Toon posts:

[BC3] hoe rip je muziek van NFS 3

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al diversen rippers geprobeerd en winamp kan die .mus bestanden niet spelen. iemand een idee?

wak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

let me gues, slotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 21:57 schreef sunnyboy het volgende:
let me gues, slotje?
nee :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
let me gues, slotje?
Lijkt me wel..zullen waarschijnlijk wel copyrightz op zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Moet je bij de settings van je geluidskaart de REC op SB Golf zetten, dan zet je alle geluiden uit in het spel, behalve de muziek.
Met wat voor opneemprogramma dan ook kun je dan de muziek opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nix illegaals aan dit ofzo hoor. Ik bedoel... je luistert er sowiesow al na tijdens het gamen, wrom niet dan gewoon op je cd speler.. of gaan ze dan weer zeiken dat je het dan kan doorverkopen.. owow.. wat een ramp he? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:03 schreef Raven_ het volgende:
Ik zie nix illegaals aan dit ofzo hoor. Ik bedoel... je luistert er sowiesow al na tijdens het gamen, wrom niet dan gewoon op je cd speler.. of gaan ze dan weer zeiken dat je het dan kan doorverkopen.. owow.. wat een ramp he? |:(
maar het lijkt me dan toch illegaal, ik bedoel, kan je ook de soundtrack van bv Charlies Angels rippen en op cd branden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:50
Op zaterdag 12 mei 2001 22:09 schreef sunnyboy het volgende:

[..]

maar het lijkt me dan toch illegaal, ik bedoel, kan je ook de soundtrack van bv Charlies Angels rippen en op cd branden
waarom zou dat niet mogen dan? Net zoals dat ik de muziek van Unreal Tournament in m''n MP3 lijst heb staan lijkt me dat je ook van NFS muziek mag rippen.

ALS je natuurlijk het origineel hebt.... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:09 schreef sunnyboy het volgende:

[..]

Er zijn toch wat andere rechten bij games dan bij films? Of zit ik weer te :Z (denk dat ik toch :Z ben... maar goed.. erm... :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
let me gues, slotje?
Let me guess, butje? :(

Anyway, probeer het bestand gewoon eens te openen in Cool Edit en dan opgeven dat cool edit zelf de settings moet bepalen als wat voor bestand het moet worden geopend. (e.g. op welke frequentie enzo).

Dat lukt bij bijna alle spellen wel. Ik denk dat je dan even moet copypasten in het bestand en op die manier jouw muziekje eruit pikt!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:18 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Let me guess, butje? :(

Anyway, probeer het bestand gewoon eens te openen in Cool Edit en dan opgeven dat cool edit zelf de settings moet bepalen als wat voor bestand het moet worden geopend. (e.g. op welke frequentie enzo).

Dat lukt bij bijna alle spellen wel. Ik denk dat je dan even moet copypasten in het bestand en op die manier jouw muziekje eruit pikt!
Is dit jou wel eens gelukt dan? Zo ja met welke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie maar dit helpt ook niet :( hij speelt hem veel te snel af en tempo omlaag zetten helpt niet. bestaat er geen normale stabiele .mus player of is dat moeilijk om te maken ofzow???

edit : laatmaar hangen, heb al wat perfects gevonden heheh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 12 mei 2001 23:06 schreef Waque het volgende:
bedankt voor je reactie maar dit helpt ook niet :( hij speelt hem veel te snel af en tempo omlaag zetten helpt niet. bestaat er geen normale stabiele .mus player of is dat moeilijk om te maken ofzow???

edit : laatmaar hangen, heb al wat perfects gevonden heheh :D
vertel, ik ben wel benieuwd

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je een sb-live hebt staat er op de cd die je erbij krijgt een proggie. Dat het geluid opneemt dat naar je boxen loopt. Als je dus alle geluiden uitgooid en alleen de muziek aan. Kan je de tracs recorden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op zaterdag 12 mei 2001 22:19 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Is dit jou wel eens gelukt dan? Zo ja met welke game?
Interstate 76.

Alle geluidjes in het spel zaten in 1 grote file, achter elkaar.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Op zaterdag 12 mei 2001 22:11 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

waarom zou dat niet mogen dan? Net zoals dat ik de muziek van Unreal Tournament in m''n MP3 lijst heb staan lijkt me dat je ook van NFS muziek mag rippen.

ALS je natuurlijk het origineel hebt.... :)
hoe heb je dat voor mekaar gekregen ?

UT/unreal muziek roeleert zwaar.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Op maandag 14 mei 2001 12:06 schreef HanG-BuiK-ZwijN het volgende:

[..]

hoe heb je dat voor mekaar gekregen ?

UT/unreal muziek roeleert zwaar.
Als ik me niet vergis, zijn de deuntjes uit UT gewoon .xm files, misschien onder een andere bestandsnaam. Uit een tracker dus, zoals FastTracker. WinAmp kan ze gewoon openen.
Die kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb je een sblive?
ga dan naar de opname opties en selecteer "what u hear"
dan een wave recorder starten (bijv. wave studio), die op opnemen zetten en dan naar nfs3 gaan en een liedje afspelen.
Vervolgens ff netjes begin en einde bewerken in wave studio en opslaan...klaar.

Je kunt ook in de winkel een mp3-cd kopen, ken er eentje en die heeft een programmaatje waarmee je dat ook kunt doen als je geen sblive hebt (kijk bij shareware).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1