Toon posts:

[BC3] duimknop op Logitech Optical

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
FF een vraagje

ik heb zo een Logitech Optical muis en daar zit een duimknop op

Nu dat ik ook Unreal TOurnament speel zou ik graag deze knop gebruiken tijden het spelen
maar in he menu van keybinds reageert de knop niet dus nu wilde ik weten of er een andere manier is om deze knop te binden aan een actie

edit:
typos

thanx

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:38

Sharky

Skamn Dippy!

denk dat het dan niet wil...

en is er dan ook iemand die weet hoe je ''t wieltje zover krijgt om wapens te wisselen?

This too shall pass

Verwijderd

Het wil volgens mij, maar je moet hem binden aan iets anders in het Logitech menu... als het niet werkt, dan werkt het niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
over dat wieltje

dat moet makkelijk kunnen je moet dan naar preferences gaan dan kebbinds of controls ofzo en dan bij "nextweapon" of "previous weapon" ff aan het wieltje draaiuh

moet lukkuh

cya

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:37
ik geloof dat er op de logitech site een is met een driver update daarvoor

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:24
je moet volgens mij idd in het logitech menu eerst die knop ergens anders op zetten. Als ik op mijn LOgitech Wingman Gaming Mouse de middelste knop op autoscroll heb staan reageerd ie ook niet in UT. Op ''middelste knop'' doet ie het gewoon...

Suc6 ermee!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 23:49
Het wieltje op mijn logitech werkt ook niet als ik die shitty software van logitech instaleer. Als ik em instel als een standaard logitech muis en die mousware van logitech niet gebruik werkt ie perfect.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Met oudere software werkt het wel.
Met de nieuwste versie van de MouseWare werkt de Game_Wheel patch niet meer.

Over die duimknop. Bindt hem met je software aan "Backspace". Heel handig voor meerdere dingen, ook voor surfen, en je kan dan in UT gewoon backspace aan iets binden. Klaar :)

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Toevallig afegelopen week gefixed. Logitech software instaleren en voor de duimknop bijvoorbeeld de [enter] knop toewijzen (onder mouse properties).
Dan stel je het in in UT en klaar ben je.

Verwijderd

Voor de microsoft intellie mouse explorer??
Zijn daar ook "game" drivers voor?
Op microsoft.com nix te vinden!! ;(

Verwijderd

Topicstarter
thanx everybody het heeft geholpen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik gebruik zelf de intellieye software voor de logitech optical. Werkt perfect..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Damn ik moet beter lezen voortaan! |:(
Pagina: 1