Toon posts:

[BC3] Problemen met Falcon4 en Jane''s F-15

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zowel Falcon 4.0 en Jane''s F-15 hebben tegenwoordig problemen op mijn nieuwe pc (800MHz P3, Geforce 2 MX, WinME, DirectX 8, Detonator-versie weet ik even niet).

In F-15, als ik achterin ga zitten, krijg ik linksonder een flikkerend geel vlak. In Falcon 4.0 gebeurt het vaak dat de cockpit continu aan/uit flikkert.

Heeft dit te maken met de snelheid van huidige pc''s, is het een bug, of licht het aan de videokaart?

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-01 16:58
Nouwuh, Falcon 4.0 is helemaal niet zo''n oud spel hoor. Loopt ie helemaal soepel met alles 100% ? Vast niet.

Download eens de nieuweste patch van Falcon 4.0 en evt. de nieuwste (officiele) drivers van Nvidia :)

Oh ik lees net dit in een andere topic:
Op dinsdag 15 mei 2001 15:15 schreef tazzman het volgende:
Nee ik bedoelde wel degelijk Game Controllers -> Joystick. En daar staat de optie om "Pull with Interrupts" aan of uit te zetten.

Dat is een bekende oplossing voor dit Falcon 4.0 probleem.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 15 mei 2001 23:46 schreef RemCow het volgende:
Nouwuh, Falcon 4.0 is helemaal niet zo''n oud spel hoor. Loopt ie helemaal soepel met alles 100% ? Vast niet.
Ja hoor.. hier wel :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, het werkte inderdaad voor Falcon 4. Maar het F-15 probleem blijft helaas wel bestaan... Nou, dan vlieg ik maar in een F16. :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Janes F-15.. da''s toch alleen Glide of niet?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Uit de doos wel, maar er is een offieciele Directd 3D-patch verschenen.
Pagina: 1