[BC3] Counter-strike 2 in de maak(Official)

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27
Counter-Strike: Condition Zero Revealed [6:04 PM EDT (loonyboi) May 14, 2001] - 6 Comments
Apparently the canceled Counter-Strike product Rogue Software was working on (story) hasn''t been canceled, but rather taken on internally at Valve Software, because next month''s issue of Computer Gaming World features a look at Counter-Strike: Condition Zero, a standalone follow-up to Half-Life: Counter-Strike. Here''s the description we were sent along with the cover image:

July issue of Computer Gaming World to feature exclusive first look at Counter-Strike: Condition Zero -- a full, stand-alone Counter-Strike game from the creators of Half-Life. Counter-Strike, the tactical-sim lite that''s popped a cap in the gaming world''s ass, is getting ready for its next big stand-alone update. We''re talking new weapons, a new player class, new skins and sixteen new maps for you and your terrorist (or counter-terrorist) pals to enjoy round after round of fast-paced run-and-gun action. Formerly in development by Rogue Entertainment, development has been taken in house (not, we repeat, NOT canceled) by the masters themselves, Valve Software. All we have to say is: go, go, go!

http://www.bluesnews.com/screenshots/games/conditionzero/20010514/cgw204.shtml

Thy will see the light...

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 19:24
Waar kan ik dat blad krijgen :9~
Ik wordt al gek als ik alleen al aan een 2e CS denk, wat ik me dan wel af vraag is of ze nou ook geld gaan vragen voor online spelen, want ik denk niet dat ik dat ga betalen dan. Blijf ik wel lekker bij CS 1 >:)

Dat wordt liften naar de VS, en maar w88 tot de game uit komt >:)

Greetingz,

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:03

Bloodclot

Jawier!

eigen engine???

Ik hoop een quake3 engine....
als je de quake3 engine net zo tweaked zoals ze het met half-life/counter-strike hebben gedaan. die gebruiken de opgevoerde quake2 engine..... en een goed resultaat

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 08:42 schreef Bloodclot het volgende:
eigen engine???

Ik hoop een quake3 engine....
als je de quake3 engine net zo tweaked zoals ze het met half-life/counter-strike hebben gedaan. die gebruiken de opgevoerde quake2 engine..... en een goed resultaat
nee de opgevoerde quake 1 engine! kun je nagaan!

Verwijderd

tis dus echt wel q2 engine hoor

Verwijderd

zijn er al ingame sreenshots on the web ???
linkje plz.??

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ze moeten die SoF engine hiervoor gaan gebruiken of een soortgelijke engine, dan wordt eht een stuk realistischer met 26 Hit zones op een model :)

edit: dan kan je dus gewoon een hossie in ze poten schieten zodat ie minder snel loopt, en de CT''s dus ook voorzichtiger moeten zijn >:)

of gewoon met een sniper rifle iemands wapen uit zijn hand schieten :)

messen van dooie oppakken en ermee kunnen gooien

etc :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Neem dan gelijk de SoF2 engine heh....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
Alleen is et geen CS2. Als je goed had gelezen had je gezien dat et dezelfde engine gebruikt en dat er alleen nieuwe models,wapens en levels komen en een single player optie... dit is dus geen CS2.
maar CS1.RipOff

• Reigner_Mortem
  • Laatst online: 01-04-2022
Op dinsdag 15 mei 2001 11:39 schreef Spike5000 het volgende:
Neem dan gelijk de SoF2 engine heh....
Dus CS 2 wordt een mod voor SOF 2 :P

• BC3 Victim
Nu Rogue heet besloten geen nieuwe update voor CS te maken, heeft Valve Software, de originele makers van HL, besloten een nieuwe update van CS te maken, genaamd Counterstrike: Condition Zero. 8 nieuwe wapens, nieuwe spelers, nieuwe skins en 16 nieuwe maps. Het is btw een stand alone versie, je hebt dus geen HL nodig.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
daar komt mijn volgende verslaving aan :):):)

Verwijderd

en daar gaat weer een aantal maanden slaap :)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:44
en daar gaat ook 100 gulden, daar standalone niet gratis zal worden... :(

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Die gingen ze toch gewoon v1.2 noemen d8 ik. :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op dinsdag 15 mei 2001 13:54 schreef jopie het volgende:
en daar gaat ook 100 gulden, daar standalone niet gratis zal worden... :(
Boeien! Ik koop niet veel, maar deze ga ik zekers halen!!! (8>

Mijn iRacing profiel

• Maxonic
  • Laatst online: 08-11 22:18
Hmm.. 32 nieuwe missies? Komt er dan ook een singleplayer mogelijkheid? Ik ben REUZE.. benieuwd.. :9~

• Mirrorshade
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

whaaaa...

