specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
dan wordt hij gewoon te heet. Je moet hem beter koelen, betere airflow, groter heatsink, extra fan, etc...
Verwijderd
pak gewoon zo''n ventilator en leg hem op je pc, dattie naar beneden blaast
helpt ook wel
helpt ook wel
Verwijderd
waarschijnlijk een Pentium heb je en die mogen niet warmer als 50 graden worden,
Dus een andere koeler op je CPU stoppen of hij zit nu scheef ofzo.
Schroef je kast dus gewoon eens open
Dus een andere koeler op je CPU stoppen of hij zit nu scheef ofzo.
Schroef je kast dus gewoon eens open
Verwijderd
hahahahha 
het wordt weer zomer he
haddik ook met m''n vorige bak, hele winter liep ie als een speer, alleen toen de zon weer ging schijnen kreeg ie et toch ietsies te heet.
K''hep d''r zo''n grote fan naastgezet waar je normaal gesproken je kamer mee koelt, wel ff kassie open gooien ofcoz
het wordt weer zomer he
haddik ook met m''n vorige bak, hele winter liep ie als een speer, alleen toen de zon weer ging schijnen kreeg ie et toch ietsies te heet.
K''hep d''r zo''n grote fan naastgezet waar je normaal gesproken je kamer mee koelt, wel ff kassie open gooien ofcoz
nee een amd thunderbirdwaarschijnlijk een Pentium heb je en die mogen niet warmer als 50 graden worden,
in ieder geval allemaal bedankt ik moet nu gewoon echt een nieuwe koeler gaan kopen
specs | specs server
Verwijderd
In de Bios kan je ook instellen dat ie pas bij een hogere temperatuur moet gaan herstarten.Op zondag 13 mei 2001 18:27 schreef dreamer het volgende:
[..]
nee een amd thunderbird
in ieder geval allemaal bedankt ik moet nu gewoon echt een nieuwe koeler gaan kopen
hij herstart niet hij kickt mij alleen uit het spel met een error
specs | specs server
Verwijderd
Is gewoon een teken dat je niet moet gaan GTA''en met dit weer, maar lekker buiten moet zitten met een chick en een biertje
Pagina: 1