Hey is Tribes 2 nou de moeite waard om te kopen?
Ik heb een demo gezien, ziet er erg vet uit, maar ik hoor er nooit wat over!
Ik heb een demo gezien, ziet er erg vet uit, maar ik hoor er nooit wat over!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Woensdag aangezien ik dinsdag hele dag ga leren voor examen woensdag..Op zaterdag 12 mei 2001 22:12 schreef FireFlyAdf het volgende:
Hee Raven, wedden dat ik jou kan neerhalen met een vliegtuigie..
Dinsdag/Woensdag zullen we het wel is zien of jij goed kan vliegen...
Verwijderd
Mag ik kijken ? Dan neem ik de bezem mee om op te ruimen....omdat jullie dan constant tegen bergen aanvliegen|:(...whoehahaOp zaterdag 12 mei 2001 22:31 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Woensdag aangezien ik dinsdag hele dag ga leren voor examen woensdag..
Verwijderd
Ik tegen bergen vliegen? Erm... Je hebt me nooit zien spelen...Op zondag 13 mei 2001 00:56 schreef Zwelgje het volgende:
[..]
Mag ik kijken ? Dan neem ik de bezem mee om op te ruimen....omdat jullie dan constant tegen bergen aanvliegen|:(...whoehaha
En daarna daag ik de winnaar uit (winnaar is degene met de minste suicides...hehe)
Verwijderd
Verwijderd
Af en toe gooit Dynamix er echter wat meer spanning in: Doet ie ''t, of doet ie ''t niet|:(.Op zondag 13 mei 2001 01:37 schreef Harry_Hammer het volgende:
Kopen dat spel. In vind het het beste spel dat ik ooit gespeeld heb (op twee staat RA). De grafics zien er strak uit en het geluid is ook kicken. De levels zijn ernorm groot, twee vierkante kilometer denk ik. Daar mag je online met gemiddeld twee teams van 20 spelers lekker de beest uithangen in CTF (of andere varianten). Als je in een goede game zit heeft het wat weg van RA, je mag nu zelf in de tank gaan zitten en aanvallen, maar dat moet je wel in overleg met anderen doen want zomaar bij de anderen naar binnen rijden zit er niet in. De spanning van het spel is geweldig.
Verwijderd
Oke ikke dus niet!!Op zondag 13 mei 2001 00:56 schreef Zwelgje het volgende:
[..]
Mag ik kijken ? Dan neem ik de bezem mee om op te ruimen....omdat jullie dan constant tegen bergen aanvliegen|:(...whoehaha
En daarna daag ik de winnaar uit (winnaar is degene met de minste suicides...hehe)
Verwijderd
Verwijderd
Ik had hetzelfde gevoel toen ik voor het eerst tribes 1 speelde, maar toen een week later had ik niks te doen en ging ik effe triben, en binnen het uur was ik verslaafd! toen 3 jaar gespeeldOp zaterdag 12 mei 2001 22:12 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik vind Tribes 2 niet echt een leuk spel, maar een vriend van mij is er verliefd op, het licht dus aan wat voor type speler je bent.
Greetingz,
p.s., als je wat meer wilt weten moet je ff in het GI channel praten, op Quakenet d8 ik, daar zitten veel bekende namen in.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq