[BC3] Tribes 2 de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Hey is Tribes 2 nou de moeite waard om te kopen?

Ik heb een demo gezien, ziet er erg vet uit, maar ik hoor er nooit wat over!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hahaha, kom hier dan es wat vaker :)
Ze gooien me dood met dat spel.

Laat ik het zo zeggen: als ik objectief ben kan ik niet meer positiefs zeggen dan dat het een goede engine en mooie graphics heeft.

De gameplay en het concept echter vind ik wel zo vreselijk sucken, ik vind er geen hol aan. Maar dat is mijn mening natuurlijk ik hou nu eenmaal niet van mannetjes in jetpacks die elkaar met lasers etc. bestoken terwijl ze 100m hoog kunnen jumpen.

Download de demo en je weet of het iets voor jou is!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Demo, waar demo?
Enne Tribes 2 is echt wel beter dan al die andere shooters...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ligt wel aan wat voor genre je het leukst vind.. wil je gewoon non-stop actie moet je quake III ofzo nemen... hou je meer van beetje gemixed dan is tribes 2 voor je. Vooral de voertuigen roeleren zwaaaaaaaaar in tribes 2.. :D

Verwijderd

Het leukste van tribes2 vinnik de vliegtuigen etc!
Dat je daaro ook lekker in kan rond crossen!!
En ook een ander leuk punt: de servers met 80 man!! :P

Verwijderd

Diegene die een dog fight met mij wint met een shrike die mag ik meteen... :)
Want t''is best wel vaak zo dat ze mij niet af kunnen schudden maar andersom wel (na iets van een kwartier lange 8ervolging... :)). :o

• BC3 Victim
Hee Raven, wedden dat ik jou kan neerhalen met een vliegtuigie..
Dinsdag/Woensdag zullen we het wel is zien of jij goed kan vliegen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24
Ik vind Tribes 2 niet echt een leuk spel, maar een vriend van mij is er verliefd op :), het licht dus aan wat voor type speler je bent.

Greetingz,

p.s., als je wat meer wilt weten moet je ff in het GI channel praten, op Quakenet d8 ik, daar zitten veel bekende namen in.

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:12 schreef FireFlyAdf het volgende:
Hee Raven, wedden dat ik jou kan neerhalen met een vliegtuigie..
Dinsdag/Woensdag zullen we het wel is zien of jij goed kan vliegen...
Woensdag aangezien ik dinsdag hele dag ga leren voor examen woensdag.. :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:31 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Woensdag aangezien ik dinsdag hele dag ga leren voor examen woensdag.. :)
Mag ik kijken ? Dan neem ik de bezem mee om op te ruimen....omdat jullie dan constant tegen bergen aanvliegen|:(...whoehaha >:)

En daarna daag ik de winnaar uit (winnaar is degene met de minste suicides...hehe)

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:56 schreef Zwelgje het volgende:

[..]

Mag ik kijken ? Dan neem ik de bezem mee om op te ruimen....omdat jullie dan constant tegen bergen aanvliegen|:(...whoehaha >:)

En daarna daag ik de winnaar uit (winnaar is degene met de minste suicides...hehe)
Ik tegen bergen vliegen? Erm... Je hebt me nooit zien spelen... :P

Ik ben tot nu toe maar 3x neergestort omdat ik een berg raakte met het PUNTJE van me vleugel.... vloog ik opeens alle kanten op.. CRASH!! Ow great... |:(... :D

Verwijderd

Kopen dat spel. In vind het het beste spel dat ik ooit gespeeld heb (op twee staat RA). De grafics zien er strak uit en het geluid is ook kicken. De levels zijn ernorm groot, twee vierkante kilometer denk ik. Daar mag je online met gemiddeld twee teams van 20 spelers lekker de beest uithangen in CTF (of andere varianten). Als je in een goede game zit heeft het wat weg van RA, je mag nu zelf in de tank gaan zitten en aanvallen, maar dat moet je wel in overleg met anderen doen want zomaar bij de anderen naar binnen rijden zit er niet in. De spanning van het spel is geweldig.

