En dan nog Mario Kart (die is echt strak) of een ander race spel
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zo''n GBA zie ik ook wel zitten
Verwijderd
http://pocket.ign.com/
Verwijderd
kan die site nog langzamer?Op zaterdag 12 mei 2001 21:37 schreef Beathoven het volgende:
Als je je hier (gratis) aanmeld krijg je toegang tot een zoot filmpjes en screenshots van de laatste GBA spellen (ook van andere systemen).
http://pocket.ign.com/
Verwijderd
Maareh ik ga F-Zero: MV kopen, als het goed is komt die volgende week binnen samen met mijn Jappy GBA
En GT mag er misschien mooi uitzien
(Heb hem ff gespeeld bij lokaal winkeltje waar de import GBA overprijst is, vandaar dat ik hem zelf importeer met een paar vrienden!)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zelda: Oracle of Ages en Oracle of Seasons
Als je er één van de twee uitspeeld krijg je een pwd voor de andere versie...extra levels/items ofzo!
Verwijderd
R./
Verwijderd
Oh ja, en die GT Advance krijgt in Europa geen battery save. Dat wordt dus pwd''s opschrijven!
Hoe kom jij aan Mario Kart? Die is toch nog niet uit?Op zondag 13 mei 2001 03:51 schreef HardWired het volgende:
Ik zou F-zero en Mario Kart advance kopen als ik ze al niet ...
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Er staat ook ALS..Op zondag 13 mei 2001 10:31 schreef CommDante het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Mario Kart? Die is toch nog niet uit?
Ik zou Marie Kart en Golden Sun kopen.. lijkt me super cool
Tony Hawk ook niet...read profile zou ik zeggen.Op zondag 13 mei 2001 10:31 schreef CommDante het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Mario Kart? Die is toch nog niet uit?
R./
ja..Op zondag 13 mei 2001 12:43 schreef jaaoie17 het volgende:
zijn er voor de GBA al emulators en roms
200 piek? en een spel voor 79 of zo?
Als dat zo is dan koop ik hem plus mario kart of zo
Spel hoeft niet perse, heb toch nog een zooi oude gameboy spellen
En nu kan ik eindelijk ook eens spelen, mijn oude gameboy classic valt uit elkaar (schroefdraad kapot, schroefjes weg, lijm van schermpje weg enz
De GBA gaat tussen de 250 en 300 gulden kosten. Ik reken op Fl 279,--. Per spel zal het zo''n Fl 100,-- zijn, niet bepaald goedkoop, maar dan heb je ook wat!Op zondag 13 mei 2001 14:35 schreef Sorcerer@ het volgende:
Hoeveel moet hij eigenlijk gaan kosten?
200 piek? en een spel voor 79 of zo?
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Maw je hebt zo''n flash rom binnen gekregen of je hebt hem van het internet gejat!Op zondag 13 mei 2001 12:13 schreef HardWired het volgende:
[..]
Tony Hawk ook niet...read profile zou ik zeggen.
R./
Hoe moet ik nou weten hoe een game-dev aan prereleases komt??
GBA heeft (vooralsnog) geen Flash roms maar met een devkit kun je wel de source builden en rechtstreeks naar de GBA sturen (dmv van een Eprom die aan een IDE kabel hangt. En aangezien wij (zie website) vaak samenwerken met Vicarious Visions was het niet zo moeilijk om een pre-versie build van THPS2 te krijgen. Idem voor Nintendo.Op zondag 13 mei 2001 17:58 schreef CommDante het volgende:
[..]
Maw je hebt zo''n flash rom binnen gekregen of je hebt hem van het internet gejat!
Hoe moet ik nou weten hoe een game-dev aan prereleases komt??
Maar goed, Mario Kart Advance en THPS2 "heb" ik dus in feite niet echt, maar ik heb ze al kunnen spelen. Dus helemaal correct was m''n antwoord ook niet...excuses voor evt verwarring!
R./
Verwijderd
Je kan wel al een Flash ROM pre-orderen, moet je hier ff kijken!
Maar dat wist je waarschijnlijk al! (Voor de rest dan maar
PS kan zo''n ding dan ook copieëren (64Mbit max dan)? Krijg je nl. weer zo''n copybox effect
Newayz, binnenkort staat er zo''n leuk FEDex busje bij mij voor de deur met twee GBA''s (voor een vriend, jammer dat de derde niet meer mee kon bestellen), link kabel en F-Zero! Zal maar alvast de menu''tjes uit m''n hoofd gaan leren
Pats! Daar viel je GBA-tje kapot.Op zaterdag 12 mei 2001 23:58 schreef CommDante het volgende:
Vind Japanse doos (GBA en F-Zero) mooier en ik vind het gewoon leuk om dingen te hebben die de meeste mensen niet hebben! Dat ding is volledig compatible met de Europese (F-zero kan je gewoon met Europese versie linken) en de prijs is het zelfde....ga je toch niet 6 weken wachten
En dan wordt het volgens mij toch wel heel erg moeilijk met garantie etc.
Dan zou ik liever w88 op de europese release
Verwijderd
LOL, dan wordt het zowiezo moeilijk met garantie, want dan is het je eigen fout. Gewoon dat ding niet laten vallenOp maandag 14 mei 2001 20:42 schreef Famoso het volgende:
[..]
Pats! Daar viel je GBA-tje kapot.
En dan wordt het volgens mij toch wel heel erg moeilijk met garantie etc.
Dan zou ik liever w88 op de europese release
Mijn GBC heb ik ook al voor zolang als die uit is, en je moet goed kijken wil je überhaupt een paar krasjes zien. GB''s kunnen wel tegen een stootje, want daar zijn ze immers voor (lees: voor onderweg). Ik ben heel zuinig op mijn spullen en ik vertrouw erop dat er geen fabrieks foutjes inzitten!
Nee, dat risico wil ik best nemen.