Toon posts:

[BC3] Niet 2 muisknoppen tegelijk in UT??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging na een lange tijd geen UT te hebben gedaan weer lekker spelen. Tot me stomme verbazing merkte ik dat ik niet 2 muisknoppen tegelijk kon gebruiken. Eerder was dit wel altijd zo. Ik draai op win2000 met de mouseware 9.26 van logitech. Ik heb ook nog de 9.00 geprobeerd van logitech maar geen succes.
Aangezien ik met de rechtermuisknop vooruit loop en met de linkermuisknop schiet is dit verekte lastig.
Kort samengevat, het is niet te spelen!

Wie helpt mij uit de brand?

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Probleem had ik ook met de versie 9.26 van logitech, wat ik gedaan heb is het volgende, drivers van logitech verwijderd, daarna gechecked of het wel werkte, toen heb ik van logitech alleen de mousedriver 9.00 geinstalleerd en niet de complete tools van logitech, (via device manager drivers geupdate), gereboot en checken of het werkte, (gelukkig wel), en daarna heb ik de complete set tools geinstalleerd en het probleem is nu weg, ik kan beide knoppen weer tegelijkertijd gebruiken.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ja ik heb in verleden ook wel eens zo een probleem gehad, meestal installeer ik alleen de windows drivers.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:39
Ik gebruik de twee muisknoppen voor het schieten dus de tweede muisknop voor secundaire weapon.

Maar waar gebruik jij je muisknoppen dan voor als je ze beide tegelijkertijd wilt gebruiken?

• R2

R2

Ik gebruik de linkermuisknop voor het schieten en de rechter voor het jumpen, is toch tamelijk vervelend als je tijdens het schieten op jump klik en het schieten stopt, heb je weer een frag tegen.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:42

The Legend

*Plop*

Op maandag 14 mei 2001 09:26 schreef Artwido het volgende:
Ik gebruik de twee muisknoppen voor het schieten dus de tweede muisknop voor secundaire weapon.

Maar waar gebruik jij je muisknoppen dan voor als je ze beide tegelijkertijd wilt gebruiken?
Aangezien ik met de rechtermuisknop vooruit loop en met de linkermuisknop schiet is dit verekte lastig.
Lezen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 14 mei 2001 09:26 schreef Artwido het volgende:

Dat zeg ik dus. Rechts lopen en links schieten.

Maar ik ga de tip proberen. Mouse drivers eraf, kijken of het werkt, dan alleen de drivers erin en dan pas de tools.
Hier is namelijk niet aan te wennen als je maar 1 muisknop tegelijk kunt gebruiken.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
nu we het over schieten hebben bij unreal.
dit is misschien een leuke optie.
ik weet niet of het al bekend is maar ik noem hem toch.

als je met de rocketlancher de primary en secendary tegelijk in drukt dan spaart hij zijn kogels op en vuurt ze in in keer af.
wat anders is dat hij die rockets nu niet verspreid maar als 1 brok schiet als je daar door geraakt word ben je zo goed als zeker pleiten

"If u do something do it with style, or do it at all."

• R2

R2

Op maandag 14 mei 2001 10:27 schreef killerbolt het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus. Rechts lopen en links schieten.

Maar ik ga de tip proberen. Mouse drivers eraf, kijken of het werkt, dan alleen de drivers erin en dan pas de tools.
Hier is namelijk niet aan te wennen als je maar 1 muisknop tegelijk kunt gebruiken.
Niet aan te wennen!!! ik kan gewoon niet normaal gamen zonder die twee muisknoppen :( ik ben blij dat het bij mij in ieder geval weer werkt, laat even weten of het gelukt is.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op maandag 14 mei 2001 11:11 schreef jazzVL het volgende:

als je met de rocketlancher de primary en secendary tegelijk in drukt dan spaart hij zijn kogels op en vuurt ze in in keer af.
wat anders is dat hij die rockets nu niet verspreid maar als 1 brok schiet als je daar door geraakt word ben je zo goed als zeker pleiten
Was idd al bekend :*

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist het nog niet. En ik ga het nu proberen, ben net thuis.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft niemand hier 2 handen?
ik heb:

vooruit-w of middelste muisknop
achteruit-s
links-a
rechts-d
jumpen-spatie
primairie fire-linker muisknop
secundairie fire- rechter muisknop

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op maandag 14 mei 2001 11:11 schreef jazzVL het volgende:

Je hoeft ze niet tegelijk in te drukken!
Als je alleen primary ingedrukt houd dan knal je meerdere rockets weg en als je alleen secundairy ingedrukt houd dan gooi je wat rockets op de grond (max 6 ofzo d8 ik)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

En als je in je preferences "instant fire" aanvinkt laad ie niet voor maar schiet de raket meteen. Nadeel is dat je geen meerdere rakketten meer kan voorladen.

linker knop inhouden = rakketten voorladen tot max 6 en gespreid schieten.
linker knop inhouden + rechter er (ff) bij aanklikken is gecentreerd schieten.
rechter knop inhouden is bommetjes gooien tot max 6

Naar beneden schieten net NADAT je jumped = een rocketjump. Ge gaat hoog maar bent nogalwat leven kwijt.

