ik heb al diversen rippers geprobeerd en winamp kan die .mus bestanden niet spelen. iemand een idee?
wak
wak
Lijkt me wel..zullen waarschijnlijk wel copyrightz op zitten toch?Op zaterdag 12 mei 2001 21:57 schreef sunnyboy het volgende:
let me gues, slotje?
Verwijderd
Verwijderd
maar het lijkt me dan toch illegaal, ik bedoel, kan je ook de soundtrack van bv Charlies Angels rippen en op cd brandenOp zaterdag 12 mei 2001 22:03 schreef Raven_ het volgende:
Ik zie nix illegaals aan dit ofzo hoor. Ik bedoel... je luistert er sowiesow al na tijdens het gamen, wrom niet dan gewoon op je cd speler.. of gaan ze dan weer zeiken dat je het dan kan doorverkopen.. owow.. wat een ramp he?
waarom zou dat niet mogen dan? Net zoals dat ik de muziek van Unreal Tournament in m''n MP3 lijst heb staan lijkt me dat je ook van NFS muziek mag rippen.Op zaterdag 12 mei 2001 22:09 schreef sunnyboy het volgende:
[..]
maar het lijkt me dan toch illegaal, ik bedoel, kan je ook de soundtrack van bv Charlies Angels rippen en op cd branden
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Er zijn toch wat andere rechten bij games dan bij films? Of zit ik weer teOp zaterdag 12 mei 2001 22:09 schreef sunnyboy het volgende:
[..]
maar het lijkt me dan toch illegaal, ik bedoel, kan je ook de soundtrack van bv Charlies Angels rippen en op cd branden
Let me guess, butje?Op zaterdag 12 mei 2001 21:57 schreef sunnyboy het volgende:
let me gues, slotje?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Is dit jou wel eens gelukt dan? Zo ja met welke game?Op zaterdag 12 mei 2001 22:18 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Let me guess, butje?
Anyway, probeer het bestand gewoon eens te openen in Cool Edit en dan opgeven dat cool edit zelf de settings moet bepalen als wat voor bestand het moet worden geopend. (e.g. op welke frequentie enzo).
Dat lukt bij bijna alle spellen wel. Ik denk dat je dan even moet copypasten in het bestand en op die manier jouw muziekje eruit pikt!
vertel, ik ben wel benieuwdOp zaterdag 12 mei 2001 23:06 schreef Waque het volgende:
bedankt voor je reactie maar dit helpt ook niethij speelt hem veel te snel af en tempo omlaag zetten helpt niet. bestaat er geen normale stabiele .mus player of is dat moeilijk om te maken ofzow???
edit : laatmaar hangen, heb al wat perfects gevonden heheh
This too shall pass
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Interstate 76.Op zaterdag 12 mei 2001 22:19 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Is dit jou wel eens gelukt dan? Zo ja met welke game?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hoe heb je dat voor mekaar gekregen ?Op zaterdag 12 mei 2001 22:11 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
waarom zou dat niet mogen dan? Net zoals dat ik de muziek van Unreal Tournament in m''n MP3 lijst heb staan lijkt me dat je ook van NFS muziek mag rippen.
ALS je natuurlijk het origineel hebt....
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Als ik me niet vergis, zijn de deuntjes uit UT gewoon .xm files, misschien onder een andere bestandsnaam. Uit een tracker dus, zoals FastTracker. WinAmp kan ze gewoon openen.Op maandag 14 mei 2001 12:06 schreef HanG-BuiK-ZwijN het volgende:
[..]
hoe heb je dat voor mekaar gekregen ?
UT/unreal muziek roeleert zwaar.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq