Toon posts:

[BC3] Half-Life (newbie vraagje)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net netjes Half-Life gekocht, geinstalleerd, en begin een nieuw spel. Ik ga dan dus naar de reactor toe, en die ontploft. Dan zit ik daar in die reactor, en wat moet ik dan doen?

Verwijderd

jij bent zeker een nieuwe bij zeg!!! dan heb je het spel uitgespeeld...gaaf he! nee ff serious..je moet naar die deur rechts d8 ik daar staat een gast en die moet die deur open doen (use)...en dan gewoon "het level volgen" zo moeluk is dat niet in half-life...

voor meer vragen te behouden kan je hier een COMPLETE walktrough halen en daar alles in opzoeken...heb em zelf ook ff gebruikt bij on a rail en hijs errug goed moek zeggen...

www.gametips.nl/cheat_detail.asp?id=7903&pr_id=2077

greetz

Verwijderd

..freeman..met zo''n nick en dan toegeven dat je een walkthrough heb gebruikt?
tssj.. :P

[-NOFX-]Voodoo Glow Skull

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke bedankt!!!! :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
En nog veel plezier met dit kewle spel *D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Maar dan moet je niet de walkthrough gebruiken....anders weinig plezier :O

Verwijderd

ow en als je dat heb uit gespeeld heb je ook nog een strak spel dat heet: Counter-strike
moet je ook is proberen:D
www.counter-strike.net

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 12 mei 2001 16:10 schreef Peter het volgende:
Ik heb net netjes Half-Life gekocht, geinstalleerd, en begin een nieuw spel. Ik ga dan dus naar de reactor toe, en die ontploft. Dan zit ik daar in die reactor, en wat moet ik dan doen?
Ow jij moet het nog allemaal meemaken, er staat je nog heel wat vets te wachten:9

PIII 800@804 Mhz

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-11 13:15

Copyman

Dode muis

Hoeveel keer heb ik HalfLife al wel niet uitgespeeld? :O

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 13:21
Ik heb ze allemaal uit gespeeld HL en Update ik zit nu al weer met spanning af tewachten op de nieuwe update van H L

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 12 mei 2001 17:45 schreef NogooD het volgende:
ow en als je dat heb uit gespeeld heb je ook nog een strak spel dat heet: Counter-strike
moet je ook is proberen:D
www.counter-strike.net
je vergeet 2 dingen
eerst de nieuwe update downloaden van Half-Life en daarna Team Fortress Spelen >:)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 18:13 schreef Bass64 het volgende:

[..]

je vergeet 2 dingen
eerst de nieuwe update downloaden van Half-Life en daarna Team Fortress Spelen >:)
Holy crap hoe heb ik dat kunne missen -
(naja had na cs beta 2 pas een goede inet conection:7.
heb dus TFC niet echt lang gespeeld8-))

Verwijderd

Topicstarter
Counter strike staat ook op een van de 3 CD''s van Half-Life generation, ik heb het nog niet geinstalleerd, maar zal dat zeker morgen gaan doen!

Ow ja, wat is eigelijk Team Fortress, wat ik na de update op m''n desktop kreeg? Extra HL levels?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een soort Capture the Flag maar dan met klassen zoals soldier (gemiddeld figuur), spy (kan zich vermommen als vijand) en engineer (kan wapens neerzetten)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik vind het btw wel jammer dat de mannetjes van TFC wat ''serieuser'' zijn geworden
ik speelde het oa juist voor die grappige visser (sniper) enzo

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
HalfLife... ik speel eigenlijk alleen nog maar CS.
Hoewel ik singleplayer toch zeker zo''n 5x heb uitgespeeld :)

1 tip, gebruik GEEN walktrough.

Steam

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 16:20 schreef G3R10 het volgende:

Die naam heb ik pas genomen toen ik het had uitgespeeld...:)...ik vondt hjet gewoon zo gaaf...maar wel moeluk daar bij die treintjes en zo...en ook bij die ene keer dat je dat grooote beest in zo''n put mot afmnaken door de fuelen de...ow ik zeg al nix meer voor onze vriend die em nog moet uitspelen...

Want er is maar een geldige regel hier:

"HL heerst all time en je ben pas een egte twiekert as je em hebt uitgespeeld (met of zonder walktrough :))

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Op zaterdag 12 mei 2001 16:20 schreef G3R10 het volgende:

zit jij bij NOFX? (buurjongen d8 alleen engelsen :) behalve hij (hij is neographical (neo?))

dus je kent em vast wel :9

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 13 mei 2001 16:17 schreef answer_man het volgende:

[..]

zit jij bij NOFX? (buurjongen d8 alleen engelsen :) behalve hij (hij is neographical (neo?))

dus je kent em vast wel :9
Als je nou ff op clanbase had gekeken wist je dat er meerdere clans zijn met NOFX in hun naam. [en er staan daar allemaal vlaggetjes bij hun namen]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

zit jij bij NOFX? (buurjongen d8 alleen engelsen behalve hij (hij is neographical (neo?))
dus je kent em vast wel
Yup ik zit bij [-NOFX-] ..(wie weet vandaar wel die tag :P).

Lol ik heb neo zelf gerecruit..gast is ook nie bijster slim :P >:)

• BC3 Victim
Tip: als je CS en TFC zat bent, probeer svencoop!!! co-operative multiplayeren www.svencoop.com of DoD , 2e wereld oorlog naspelen www.dayofdefeatmod.com

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 18:42 schreef G3R10 het volgende:

[..]

Yup ik zit bij [-NOFX-] ..(wie weet vandaar wel die tag :P).

Lol ik heb neo zelf gerecruit..gast is ook nie bijster slim :P >:)
De enige echt nofx is die nofx uit mijn Web icoon!!

• BC3 Victim
als je je een echte half-life fan wil noemen, moet je MINSTENS Half-life, Opposing Force en Half-life Uplink allemaal 5 keer hebben uitgespeeld, waarvan zeker 2 keer op hard >:)
niet dat ik wil opscheppen hoor 8-)

Verwijderd

NOFX de band ownz bigtime... --> naam komt ook van de band namelijk :)
What does NOFX stand for?

NOFX doesn''t stand for shit. We just kinda ripped off the name from an old Boston band Negative FX. OK. . .Fat Mike.
:)

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-11 12:36
En ik heb Half-Life lekker nooit uitgesteeld... HAHAHA wat ben ik nu pas een bikkel!!

Sjeez.. :)

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 17:35 schreef Reyes het volgende:
Maar dan moet je niet de walkthrough gebruiken....anders weinig plezier :O
Nee, godmode gebruiken....da''s leuk >:)

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 10:13 schreef Zwelgje het volgende:

[..]

Nee, godmode gebruiken....da''s leuk >:)
Cheaters Zijn losers die bewijzen dat ze het niet kunne :(:(:(:( cheaten is zo fout :(
who backs me up? *D

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 21:53 schreef Dunnedarm het volgende:

[..]

Cheaters Zijn losers die bewijzen dat ze het niet kunne :(:(:(:( cheaten is zo fout :(
who backs me up? *D
Ikke :+

Verwijderd

1 van de 6 spellen die ik in de laatste 5 jaar meer als een maand heb gespeeld. (Unreal/Deus ex/UT/HL/Transport Tycoon Deluxe/TA)

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
Op zaterdag 12 mei 2001 23:47 schreef Peter het volgende:

Ow ja, wat is eigelijk Team Fortress, wat ik na de update op m''n desktop kreeg? Extra HL levels?
TFC is een heel cool spel >:)
Pagina: 1