4 rakketten gecentreerd op je teammaat schieten en je launched ''m overal waar je ''m hebben wil. (dit werkt alleen als friendly fire =0%) Meer dan 4 en hij gaat zo hoog dat ie doodvalt of het level uitvliegt (nahja tegen de rand knotst).

Verwijderd

Topicstarter
Hee, mooi man, Topic klot niet helemaal meer, maar goed, boeiuh, tips zijn altijd welkom.
Maar ik hetb het geprobeerd met die muis en het werkt ;) Thanx. Als je namelijk handmatig installeert krijg je de optie om de nieuwere bestanden die al aanzeig zijn te overschrijven, dit moet je dan WEL doen. Dan vervang je namelijk die 9.26 met 9.00. En dan werkt het gebruik van 2 knoppen weer. Daarna kun je rustig dfe complete rotZooi erover heen gooien.

Verwijderd

killerbolt , hoe heb jij je knopkes eigenlijk gedefinieerd ???

Lijkt me een rotzooi :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, mijn knopjes
Linkermuisknop = prim schiet
rechtermuisknop = vooruit lopen
Pijltje omhoog = Springen
Pijtle omlaag = Achteruit lopen
pijltje links = links
pijltje rechts = rechts (duh)
CTRL = Secundair pleren

Ik ben er aan gewend, misschien ga ik nog wel een x iets logisch mezelf aanleren :P

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
laat ik dan ook ff mijn keys hier neer gooien:

primairy: linkermuis knop
secundairy: rechtermuis knop
teamsay im here, need backup: middelste muisknop
num-key 8: vooruit lopen
num-key 5 achteruit lopen
num-key 4: strafe links
num-key 6 strafe rechts
num-point (also del): jump

edit:

is natuurlijk strafe links,rechts...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• The Legend
  • Laatst online: 23:42

The Legend

*Plop*

Linker Muis: Primary Fire
Rechter Muis: Jump
Pijl Omhoog: Run Voren
Pijl Omlaag: Run Achteren
Pijl Rechts: Strafe Rechts
Pijl Links: Strafe Links
Numpad 0: Roger Wilco Say :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Rarz
  • Laatst online: 15-10 20:11
Logitec heeft ook een patch uitgebracht voor games. Deze is in principe voor de mousewheel (Die ik gebruik voor weaponchange), en met de nieuwste Logitech drivers niets deed onder UT.

Misschien zijn er nog andere patches? :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kun je die patch vandaan halen dan?

• Rarz
  • Laatst online: 15-10 20:11
Q. My Wheel/Roller doesn''t work in my game. What could be the problem?

A. First verify the wheel/roller works in other applications under Windows. Then verify the gaming software has native support for a wheel/roller pointing device and that the gaming software is correctly configured to use the wheel/roller. For more information on verifying native wheel/roller support, and/or configuring the wheel/roller, please consult the documentation provided with your gaming software. If the roller still does not function in your gaming software, you may need to contact the game manufacturer directly for more information.

By default, MouseWare 8.40 or higher will send DirectX6 wheel messages. If the gaming software being used supports this, then the wheel/roller should work correctly. However, if the gaming software being used supports Office compatible wheel messages, you will need to install GAMEWHL.EXE from the Logitech web site. If you do not have internet access, you may edit the Registry to accomplish what the patch file does. Please use the following instructions to do this:

Windows 95/98 1. Click on "Start", "Run" and type REGEDIT [enter]
2. Open the following Registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Logitech\MouseWare\CurrentVersion\Technical
3. Change the following key to read as shown: "MouseHookDLLEnable"="0"

Exit the Registry Editor (saving is automatic) and restart the system. Launch your game and test the wheel/roller to see if it now functional.

As a last resort, you may need to disable the Logitech mouse control center as described in the section titled "Alternate Method".

Windows NT 4.0 If you do not have internet access, please contact Logitech Customer Support to obtain this patch file on disk. Editing the Registry is not an alternative workaround under Windows NT 4.0.

Uit de logitech site. :)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx!! Ga ik wel ff proberen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mwoh...ga mijn bindings ook es posten *D

W= forward
s= backpedal
a= strafe left
d= strafe right
space= jump
ctrl+shift= crouch
Numpads + 1.2.3.4.5. etc etc zijn ook allemaal volgepompt met taunts en texten *D

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1