Toon posts:

[BC3] welk GBA spel koop je bij de GBA?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Miojn voorkeur gaat echt naar Tony Hawk Pro skater 2. die is echt groovy:D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ja THPS 2 zeker.
En dan nog Mario Kart (die is echt strak) of een ander race spel

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
nee, dan zou ik in plaats van mario kart GTadvance kopen, die ziet er pas strak uit.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Gaat niet om strak uitzien (daar heb ik een pc voor :)) maar om strak spelen, Mario Kart op de SNES vind ik nog steeds een geweldig spel, lekker simpel en verslavend :)

Zo''n GBA zie ik ook wel zitten :9

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Als je je hier (gratis) aanmeld krijg je toegang tot een zoot filmpjes en screenshots van de laatste GBA spellen (ook van andere systemen ;)).

http://pocket.ign.com/

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 21:37 schreef Beathoven het volgende:
Als je je hier (gratis) aanmeld krijg je toegang tot een zoot filmpjes en screenshots van de laatste GBA spellen (ook van andere systemen ;)).

http://pocket.ign.com/
kan die site nog langzamer?

Verwijderd

He he, ligt dan aan je verbinding. Is bij mij behoorlijk snel.

Maareh ik ga F-Zero: MV kopen, als het goed is komt die volgende week binnen samen met mijn Jappy GBA :).

En GT mag er misschien mooi uitzien :r, het is op zo''n ouwe Lotus 3 engine. M.a.w., je beeld wordt opgebouwt d.m.v. sprites die net iets naar rechts/links gaan om een bocht te crearen. Netzoals al die vorige Gameboy "race spellen". Toegegeven, de intro is vet, maar de game zelf vind ik zuigen.

(Heb hem ff gespeeld bij lokaal winkeltje waar de import GBA overprijst is, vandaar dat ik hem zelf importeer met een paar vrienden!)

• BC3 Victim
Er komt toch ook een Zelda uit voor de GBA??? Dat zag ik tenminste staan in N64 Magazine. Dat is natuurlijk zowiezo een must-have.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Komen er nog een paar uit voor de GBC die een speciaal voor de GBA een geheime winkel heeft.
Zelda: Oracle of Ages en Oracle of Seasons

Als je er één van de twee uitspeeld krijg je een pwd voor de andere versie...extra levels/items ofzo!

• BC3 Victim
PS: Waarom een Japanse GBA kopen als dat ding hier over een maand ook in de winkels ligt???

Verwijderd

Vind Japanse doos (GBA en F-Zero) mooier en ik vind het gewoon leuk om dingen te hebben die de meeste mensen niet hebben! Dat ding is volledig compatible met de Europese (F-zero kan je gewoon met Europese versie linken) en de prijs is het zelfde....ga je toch niet 6 weken wachten *D

• BC3 Victim
Dat wist ik niet. Dan geef ik je wel gelijk. Maar je blijft natuurlijk nog wel met Japanse tekst zitten, toch?????

• BC3 Victim
Bij F-Zero hoef je niet bang te zijn voor japanse teksten :)

• BC3 Victim
Ik zou F-zero en Mario Kart advance kopen als ik ze al niet had :) Nu zit ik te wachten op Castlevania en de final van Tony Hawk 2...demootje dat ik heb HEERST.

R./

Verwijderd

GTA
Doreamon
Bomberman

mario is meer van hetzelfde....

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Mario kart lijkt me erg cool (SNES versie rulede idd ook erg). En Bomberman natuurlijk ;) ..

PC Specs

Verwijderd

Hehe, Mario is zelfs nog Engels gesproken. Enige probleem is is dat Jappy Mario niet kan linken met Euro Mario. Dat wordt dus 20 min wachten tot je ja kan multiplayeren!

Oh ja, en die GT Advance krijgt in Europa geen battery save. Dat wordt dus pwd''s opschrijven!
Op zondag 13 mei 2001 03:51 schreef HardWired het volgende:
Ik zou F-zero en Mario Kart advance kopen als ik ze al niet ...
Hoe kom jij aan Mario Kart? Die is toch nog niet uit?

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Ik heb gisteren op mijn werk op de GBA mogen spelen van de leverancier van Nintendo :) Hij had Mario Advance meegenomen en dat zag er wel puik uit, dat ding zelf is owk heel errug klein, echt zooo gaav, ik ga hem kopen zodra hij uit is :)

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 13 mei 2001 10:31 schreef CommDante het volgende:
[..]
Er staat ook ALS..

Ik zou Marie Kart en Golden Sun kopen.. lijkt me super cool :)

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 10:31 schreef CommDante het volgende:

[..]

Tony Hawk ook niet...read profile zou ik zeggen.

