Toon posts:

[BC3] CS FPS Probs :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een probleem. Ik speel al een tijd CS zonder problemen met 70 frames per seconde. Ik installeerde mijn computer opnieuw een paar dagen geleden, haalde de laatste detonator drivers, gooide CS erop maar het lukt me niet hoger dan 13 tot 25 fps te halen! En met mijn systeem moet dat geen probleem zijn..
=========
AMD Athlon 900
GeForce 2 GTS
64mB RAM
10,2 5400RPM
=========
Zelfs hem op 1024x768 draaien ipv 1280x960 leverde niet meer op dan een schamele 30
Please help!
Monitor kan 70hz aan op 1280x960 dus dat is het niet, hij staat op OpenGL en op 16-bit zoals het moet..
Veel dank allemaal. :D

• Royal-Tweety
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:07
Ik heb precies zelfde probleem. Probeer het al een paar week lang op telossen. Al op 100 fora gepost en alles geprobeerd, maar ik kan het niet achterhalen. Heb pas geleden alles weer geformateerd, maar tevergeefs. Er zijn overigens heel wat mensen die dit probleem de laatste tijd hebben, gezien de topics op een aantal cs-fora.

Carpe Noctem

Verwijderd

Als je een via chipset hebt, de VIA 4-in-1 drivers installeren mocht je dit nog niet gedaan hebben. Meer kannik ook niet bedenken

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Is er niemand die een oplossing weet?
De Tweetman kan zo niet spelen, en zonder hem kunnen we ook niet warren (ja we staan op Clanbase, how low can you go...)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

fps_max op 100 zetten
fps_modem op 0
fps_lan op 0

ga naar beeldscherm dan naar instellingen dan naar geavanceerd dan naar adapter en daar vernieuwingsfrequentie op optimaal zetten. als die niet werkt weet ik het ook neit meer :(

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

hehe...
probleem heb ik al meerdere keren gezegd >:)
vertical sync uitzetten bij je settings van opengl van je videokaart :)

hallo

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
ja, maar je zegt nog steeds niet of je de via drivers geninstalleerd hebt. zelfs met mijn systeem haal ik dan nl maar 15 a 17 fps.

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

heb je wel moederbord drivers installed??
dus zoals alain zei : die 4 in 1 drivers indien je via chipset hebt.
en dan ook GART agp drivers.
hier heb je url van al die zooi

www.viahardware.com/download/

hallo

• Royal-Tweety
Vsync staat al off Nalin, en daardoor knippert sommige tekst in mijn beeld nu.

En eht helpt een klein beetje denk ik, nuiet eens merkbaar, fps nog steeds bagger, en video tweaks werken niet.

Vroeger deed alles het goed. Zonder tweaks/drivers/andere prut

Carpe Noctem

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
VIA-drivers op een mobo met non-VIA chipset :?:?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Royal-Tweety
Ik heb geen via... :)

Carpe Noctem

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
geen id dan, heb je ook al geprobeerd je vidkaart op standaard snelheid te aten draaien en systeem ook?
maybe dat het daar dan nog aan licht.

of probeer anders EAX of A3D uit te schakelen, wil vreemd genoeg ook nog heel wat FPS schelen

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt jongens, bedankt.. ik moest idd die Via drivers installeren, nu ben ik vast geen leet-tweaker maar toch bedankt..
*D

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

weer een mens een stapje naar het goede leven geleid ;)

hallo

Pagina: 1