De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
waarschijnlijk kun je deze wel vinden op debenedenhonden maar dan in het engels
Idd volgens mij is dat deze.Op maandag 14 mei 2001 11:57 schreef lupusv het volgende:
Super Offroad
Hier moet je het kunnen vinden!
Errug kewl en errug verslavend...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik heb de SNES versie, maar is er ook een betere?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het ziet er wel redelijk hetzelfde uit, maar de versie die ik bedoel gaat met F1 -auto''s. :x
Kijk hier maar eens :

Maar ik ga Super Offroad meteen downen ..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Er is ook een race spul met power-ups en zo en dat heet geloof ik iets van hotrod- street rod of iets van die aard .. was ook erg leuk
Als je het wil kan ''k het wel meelen. Laat het even weten dan
YESYESYES! Dat is ''m geloof ik. Die naam herken ik ''van vroeger'' !Op maandag 14 mei 2001 13:45 schreef Viper_74 het volgende:
Slicks and slides is ook zo''n soort spel. Als je het wil kan ''k het wel meelen. Laat het even weten dan
Als je ''m wil mailen graag
Briljant spel!!!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
FF een screenshot gezien, principe lijkt idd hetzelfde, maar is het niet.:?Op maandag 14 mei 2001 14:09 schreef Captain Pervert het volgende:
Slicks ''n Slide is niet hetzelfde, maar lijkt er erg veel op.
Briljant spel!!!
Iemand nog andere suggesties?
heb je al op google gezocht naar f1 sprint Lekker zijn is een gave :)
Wél een stoer spelletje!
heb ik op m''n 386 nog staan.
[offtopic]Op maandag 14 mei 2001 16:11 schreef lordspacie het volgende:
[afbeelding] heb je al op google gezocht naar f1 sprint
Zet niet die ghost image van ivan op je laptop warschijnlijk loopt hij dan vast meer informatie hoor je morgen
[offtopic]
Lekker zijn is een gave :)
Is het te mailen ?? Zoja, zou je het mij kunnen mailen ?Op maandag 14 mei 2001 19:05 schreef Tommie22 het volgende:
dat hete toch Super speed?
heb ik op m''n 386 nog staan.
Alvast bedankt !