[BC3] Nicks op GoT....

Pagina: 1
Acties:

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Inleidend stukje uit de server policies:

6) Nick''s, you can''t go without one, but some just won''t be tolerated. "Hitler" for example just gives away that you''re sick. Well, go and play sick somewhere else. If you''re not a member, you are 0xDEADBEEF meat if found with our clan-tag. Let me remind you once again that every move you make is logged around here, so even if it''s for fun, we will pick it up in our Log''s. Trust me, you don''t have to come back if we do find that. Also, don''t try to play under an other nick. Some tried to fake a nick and then start to TK to make a decent player look bad. We will trash you like the garbage you are.

Ik speel gezellig onder de nick Snikkel op de GoT-servers. Vervolgens komt ArRaYage langs en kicked me vanwege mijn nick vanwege "gore taal". Ik kom terug en vraag waarom en zeg hem dat het niet zijn recht is om mijn nick te bepalen. Hij begint met wetten te schermen die hij geeneens weet en ik zeg hem lekker verder te slapen. Vervolgens gaat mijnheer hier met bannen dreigen. Ik vertik het om mijn naam te veranderen en wordt dus gebanned.

Snikkel is een ander woord voor penis of lul en wordt ook in de omgang gebruikt als "die snikkel daar". Het overgrote deel van de buitenlanders zal geeneens het woord begrijpen (eigenlijk alleen Belgen/Nederlander en Duitser misschien wel)

In hoeverre vinden jullie deze nick aanstootgevend?
Zelf denk ik dat het geen aanstootgevende nick is en dat ArRaYaGe buiten zijn boekje gaat.

Kom nu niet met argumenten van het is hun server en bepalen de regels want het staat nml niet duidelijk in de regels. En bovendien mag ik mij volgens de wet best wel Snikkel noemen.

En ow ja voor de [GoT]-jes die dit willen gaan deleten: doe dat maar niet want dat geef je alleen maar aan dat je fout zat of gewoon niet eerlijk voor de gang van zaken wil uitkomen.

Verwijderd

Als iemand snikkel zegt denk ik eerder aan een kale kop van een gabber. Omdat ik vaak genoeg gehoord heb van "die goza heeft een kale snikkel". Maar meestal betekent idd lul. Maar boeie ook... wrom speel je dan gewoon niet onder sir_floppy? Ik speel ook gewoon onder de naam raven_ bij GoT servers.

Maar aangezien over nicks hebben... ik wil nog wat kwijt over al die goede spelers die telkens hun namen veranderen.

Want ik zag laast volgens mij (nee.. dit wordt geen flame) sandertje onder een andere naam spelen i.p.v normaal omdat''ie enorm zuigte die rondes. Niet dat ik me daar druk om maak ofzo.. lekker boeie, maar je merkt gewoon dat de meeste gewoon hun naam veranderen als ze slecht spelen zodat ze geen slechte score krijgen in de stats.

Word dat wel bijgehouden dan bij de GoT stats? Dus als ik eerst met raven_ zit en dan iets met raven_zuigt vandaag doet. Krijg ik de stats die ik op raven_zuigt gewoon op de naam raven_ of krijg ik dan een aparte naam d''r bai op de stats?

Verwijderd

Als jij jezelf wil classificeren als snikkel heb ik daar geen problemen mee!

>:)

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Andere naam=andere stats, nieuwe versie van halfstats werkt met wonid voor stats maar dat is ook niet echt geweldig aangezien er soms wel 10tallen mensen met 1 wonid spelen. Is af en toe wel handig als ik een superlag heb van 500+ wat wel vrij vaak gebeurt met Casema:r.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-02 20:29

Gallus

Cheesy

Beetje kinderachtig is het wel. Snikkel is toch niet zo erg? Helemaal niks vergeleken met de taunts in UT.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

Kwestie van machtsgeil die ArRaYage
Als je Snikkel al aanstootgevend vind, ben je wel een huisvrouw / schoonmoeder.
Al ken ik daar ook goeie van :)

Maar sommige mensen moeten nu eenmaal bewijzen dat je iets voorstellen, zoiets werkt vaak averechts. Bovendien, als je als Hitler wilt spelen moet je dat vooral doen. Op een gegeven monent word je het gezeik wel zat en dan ga je een andere naam kiezen. Bovendien (voor de mensen die zich beledigd voelen als iemand met een nick als Hitler speelt): Het is niet een kwestie van in de zeik zetten, maar in de zeik gaan staan.

Zo dan

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Raven > dat nicklamen gaan we aanpakken... ik ga morgen trouwens een ander statsmeukje testen... ter vervanging van halfstats en in afwachting op KCstats... ik vind ''t zelf gruwelijk irri worden...

IceStorm> Sluit deze meuk maar als je wilt.. dit heeft nix met GoT te maken.. :)

Sir_Floppy> ''t is gewoon policy.. en ik ken m''n wetten wel.. heb je hem al opgezocht? Grondwet hoofdstuk 1 artikel 7 lid 3. Ik heb je gevraagd om je nick aan te passen... niet doen? best, niet mijn probleem... mijn boekje te buiten? Ik heb geen boekje. Je kon gewoon onder de gratie GoTs op de server spelen, nu nie meer, ''t o zo VERDOMDE LASTIG OM NORMAAL TE DOEN OF WEL SOMS?

Romkabouter> Ik ben vreselijk machtsgeil.... heerlijk is dat. Ik kan het.. en jij lekker niet nah nah nah nahaaa nah.... blah. Daarnaast is die server m''n kindje en kan je me idd zien als huispappa op die server....

Motto? mensen doe normaal.. en je hebt nergens last van.

mvg,

[GoT]ArRayage
Pagina: 1