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 01:37 schreef Harry_Hammer het volgende:
Kopen dat spel. In vind het het beste spel dat ik ooit gespeeld heb (op twee staat RA). De grafics zien er strak uit en het geluid is ook kicken. De levels zijn ernorm groot, twee vierkante kilometer denk ik. Daar mag je online met gemiddeld twee teams van 20 spelers lekker de beest uithangen in CTF (of andere varianten). Als je in een goede game zit heeft het wat weg van RA, je mag nu zelf in de tank gaan zitten en aanvallen, maar dat moet je wel in overleg met anderen doen want zomaar bij de anderen naar binnen rijden zit er niet in. De spanning van het spel is geweldig.
Af en toe gooit Dynamix er echter wat meer spanning in: Doet ie ''t, of doet ie ''t niet|:(.

Het spel is nog wel wat buggy, maar wel VET. Aanradertje dus :)

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 00:56 schreef Zwelgje het volgende:

[..]

Oke ikke dus niet!! ;)

Verwijderd

Heb tribes 1 3 jaar lang gespeeld, ben nu zwaar verslaafd aan tribes 2 :)

En binnenkort beginnen de mods uit te komen, waaronder een WWII mod (met tanks enzo!) en ik hoop ook een Renegades mod :9

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 22:12 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik vind Tribes 2 niet echt een leuk spel, maar een vriend van mij is er verliefd op :), het licht dus aan wat voor type speler je bent.

Greetingz,

p.s., als je wat meer wilt weten moet je ff in het GI channel praten, op Quakenet d8 ik, daar zitten veel bekende namen in.
Ik had hetzelfde gevoel toen ik voor het eerst tribes 1 speelde, maar toen een week later had ik niks te doen en ging ik effe triben, en binnen het uur was ik verslaafd! toen 3 jaar gespeeld :P

Je moet er idd effe inkomen, maar als je erin bent dan is het het leukste multiplayer spel dat er is :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:24
Dat zegt die vriend van mij ook, als ik mijn nieuwe HD heb, zal ik het een keertje proberen :), dan kan BuzzerCrAsH ook met T2 ROELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!>:)
Greetingz,

Verwijderd

waar kan je de demo downloaden?

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 20:36
Ik vond er niks aan. Het concept is wel vet, maar het pakt toch niet uit zoals ik zou willen. Helaas.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Als ze die Tribes 2 engine nou eens zouden nemen, alle jetpack ventjes hun jetpack afnemen en een Navy SEAL skin zouden geven en die trikes vervangen door jeeps en tanks door Abrams m4a1 tanks, nou dan zou ik het nog wel willen spelen.

Misschien komt er wel een mod voor :)
"Tribes 2, maar dan realistisch"

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BC3 Victim
Hmm nee dan is er juist helemaal nix meer aan...Tanks, veel te slome dingen...
En die navy seal figuren? Wel eens vliegende gezien?

• Aeon
  • Laatst online: 10-11 14:12
IMHO erg koel spel. Maar dat hangt er idd een beetje vanaf wat voor speler je bent. Ik raad je aan om ff de videos te bekijken op www.spelletjesgarnaal.be en dan vooral de 4e video. Let niet op de beeldkwaliteit, want die zijn in het spel veel beter.

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
* Er is (nog) geen demo.

* Het spel is een stuk minder goed dan deel 1, maar om dat te evenaren moet je ook wat heel speciaals bedenken. Desondanks is het toch wel de moeite waard, zeker als ze de talloze bugs eindelijk eens weten te fixen...

* Vergeet de meeste public servers want het gemiddelde niveau is er echt hopeloos. Ga zo snel mogelijk bij een Tribe om echte matches te spelen, die zijn véél en veel leuker.
Pagina: 1