[BC3] Speelt iemand hier nog VGA PLANETS???

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb jaren terug vga planets gespeeld. Een email turn-based space game. Ik zie dat het nog steeds populair is.

Nou vraag ik me af of er nog mensen zijn hier die dit spelen. Ik heb zelf nog de officiele DOS *D versie 3.0 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Niemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I do!

Tenminste... ik heb het tot 2 jaar geleden heel veel gespeelt. De Borg met hun Chunneling effect was zoo stoer

Het spel zelf ziet er voor de huidige maatstaven absoluut niet meer uit, maar O wat een gameplay:9~
Elke turn vol spanning wachten waar de vloot van je tegenstander nu weer naartoe gevlogen was of dat je die battle nu wel of niet gewonnen had....

Nog meer mensen met mooie herinneringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 15:11 schreef M'tjeu het volgende:
I do!

Tenminste... ik heb het tot 2 jaar geleden heel veel gespeelt. De Borg met hun Chunneling effect was zoo stoer

Het spel zelf ziet er voor de huidige maatstaven absoluut niet meer uit, maar O wat een gameplay:9~
Elke turn vol spanning wachten waar de vloot van je tegenstander nu weer naartoe gevlogen was of dat je die battle nu wel of niet gewonnen had....

Nog meer mensen met mooie herinneringen?
Jaja... nou komen ouwe grudges weer naar boven, heh. Jij de borg en ik de Lost Colonies of Man >:) .

Gelukkig had ik een humanoids planet en een berg met Battlestars, alleen was mijn mineraal logistiek onder de maat. :{

Nou.. Ik stel voor dat we weer beginnen. Ik kan em vast nog wel ergens "kopen", want zover ik weet hebben we alleen de sjerwer.

Wie kent het spel. kijkt maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen nog nooit een potje helemaal tot het einde uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa, geweldig hè dat spel. Ongelooflijk dat zo'n oud spel nog steeds actief gespeeld wordt.

Ik ben net weer begonnen bij een host (www.rcworld.de).

Nu maar hopen dat ik een beetje ver kom met de Robotics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 19:52 schreef Ping het volgende:
Jaaaaa, geweldig hè dat spel. Ongelooflijk dat zo'n oud spel nog steeds actief gespeeld wordt.

Ik ben net weer begonnen bij een host (www.rcworld.de).

Nu maar hopen dat ik een beetje ver kom met de Robotics!
Robotics waren goed, maar tot zover ik gezien heb schopten de cybernoids(borg) het meest kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Weinig geduld had de topicstarter trouwens. ;)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybernoids? Je hebt het waarschijnlijk al lang niet meer gespeeld. De Cyborg zul je bedoelen.
Trouwens, ik zie dat de Privateers en de Lizards het toch in de meeste spellen het beste doen.

Maar is er dan niemand hier die het nog echt actief speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dus nu weer begonnen samen met Yoozd en nog een paar vrienden van ons.
Ik zelf speel de robots, al is het niet m'n favoriete ras (dat is de borg) ze hebben wel kick-ass schepen.
Let the battle begin!!>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 21:06 schreef Ping het volgende:
Cybernoids? Je hebt het waarschijnlijk al lang niet meer gespeeld. De Cyborg zul je bedoelen.
Trouwens, ik zie dat de Privateers en de Lizards het toch in de meeste spellen het beste doen.

Maar is er dan niemand hier die het nog echt actief speelt?
Oepsie, je hebt gelijk. Ik ben nu de Evil Empire, de 1e keer dat ik er mee speel :{ . Dark sense is wel tof. Helaas moeten we het met de share ware doen. :( Maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, zeker niet. Ik heb ook een tijd met de shareware versie gespeeld en heb me toen erg vermaakt.

Maar ik moet zeggen dat de 40 gulden (of beter 18 euro) het echt waard zijn om de geregistreerde versie te hebben. Vooral omdat je dan alle schepen hebt en een paar hele goeie fc-codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... gebruik je ook VPA? VGA planets assistent. Lekker simpel progje, maar absoluut adequaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik houd het bij Echoview en Randmax. Binnenkort misschien nog Manager, dit wordt een nieuw progje dat nog veel beter en slimmer is dan Randmax.

Wat vinden jullie trouwens zo goed aan de borg? Hij heeft inderdaad zijn voordelen, maar heeft ook grootte nadelen!
Vooral met cloakers heeft hij veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-10 09:51
Hej, yoozd en mtjeu, ik wil nu wel es een keer mee gaan doen...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nou je het zegt, ik zou ook wel eens mee willen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 14:37 schreef blouweKip het volgende:
Hej, yoozd en mtjeu, ik wil nu wel es een keer mee gaan doen...
Eej. Fuzzmeister. Moet je eerst ff de spelregels leren. Kom vanavond ff langes.
Op vrijdag 11 januari 2002 14:33 schreef Ping het volgende:
Nee, ik houd het bij Echoview en Randmax. Binnenkort misschien nog Manager, dit wordt een nieuw progje dat nog veel beter en slimmer is dan Randmax.
Nog nooit van gehoord, kzal wel eens gaan zoeken.
Wat vinden jullie trouwens zo goed aan de borg? Hij heeft inderdaad zijn voordelen, maar heeft ook grootte nadelen!
Vooral met cloakers heeft hij veel problemen.
ehh... chunneling? Ene moment komt er maar een Firecloud op je af en vervolgens valt zijn halve vloot je aan. Bovendien zijn de probes en het assimilatie effect zijn een dodelijke combinatie (maar daar heb ik weer imperial assault voor ;) ). En welk ras heeft nou geen last van klokers?
Op vrijdag 11 januari 2002 16:15 schreef Ping het volgende:
Ja, nou je het zegt, ik zou ook wel eens mee willen doen!
Hoe meer rassen, hoe meer vreugd :) . Ik heb je al toegevoegd aan mijn MSN lijst en een meelke gestuurd. Neem ff contact op voor meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 12:35 schreef Kookie het volgende:
Niemand? :?
verwacht hier niet dat iemand in de zelfde minuut al antwoord geeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 17:19 schreef arko19 het volgende:

[..]

verwacht hier niet dat iemand in de zelfde minuut al antwoord geeft |:(
Kijk eens naar de datum, volgens mij komt dat gewoon door de Big Crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 17:39 schreef Yoozd het volgende:

[..]

de wat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 17:41 schreef arko19 het volgende:

[..]

nu je het zegt , sorry kookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de topic maar levend te houden zal ik Kookie's vraag nog maar eens herhalen:

Spelen hier nog mensen VGA Planets?
-VGA Wattes?
VGA Planets, het meest gespeelde spel per e-mail
-per e-mail?
Ja, je speelt het in beurten en het ziet er grafisch niet mooi uit, maar het is erg verslavend!

www.vgaplanets.com of om mee te spelen met een host (alleen voor geregistreerde versie) www.rcworld.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is toch echt te oud hoor. Het is zelfs nog slachtoffer geweest van Big Crash #3. Wil je het toch nog een keer onder de aandacht brengen, zou je er dan een nieuw topic over willen maken? Dan kan er gelijk een informatieve startpost bij :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.