Lekker makkelijk he de topic sluiten zodat niemand kan reageren of zich kan verdedigen.
Ik beperkt nu me even tot het antwoord jegens mij, voor het hele verhaal zoek ff op mijn nick.
Ik beperkt nu me even tot het antwoord jegens mij, voor het hele verhaal zoek ff op mijn nick.
Staat niet als zodanig in de server policiesSir_Floppy> ''t is gewoon policy..
Ja en zie hier:en ik ken m''n wetten wel.. heb je hem al opgezocht? Grondwet hoofdstuk 1 artikel 7 lid 3.
Jij bent de wet niet ArRaYage.Art. 7: Vrijheid van meningsuiting
- 1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
- 2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
- 3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
- 4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
Dan moet je ook niet gaan zeuren als mensen iets doen wat jij niet leuk vind aangezien ze niet kunnen ruiken wat jij wil.Ik heb je gevraagd om je nick aan te passen... niet doen? best, niet mijn probleem... mijn boekje te buiten? Ik heb geen boekje.
Heb me gewoon aan de policies gehouden en en dus is er mijn inziens geen reden om mij de toegang te ontzeggen.Je kon gewoon onder de gratie GoTs op de server spelen, nu nie meer,
Kan ik beter aan jou vragen...''t o zo VERDOMDE LASTIG OM NORMAAL TE DOEN OF WEL SOMS?