Toon posts:

[BC3] UT announcement hack

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ge weet wel , die blauwe letters midden in beeld bij "GUUS IS GODLIKE" en zo.

Nou , er lopen op assault figuren rond die daar en in die letters messages typen naar elkaar. DAT WIL IK OOK !

Hoe moet dat :?

Verwijderd

Nooit gezien :?

Maar ik heb weleens ergens iets gelezen dat je iets moest typen met # ervoor ofzo...

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 20:11
Ik vind die messages nogal irritant, eigenlijk. Het liefst zou ik zien dat dat niet mogelijk is. >_<

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Hmm ook nog nooit gezien. Maar als je inlogt als admin, en je zet in de console
code:
1
Say #hoi

krijg je grote witte letters in het midden van het scherm.

Ik wil je niet beledigen ofzo, maar assault heeft toch ingebouwde messages als "the gates are open".

Wat typen ze zoal dan? Ik ben bang dat je gewoon die messages te zien krijgt, wanneer de tegenstander een objective haalt ;)

Zoniet, dan sorry :o

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 11:40 schreef Nibbles het volgende:

Hmm ook nog nooit gezien. Maar als je inlogt als admin, en je zet in de console
code:
1
Say #hoi

krijg je grote witte letters in het midden van het scherm.
Lijkt dat op blauw :?
Ik wil je niet beledigen ofzo, maar assault heeft toch ingebouwde messages als "the gates are open".
Nee. Die heb ik nog nooit gezien.
Wat typen ze zoal dan? Ik ben bang dat je gewoon die messages te zien krijgt, wanneer de tegenstander een objective haalt ;)
Nah , ze typte zelfs mijn naam in de message en scholden me uit. (sommige kunnen niet tegen hun verlies geloof ik).
Oh ja , ik ben dus geen newbie he.
Zoniet, dan sorry :o
Geeft niet newbie :)

En gelijk omhoog in de hoop op response :)

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ik zei toch sorry :P

Hmm wel heel merkwaardig dan. Als ze zelfs je naam zeggen enzo. Misschien dat er een of ander vreemd mutatortje draaide waar ze iets mee kunnen.

Heb je anders het IP van de server?
Op dinsdag 15 mei 2001 17:24 schreef Guuske het volgende:

[..]
Geeft niet newbie :)
[..]
Hey we gaan geen [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/8881]TurkeyBoy![/url] acties enzo krijgen he? :P Potje CTF? :*

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 19:16 schreef Nibbles het volgende:

Heb je anders het IP van de server?
Nee. Maar toen ik het zei tegen een maat van me zei die dat hij het al vaker gezien had.
Dus neem ik aan dat er hier op tweaksters zeker een paar figuren het kennen.

Of zijn jullie newbies :P

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15
UT servers zijn script based en voor gasten die kunnen c programmeren makkelijk aan te passen en onder linux te draaien.
Zo is er bijvoorbeeld The Drunk Snipers .. das een servertje die allerlei leuke grapjes heeft in de vorm van berichtjes en zeurende bots ... check maar eens http://unreal.snt.utwente.nl
Ze hebben daar de VETSTE velden in CTF InstaGib ...

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Yup. Da''s wel lachuh die botjes daar. Zal waarschijnlijk wel aangepast zijn dan ;)

Zodra je het IP weet van zo''n server, laat het me weten. Ik wil het wel eens zien, ook al heb je er niks aan.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat heb ik ook wel is gezien bij CTF en assault. ze geven dan berichten aan iedereen door. dit kun je niet met taunts owzo doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Hmm, op duistere servertjes spelen jullie dan ;)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15
Duistere servertjes ?? neh .. is van een programmeer freak ofzo hehe ..
Sorteer CTF maar op alphabet en ga naar The Drunk Snipers (of Drunk Snipers :? ) CTF .

Hebben ze ook 10 keer zoveel mappen als normaal. Echt heel vet. Alleen jammer dat het tegenwoordig laat ''s nachts rustig is geworden op die server (want dan speel ik 8-))

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ja TDS ken ik wel. Maar die andere servertjes waar mensen met blauwe lettertjes in het midden praten enzo, die heb ik nog nooit gezien.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Hmmm, ik hoorde net dat er op GamePoint ook iemand was die zulke message hacks deed. Zichzelf godlike noemen, en anderen shitlike noemen :)

Wel irri. Vraag me wel af hoe hij dat doet dan....

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Is maar goed dat bijna niemand weet hoe dat moet, want anders hadden we nog veel meer last van eikels ;)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ja heb je wel gelijk in.

Laten we maar niks hier op het forum zetten.

Da''s net als het verspreiden van URL''s waar je een aimbot kan downloaden. |:(

Verwijderd

ik heb wel een link, daar staat precies wat er moet gebeuren
www.irritanteschermpjes.com
Pagina: 1