Elect a clown, expect a circus.
daar kwam ik dus ook net achter, zit nu in episode 6, en dat heb ik net geleerd
Verwijderd
Ach ja, Desperados roelt, zit nu in level 9. Fucking moeilijk... Maar het sfeertje vindt ik zo heerlijk in die game. 
Ok, nu weer verder met Tom Harding SoF-en.
Het is idd een leuk spel, en met SoF moet ik ook nog eens beginnenOp zaterdag 12 mei 2001 13:50 schreef 007 het volgende:
Ach ja, Desperados roelt, zit nu in level 9. Fucking moeilijk... Maar het sfeertje vindt ik zo heerlijk in die game.
Met zulk mooi weer binnen zitten, het zou verboden moeten worden
Verwijderd
Voor iedereen die level 9 kent (of niet):

Moet je es op de map kijken, iedereen gesloopt (dit level is geloof ik bedoeld over langs te sneaken
), alleen dat daarbij die toren is onmogelijk, want ik hem me verdovingsdrankje al verspild.

Moet je es op de map kijken, iedereen gesloopt (dit level is geloof ik bedoeld over langs te sneaken
Verwijderd
Ik heb toch nog ff een vraagje over level 9 hoor: Wat de neuk moet ik doen zodat hij ''reinforcements'' gaat halen?
Ik heb alle paarden gejat, behalve die bij dat huisje, het mannetje meegenomen enz. Maar die gasten bij dat kampvuur doen gewoon nix!
Dus wat vergeet ik te doen? Of heb ik juist iets te veel gedaan?
Ik heb alle paarden gejat, behalve die bij dat huisje, het mannetje meegenomen enz. Maar die gasten bij dat kampvuur doen gewoon nix!
Dus wat vergeet ik te doen? Of heb ik juist iets te veel gedaan?
Pagina: 1