[BC3] wie doet er planetarion hier??

Pagina: 1
Acties:

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Als beloning voor jouw rotte posting tegenover Fr3aKER zal ik ook ff een slot requesten op deze opsomtopic...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Het onderwerp zegt het al:

Als je het speelt:
Wat is je nick?
wat is je planet?
hoeveel punten heb je?
wat zijn je coordinaten?

*D*D*D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ga mooi niet alles zeggen! Ik wil nog ff levend blijven snappie :)

Wat is je nick? Fr**KER
wat is je planet? Bl*ck M0*n
hoeveel punten heb je? 550.000
wat zijn je coordinaten? 8:19: *

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ik had die topic niet gepost! Dat had een vriend gedaan die mijn tweakers pass wist, echt sorry tw3aker!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 08:48 schreef masteralbert het volgende:
ik had die topic niet gepost! Dat had een vriend gedaan die mijn tweakers pass wist, echt sorry tw3aker!
Dan bij deze mijn excuses voor mijn nare opmerking/flame naar jou toe.:{

Wel blijft dit een zinloze opsomtopic, welke eigenlijk niet op GoT thuishoort. Ook hoop ik dat je die maat van je ff een flinke uitbrander hebt verkocht, want dit was natuurlijk geen stijl :(

Heal the internet ...

• BC3 Victim
Dit slaat dus echt nergens op he? Die MasterAlbert zit naast mij en hij lult maar wat. Hij heeft al een slechte reputatie als lozen topics poster. Van mij mag je ''m bannen ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

wtf!! Fr3aker had dit zelf gedaan, hij wist mijn pass!! Waarom denk je dat hij steeds gelijk op mijn topics replied!!! :(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 08:54 schreef Fr3aKER het volgende:
Dit slaat dus echt nergens op he? Die MasterAlbert zit naast mij en hij lult maar wat. Hij heeft al een slechte reputatie als lozen topics poster. Van mij mag je ''m bannen ;)
Dem dus je bent echt een loser! :P :+

Heal the internet ...

Verwijderd

wtf!! Fr3aker had dit zelf gedaan, hij wist mijn pass!! Waarom denk je dat hij steeds gelijk op mijn topics replied~!

:(:(

• BC3 Victim
Ik ga hier niet meer verder op in. Geen zin in een flame-war :'(

Verwijderd

zie je wel, nu val je door de mand!! Nu weet je niks meer te zeggen he fr3aker!?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

/onzin|flame|opsomming
Pagina: 1