De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Jij bent je geluid kwijt?Op zondag 13 mei 2001 17:55 schreef theteek het volgende:
het geluid is weg als ik in cs switch van win98 naar cs! (dat ik soms nit expres doe maar perongeluk op de win knop druk)
is hier een truck voor? of een patch?
zodat ik na het switchen fijn verder kan spelen?
Ik het tegen over gestelde!
Ik heb dan nog wel gelijd, maar weer geen beeld.
Erg vervelend voor mij, ik ben gewend icq open te laten en auto pop up staat aan, ja dat komt dus dwars door CS heen
Meestal is het genoeg om even opnieuw te connecten soms moet je CS opnieuw starten. Voor zover ik weet geen ''echte'' oplossing voor.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Jah sorry ik was een +je vergeten:{Op zondag 13 mei 2001 18:38 schreef G3R10 het volgende:
ESC + resume wil meestal wel helpen..
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
moet je een vortex of ander 3d geluidskaartje hebben wil je kunnen switchen zonder last.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
als je via dat stomme HL ding een server joint ben je het voorgoed kwijt en staat er neits ander op dan quit te doen....
Verwijderd
Turtle Beach Montego II Home Studio (700 pieken). Ik heb ook et probleem...ligt aan je goedkope geluidskaartje
moet je een vortex of ander 3d geluidskaartje hebben wil je kunnen switchen zonder last.
Verwijderd
Verwijderd
Soms maakt hij het beeld ook gaar na een alt+tab of als je schermbeveiliging begint <--Ultimate camper
En soms doet hij geen van beide en kan je gewoon doorspelen. Gewoon je Win knop uitschakelen en ICQ uitzetten.
Je bent ook wel heel zielig om dat voor te stellen he? jammer dat je dat niet bij mij op de server hebt gezegd nog... anders was mijn banlist weer een entry rijker.Op maandag 14 mei 2001 09:53 schreef Bloodclot het volgende:
ofuh gg allsound in console
de zoveelste variant van het gg-kick grapje.
sorry, maar ik vin dit gewoon ziek.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
mx300
live
dmx1024
als je dan esc druk en dan weer resume game dan heb ik 75% kans dat ik weer geluid heb.
Thy will see the light...
afaik is er geen oplissing voor, en ik neem ook niet aan dat er ooit een patch voor komt (''t is een hele oude, bekende bug, en er zijn al tig updates van HL geweest, en in geen van die zat een fix)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
nu niet meer(draai ook win2k)
kep nu nog een irritant knipperende mouspointer(knipperd door mijn crosshair heen):((
en aangezien ik met een sensivity van 6.6 speel is dat verrote irritant richten
dus: reconnect:)