De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
idd., naar Qu in zijn forest en daarna ergens rechtsachterin het marsh, daar ligt de ingang. en doe jezelf een plezier, save ff voor je erin gaat
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
ik moet ergens door een geheim luikje gang grot om naar de outher continent te gaan
ik weet veel tikvouten kweet niet hoe je het moet schrijven !
ben op cd 2
als je een walk threu ergens hebt wil ik hem best hebben om af en toe eens in te kijken ofzow
ik weet veel tikvouten kweet niet hoe je het moet schrijven !
ben op cd 2
als je een walk threu ergens hebt wil ik hem best hebben om af en toe eens in te kijken ofzow
www.ign.com staat er eentje...
trouwens best knap als je m zonder walkthrough compleet met elk geheim kan uitspelen...
trouwens best knap als je m zonder walkthrough compleet met elk geheim kan uitspelen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
[off topic]Hoe speel jij ff9, playsation of emulator? Ik ben heel er benieuwd hoe het eruit ziet met een emulator...[/off topic]
Abu
Abu
Insanus sum
De europese versie werkt niet op een emuOp dinsdag 15 mei 2001 17:09 schreef Abu het volgende:
[off topic]Hoe speel jij ff9, playsation of emulator? Ik ben heel er benieuwd hoe het eruit ziet met een emulator...[/off topic]
Abu
Verder moet je geen walktrough gebruiken, die zijn veel te verslavend..
Je moet iig naar Qu gaan en met hem praten..
Verwijderd
MADAIN SARI
daar moet ik nu heen denk ik. maar nu ben ik bij de lifa three maar daar zit een barryaire voor wat nu ?
daar moet ik nu heen denk ik. maar nu ben ik bij de lifa three maar daar zit een barryaire voor wat nu ?
lopend 
vanaf de iifa tree richting die brug, en dan bij kruising rechtdoor
(als je hier wijzer van word
)
je moet over die brug heen (naar de iifa tre ga je over een groen ding heen (is waar die eindbaas stond))
ik snap me eigen zin niet eigenlijk
vanaf de iifa tree richting die brug, en dan bij kruising rechtdoor
je moet over die brug heen (naar de iifa tre ga je over een groen ding heen (is waar die eindbaas stond))
Pagina: 1