R./

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 23:32
zijn er voor de GBA al emulators en roms

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 13 mei 2001 12:43 schreef jaaoie17 het volgende:
zijn er voor de GBA al emulators en roms
ja..

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Hoeveel moet hij eigenlijk gaan kosten?
200 piek? en een spel voor 79 of zo?

Als dat zo is dan koop ik hem plus mario kart of zo :)
Spel hoeft niet perse, heb toch nog een zooi oude gameboy spellen :)
En nu kan ik eindelijk ook eens spelen, mijn oude gameboy classic valt uit elkaar (schroefdraad kapot, schroefjes weg, lijm van schermpje weg enz :) en op de color van mijn broertje en zusje mag ik niet spelen :( Pokemon enz.. :( )

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 14:35 schreef Sorcerer@ het volgende:
Hoeveel moet hij eigenlijk gaan kosten?
200 piek? en een spel voor 79 of zo?
De GBA gaat tussen de 250 en 300 gulden kosten. Ik reken op Fl 279,--. Per spel zal het zo''n Fl 100,-- zijn, niet bepaald goedkoop, maar dan heb je ook wat! :)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 12:13 schreef HardWired het volgende:

[..]

Tony Hawk ook niet...read profile zou ik zeggen.

R./
Maw je hebt zo''n flash rom binnen gekregen of je hebt hem van het internet gejat!
Hoe moet ik nou weten hoe een game-dev aan prereleases komt??

• BC3 Victim
Ik las dat de GBA trouwens ongeveer 379 gulden zou gaan kosten... Hoop het niet in ieder geval

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 17:58 schreef CommDante het volgende:

[..]

Maw je hebt zo''n flash rom binnen gekregen of je hebt hem van het internet gejat!
Hoe moet ik nou weten hoe een game-dev aan prereleases komt??
GBA heeft (vooralsnog) geen Flash roms maar met een devkit kun je wel de source builden en rechtstreeks naar de GBA sturen (dmv van een Eprom die aan een IDE kabel hangt. En aangezien wij (zie website) vaak samenwerken met Vicarious Visions was het niet zo moeilijk om een pre-versie build van THPS2 te krijgen. Idem voor Nintendo.

Maar goed, Mario Kart Advance en THPS2 "heb" ik dus in feite niet echt, maar ik heb ze al kunnen spelen. Dus helemaal correct was m''n antwoord ook niet...excuses voor evt verwarring!

R./

Verwijderd

Hehe, dat wilde ik dus weten. :)

Je kan wel al een Flash ROM pre-orderen, moet je hier ff kijken!

Maar dat wist je waarschijnlijk al! (Voor de rest dan maar :P)

PS kan zo''n ding dan ook copieëren (64Mbit max dan)? Krijg je nl. weer zo''n copybox effect :(.

Newayz, binnenkort staat er zo''n leuk FEDex busje bij mij voor de deur met twee GBA''s (voor een vriend, jammer dat de derde niet meer mee kon bestellen), link kabel en F-Zero! Zal maar alvast de menu''tjes uit m''n hoofd gaan leren :)

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 23:58 schreef CommDante het volgende:
Vind Japanse doos (GBA en F-Zero) mooier en ik vind het gewoon leuk om dingen te hebben die de meeste mensen niet hebben! Dat ding is volledig compatible met de Europese (F-zero kan je gewoon met Europese versie linken) en de prijs is het zelfde....ga je toch niet 6 weken wachten *D
Pats! Daar viel je GBA-tje kapot.
En dan wordt het volgens mij toch wel heel erg moeilijk met garantie etc.
Dan zou ik liever w88 op de europese release

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik hoop dat ze firepro wrestling ook hier uitbrengen die zou ik zeker wel willen hebben. Zo niet dan zeker Tony Hawk 2. Heb er wat filmpjes van gezien op videogames.com en die zagen er zwaar relaxed uit.

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 20:42 schreef Famoso het volgende:

[..]

Pats! Daar viel je GBA-tje kapot.
En dan wordt het volgens mij toch wel heel erg moeilijk met garantie etc.
Dan zou ik liever w88 op de europese release
LOL, dan wordt het zowiezo moeilijk met garantie, want dan is het je eigen fout. Gewoon dat ding niet laten vallen :P.

Mijn GBC heb ik ook al voor zolang als die uit is, en je moet goed kijken wil je überhaupt een paar krasjes zien. GB''s kunnen wel tegen een stootje, want daar zijn ze immers voor (lees: voor onderweg). Ik ben heel zuinig op mijn spullen en ik vertrouw erop dat er geen fabrieks foutjes inzitten!

Nee, dat risico wil ik best nemen. *D
Pagina: 1