Nu moet ik dadelijk een slot op mijn computergaan zetten om me nog enigzins van de computer weg te houden ;)

nog meer speel plezier... :9~
maakt niet uit hoe als het maar mooi is !! :D

Verwijderd

counterstrike 2:
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

Verwijderd

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/989925740.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/989925738.jpg

• BC3 Victim
Afbeeldingslocatie: http://www.evilavatar.com/EA/Screenshots/Preview/M31089/4593.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.evilavatar.com/EA/Screenshots/Preview/M31089/4594.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.evilavatar.com/EA/Screenshots/Preview/M31089/4596.jpg

bron: klik

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 10:07 schreef Neighbour het volgende:
tis dus echt wel q2 engine hoor
Maar de Q2 engine is weer een opgevoerde Q1 engine.

En de SoF engine is een opgevoerde Q2 engine |:(

En die screenshots :r ziet CS 1 er nog mooier uit.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-11 17:06
Die sreenshots kunnen net zo goed komen van een custom map, precies hetzelfde als cs.

Steam

• BC3 Victim
half-life bestaat gedeeltelijk uit een q1 en q2 engine.

q2 is idd een opgevoerde q1 engine

q3 engine is volledig nieuw.

en dat zijn de feiten.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 22:52 schreef ds het volgende:
half-life bestaat gedeeltelijk uit een q1 en q2 engine.

q2 is idd een opgevoerde q1 engine

q3 engine is volledig nieuw.

en dat zijn de feiten.
Maar de Q3 engine graphics lijken wel verdacht veel op de Q2 engine graphics ;) (wel veel mooier natuurlijk)

• Maxonic
  • Laatst online: 08-11 22:18
IK wil wapens zien... en vooral ook de characters.. Tot nu toe valt er weinig over te zeggen behalve dat ik het toch ietsie realisticsher had verwacht... ;(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
is er niet ergens een site waarop je de voortgang kunt zien????

en idd :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
lijken me geen foto''s van CS2
ziet er precies uit als gewone HL, is CS1.1 idd nog mooier

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Dit is gewoon een tussendoortje van de makers van CS, ze willen er eindelijk echt aan gaan verdienen denk ik. Dit is dus geen CS2.

Verwijderd

Dit is alleen van Valve en heeft nix met de Echte CS te maken.
Het word niet gratis, dus kut.

Dan w8 ik wel rustig tot Gooseman een nieuw project heeft :)

Waarom staat er twouwens oficial in de titel.
Omdat valve het maakt en niet iemand op een zolderkamertje.
Leve de open source :)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27
News update:
Condition zero is niet CS2 maar een single player CS.

TF2 & C-S Condition Zero Update [5:52 PM EDT (Blue) May 16, 2001] - 2 Comments
Valve head honcho Gabe Newell made a post to the Voodoo Extreme messageboards (thanks Stomped) giving a status report on both Counter-Strike Condition Zero and TeamFortress 2. Since their messageboard seems as fragile as ours, and the post is quite informational, the whole thing is reproduced here:

Hmm. Let''s see if I can''t address some of the issues people are raising.

1) Counter-Strike Condition Zero is a collection of single-player missions. Rogue came to us after Alice had shipped and EA had cancelled the PS/2 port and said "hey is there anything we can do for you." I had always wanted to see some Counter-Strike single-player missions, so we asked them if they''d like to do that. They were enthusiastic, so we started paying them to develop it. Unfortunately for everyone involved, Jim Molinets decided to leave Rogue to go to Sony, which left Rogue, Valve, and Condition Zero in limbo. Barrett Alexander decided to fold Rogue at this point, and we decided that we would build Condition Zero ourselves. It''s being built by Erik Johnson''s team, Minh is in the loop.

2) So, to paraphrase a frequent question, "What the f*ck is up with TF 2?" Well, TF 2 isn''t easy. There is still a ton of work to do on it. TF 2 has to be something really innovative, or there''s no point to it. If TF 2 doesn''t add dramatically to the genre and is just a more bigger better version of TFC or Counter-Strike or any of the many cool mods already out there, then nobody''s going to give a rat''s ass about it. There are far more people working on TF 2 than will be working on Condition Zero. Robin and Yahn can have anything they need to make the game.

3) What''s Minh working on? He''s working on Counter-Strike 2, which will use the same engine as TF 2.

4) Isn''t that damned Half-Life engine just a little long in the tooth to be releasing yet another game on it? Condition Zero will be fun to play, but will not be cutting edge graphics. It''s a cool set of single-player missions for people who like realistic tactical combat. If you can''t stand to look at Counter-Strike any more, don''t buy it.

TF 2 has taken and will take a loooong time to get done. Hopefully we will get it right, and everyone will say it was worth the wait. In the mean time, we are doing stuff like the SDK, Worldcraft updates, Blue Shift, Condition Zero, spectator mode, TFC, supporting the MOD community, more maps, more models, and so on to support the people who paid us money.

While we are working on our next generation, we will continue to deliver games and technologies for our custoemrs. The next update we will release will include voice support for multiplayer followed by Tracker. CZ is also part of that on-going committment.

Gabe

Thy will see the light...

Pagina: 1