Toon posts:

[BC3] CS probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met CS, namelijk dat ik niet meteen op een server kan connecten (niet met LAN, en niet op internet). als ik op join klik gebeurt het volgende: het terugtellertje van hoeveel seconden left blijft na een tijdje hangen, en op het moment dat ik "Initializing and downloading" zie, krijg ik de foutmelding "Could not connect", en zie ik nog maar een kwart van het menu-tje, met het hoofdmenu op de achtergrond. Bij de tweede keer connecten lukt het wel, maar als ik een andere server oid wil doen moet ik eerst helemaal terug naar het hoofdmenu met ALT-F4, dan is mijn scherm nog steeds een kwart van het normale scherm, maar is CS ook kleiner geworden dus zie ik wel alles. Vervolgend moet ik weer 2x connecten om in een nieuwe server te komen enz...

Ik wordt een beetje ziek van dit probleem, weet iemand waaraan dit kan liggen???
ik draai winME en CS 1.1

thanx

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
connecten via console als ie dan niet connect ff retry intypen (na 5 minuten)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 12 mei 2001 12:10 schreef K-Mile het volgende:
Ik heb een probleempje met CS, namelijk dat ik niet meteen op een server kan connecten (niet met LAN, en niet op internet). als ik op join klik gebeurt het volgende: het terugtellertje van hoeveel seconden left blijft na een tijdje hangen,
Dit is normaal. Hij telt bij mij van 120 naar 112 en dan begint de HDD hevig te ratelen en hij blijft op 112 staan.
en op het moment dat ik "Initializing and downloading" zie, krijg ik de foutmelding "Could not connect",
langzame PC of een sterk gefragmenteerde HDD kan er idd voor zorgen dat je niet in 1x kunt connecten. Heb ik ook vaak.
en zie ik nog maar een kwart van het menu-tje, met het hoofdmenu op de achtergrond. Bij de tweede keer connecten lukt het wel, maar als ik een andere server oid wil doen moet ik eerst helemaal terug naar het hoofdmenu met ALT-F4, dan is mijn scherm nog steeds een kwart van het normale scherm, maar is CS ook kleiner geworden dus zie ik wel alles. Vervolgend moet ik weer 2x connecten om in een nieuwe server te komen enz...
Dit ken ik, ik heb het in D3D. Probeer eens in OpenGL te spelen, dat verhielp het probleem bij mij.

Dit komt omdat de resolutie van het menu 640x480 is. Wat ook werkt is om in 640x480 te gaan spelen :P Maar ja dat willen de mensen vandaag de dag niet meer eh :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.