Toon posts:

[BC3] Desperados level 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, er reageerd niemand op het andere topic van Desperados, dus maak ik maar ff een nieuwe.

Ik ben dus in level 9, heb alle paarden gejat behalve die ene die bij het huisje staat, heb die gast bevrijd en met het hele zootje naar die openplek in het noordwesten rijden. Daar moet ik wachten tot dat iemand van reinforcements gaat halen en daar achteraan rijden, maar er gebeurd gewoon helemaal nix... Ik heb al een 30 minuten gewacht (!).

Dus mijn vraag is, wat ben ik vergeten te doen? Of heb ik teveel paarden gejat, ik heb trouwens ook de halve kaart uitgeroeid, maar dat maakt toch nix uit?

Verwijderd

Kon je niet beter je ouwe weer omhoog halen??

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 16:46 schreef noXic het volgende:
Kon je niet beter je ouwe weer omhoog halen??
Ik had het in een ander Desperados topic gezet, wat niet over level 9 ging.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 17:09 schreef 007 het volgende:

[..]

Ik had het in een ander Desperados topic gezet, wat niet over level 9 ging.
Och, dat had ik niet door sorry!

Verwijderd

Heb net die level afgerond

heb je die paarden wel op de goeie plek gebracht?

die plek zit naast die weg die naar het noordoosten leid, het is tussen bomen, als je daar komt licht het grond geel op.

Verwijderd

las ook nog net in jou vroeige topic 007, en zo moeilijk was het ook niet, eerste stuk moet je idereen neerschieten, pas op met dikkerd 1 dat ie het niet hoort.

Daarna lok je die rond lopende kerels met dat meid, daarna maak je dikkerd 2 af met mes

Voor dikkerd 3 kan je achter hem en die dikke mexicaan gaan staan en dan een slaapmiddel gooien, steek ze daarna direct neer, als die 2 op de rotsen andere kant opkijken, til ze dan snel weg, daarna meid gebruiken om 2 op rots te lokken en afmaken met john. die in toren komt zelf naar beneden als die die 2 op de rots niet mer ziet, hij loopt dan richt waar dikkerd 3 zat en dan de keel doorsnijden met john, that''s it.

verdere gedeelte is maar een kwestie van timing en hun loop patroon goed leren.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb ze op de goede plek gezet, ik weet waarschijnlijk al wat er aan de hand is.

Dat mannetje die steeds de weg controleert (even naar de paardjes kijken en dan weer naar noord-westen) had ik gesloopt, waardoor er dus niemand reinforcements ging halen... Dus ben het level opnieuw aan het spelen.

Orb: De eerste 7 (ongeveer) mannetjes die je tegenkomt controleren elkaar steeds. Dus ik heb een flesje op die 3 gasten verweg gegooid en toen schoot ik die gast waar ik vlak achter stond neer en die 2 op het begin had ik met zo''n ''snelle actie'' gedaan, die je van te voren kan instellen. Das dus 7 mannetjes in 2 seconden, vin''k best knap hoor. :P
Op zondag 13 mei 2001 18:25 schreef Orb het volgende:
die plek zit naast die weg die naar het noordoosten leid, het is tussen bomen, als je daar komt licht het grond geel op.
Noord-westen dus... ;)

Verwijderd

nee, die vent die op de weg loopt mag je best wel slopen

je mag alleen aan niemand komen die bij het vuur zit, zelfs niet die 3 die daar in de buurt lopen.

het gaat namelijk zo: als alle paarden weg zijn, komt die dikke mexicaan het dichtsbij ( nadat je die soldaat heb bevrijd, flauw geslagen en weggedragen naar waar de paarden zijn), die dikke mexicaan slaat dan alarm, dan komt de chef eruit, die scheld ze uit, dan rijd ie het noordoost weg op, that''s it
Pagina: 1