[BC3] home world (cataclism)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Net gepost over red allert, maar dacht ineens aan home world voor mij de moeder van alle rts games!!

Via de search kom ik niet veel verder, en ben al een tijdje uit de game wereld...

zijn er nog tips voor nieuwe rts games zoals home world C&C Red alert en nat. T.A. starcraft enz ???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

age of empires 2
die is wel tof

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 10:06 schreef neo111 het volgende:
zijn er nog tips voor nieuwe rts games zoals home world C&C Red alert en nat. T.A. starcraft enz ???
daar ging je vorige OPEN topic toch ook over |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 11:40 schreef Kage het volgende:

[..]

daar ging je vorige OPEN topic toch ook over |:(
om precies te zijn niet, imho...

maar ik wil wel toegeven dat ik dit beter in 1 topic had kunnen plakken excuus daarvoor

ben errug op zoek naar zulke spellen en bedacht me dat home world weer andere mensen zou bereiken (qua insteek)

(tis zo ochtend hoor)

• BC3 Victim
wat is "imho" }:O

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 23:10 schreef Dunnedarm het volgende:
wat is "imho" }:O
in my humble opinion

en nu ik toch weer boven aan sta >:)

Weet iemand nog een goede site (lees verzamelplaats voor gamers zoals Kali en game spy

Liefst voor rts games

edit typo

Pagina: 1