[BC3] final Fantasy 9 vraag

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:49
idd., naar Qu in zijn forest en daarna ergens rechtsachterin het marsh, daar ligt de ingang. en doe jezelf een plezier, save ff voor je erin gaat ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

ik moet ergens door een geheim luikje gang grot om naar de outher continent te gaan

ik weet veel tikvouten kweet niet hoe je het moet schrijven !

ben op cd 2

als je een walk threu ergens hebt wil ik hem best hebben om af en toe eens in te kijken ofzow

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
www.ign.com staat er eentje...
trouwens best knap als je m zonder walkthrough compleet met elk geheim kan uitspelen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 21:46

Abu

Abu!

[off topic]Hoe speel jij ff9, playsation of emulator? Ik ben heel er benieuwd hoe het eruit ziet met een emulator...[/off topic]

Abu

Insanus sum

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op dinsdag 15 mei 2001 17:09 schreef Abu het volgende:
[off topic]Hoe speel jij ff9, playsation of emulator? Ik ben heel er benieuwd hoe het eruit ziet met een emulator...[/off topic]

Abu
De europese versie werkt niet op een emu

Verder moet je geen walktrough gebruiken, die zijn veel te verslavend..

Je moet iig naar Qu gaan en met hem praten..

• Tim

Tim

Op dinsdag 15 mei 2001 19:55 schreef s_roubos het volgende:
idd., naar Qu in zijn forest en daarna ergens rechtsachterin het marsh, daar ligt de ingang. en doe jezelf een plezier, save ff voor je erin gaat ;)
er is ook een savepoint binnen hoor :) moet je alleen even uitgraven ;)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024

Verwijderd

MADAIN SARI
daar moet ik nu heen denk ik. maar nu ben ik bij de lifa three maar daar zit een barryaire voor wat nu ?

• Tim

Tim

Met eiko praten..

Verwijderd

waar is die of hoe moet je met haar praaten ze zit in mijn team

• Tim

Tim

als het goed is heb je daar een conversatie.. (ben je eigenlijk al in Madain Sari geweest?)

Verwijderd

nee hoe kom ik daar ?

• Tim

Tim

lopend :+

vanaf de iifa tree richting die brug, en dan bij kruising rechtdoor :) (als je hier wijzer van word :P)

je moet over die brug heen (naar de iifa tre ga je over een groen ding heen (is waar die eindbaas stond))

:? ik snap me eigen zin niet eigenlijk :P

Verwijderd

een stuk verder nu nu zit er een red headed man in mijn team (net) waar moet ik nu heen ?

Verwijderd

Ik ben nu op cd 3 >:)>:)>:)
Pagina: 1