Toon posts:

[BC3] een echt goede flight sim voor de mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een oom van mij, oude knar wiens vliegbrevet is ingetrokken :)heeft heimwee en zoekt een flight sim die 1-qua flighmodel en intrface erg realistisch is en 2-graphisch interessant is...of het nu ''burgerluchtvaart''of combat sim is maakt hem niet eens uit, als het maar ''echt'' is en ie de feel weer krijgt. Helaas >:) heeft ie een Imac. Iemand met ervaring die een goeie weet, incl url ???
bvd!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb wel een goeie,

je zet op het dak van de garage of op zolder, twee stevige palen neer, dan haal je een paar meter elastiek bij een doe het zelf winkel en maak je een katapult. Hang de IMAC in de elastiek en laat het los, wedden dat het perfect zal vliegen

grtz,

-The best way to accelerate an Imac is at 9.81m/s^2-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
:D:D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

met jou d''r achteraan zeker..

Als je niks te melden heb, zet hier dan ook niks neer.

F/A 18 hornet en A10-Cuba schijnen wel een goeien te zijn (wel oud.. maar ''t zijn de enigsten die ik ken voor de Mac)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Falcon 4.0 natuurlijk...OOK voor de Mac :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)