 astropods. Als jij alleen maar 500 spiders hebt zal je de 1ste tick geen 1 roid verliezen. De spiders zullen de astropods blocken. Natuurlijk zal je wat spiders verliezen na de 1ste tick, en daarna zal je minder pods blocken. Maar spiders zijn goedkoop, en makkelijk te vervangen. Om alleen maar pods en spiders te bouwen is wat overdreven. Natuurlijk zijn andere schepen ook belangerijk. Maar je core fleet moet IMO uit Pods, en ceptors bestaan. Zeker in het begin van het spel. Als je strax meer resources hebt om meer grotere schepen te kopen kan je dat later doen.

• Kaas
  • Niet online
Sorry, maar je hebt echt 2,9 spiders nodig om 1 pod te blocken...

Je verhaaltje hierboven klopt dus niet helemaal. Ook snap ik niet wat je in godsnaam met Ints wil doen? Ze zouden hoogstens als flak voor je spiders kunnen dienen.
Frigs zijn deze ronde helemaal Waardeloos. Je hebt 2 frigs nodig om 1 spider te blocken :(

Oh, ik zit trouwens in TC, we nemen helaas niet zomaar meer mensen aan, maar je kan het altijd proberen.

#tc of
www.tchq.de

De HC is voornamelijk nederlands en ik hang er ook veel te veel rond.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 14:51 schreef Aeon het volgende:
Jortb> Zou je in deze thread kunnen laten weten of het werkte? Ben wel benieuwd!
Ik moet eerst nog wat bij bouwen hiervoor en bovendien wordt mijn hele galaxy gescanned op dit moment door een stel duitsers met een
enorme score "scheiBe" zeg maar.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 15:06 schreef spok9 het volgende:

[..]

LOL...
Absoluut LOL

Verwijderd

ik speel ook PA, PA RULEZ!!
Ik zit in meerdere alliances, NLG, DuDiLegion.....
En ik ken veel mensen uit TFD...

Verwijderd

ohja, en nog iets, pds suckt verschrikkelijk :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik ook PA rulez ! zit in team alcoholland [TAH] wir haben veel alliances en een sterke gal !

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik zie het alweer Kaas is de enige die er verstand van heeft. De rest mag zijn coordinaten aan mij mailen :)

Verwijderd

PDS nix waard? ik weet niet jullie het weten.. maar als een vijandige vloot je planeet binnen dringt, eerste wat hij tegen komt is je pds. En laat mijn pds nu opperm8ig zijn op het moment... :) Ik ben meerdere keren aangevallen door veel pods+wraiths+spiders... M''n pds kwam toen zeeeer goed van pas.

• Aeon
Invisable:

Klinkt erg stoer... maar wat zijn jouw coords eigenlijk?

btw, kaas:

Die fleet was ff fictief om aan te geven hoe effectief spiders blokken. :( dat je er iets meer voor nodig hebt dan 1 is een ander verhaal. check de battlecalcs maar

http://battlecalc.shoq.com/BC.php

WP 00wnz

[edit] tiepvoud

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 18:19 schreef Aeon het volgende:
Invisible:

....

WP 00wnz
Heb je niks aan je mag me zo te zien toch niet aanvallen :P

Verwijderd

[edit] tiepvoud
Vorige keer toen ik daar keek, deed ik 1 Spectre ( = cloaked BATTLESHIP) tegen 400 Interceptors, en dan 3 ticks lange battle

En hoeveel Interceptors zegt die Battle Calculator dat er kapot zijn 24 !!
Dat kan dus NOOIT, zouden er eerder 240 moeten zijn!

Dus die Battle Calculator klopt gewoon niet
Of ligt dat aan mij :?

Verwijderd

Dat klopt dus wel, 8 interceptors worden per tick door een spectre kapot gemaakt. Maar troost je er zijn ongeveer 1000 interceptors nodig om 1 spectre af te maken :)

• Kaas
  • Niet online
Invisable:

btw, kaas:

Die fleet was ff fictief om aan te geven hoe effectief spiders blokken. :( dat je er iets meer voor nodig hebt dan 1 is een ander verhaal. check de battlecalcs maar

WP 00wnz

[edit] tiepvoud
Maar heb je wel iets bij de planetscore ingevuld? Anders jat je inderdaad geen roids nee....

Verwijderd

Topicstarter
Iemand zin om een massa attack te doen op 126:2
Ze zijn groot maar dom..

• Kaas
  • Niet online
Het lijkt erop dat niemand echt zin had :)
Pagina: 1