Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
het is dus niet niet legaal waardoor links plaatsen niet mag. Dit is trouwens al zo vaak gezegd. Het staat volgens mij ook in de FAQ.Op zaterdag 12 mei 2001 12:04 schreef W-SurFeR het volgende:
Ik weet niet of dit legaal is, omdat het geloof ik alleen legaal is als jij de originnele Zelda spellen zelf hebt, maar je moet gewoon naar Emu sites zoeken.
http://astalavista.com/
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
En meneer Eskimo, zak ik de strint met je legale SHIT!!:(
Ilegaal is tenminste betaalbaar!!!!*D
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kunnen we het ook netjes houden? Niet iedereen hoeft te weten dat jij onder een stoeptegel vandaan gekropen komt.Op zaterdag 12 mei 2001 15:48 schreef Fahrenheit het volgende:
misschien kun je hier eens zoeken:
http://astalavista.com/
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
En meneer Eskimo, zak ik de strint met je legale SHIT!!:(
Ilegaal is tenminste betaalbaar!!!!*D
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
En dit is correct.Op zaterdag 12 mei 2001 16:05 schreef madnerd het volgende:
Erm, roms zijn volgens mij voor 24 uur legaal, daarna moet je maar besluiten of je het spel koopt of niet koopt (lees: delete de rom).
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
En waarom ben ik onder een stoeptegel vandaan gekropen?
Tijd voor Excuse!!!!!!8-)
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
dikke bullshit, die regel hebben de emu sites zelf bedacht om een reden te hebben zodat ze "legaal" zijn en zodat anderen mensen dachten dat het geen kwaad kan hebben om roms te downloaden, iedereen heeft het overgenomen van elkaar en dus denkt iedereen dat het zo is. Roms zijn illegaal behalve als je daadwerkelijk het origineel in huis hebt.Op zaterdag 12 mei 2001 16:05 schreef madnerd het volgende:
Erm, roms zijn volgens mij voor 24 uur legaal, daarna moet je maar besluiten of je het spel koopt of niet koopt (lees: delete de rom).
en een lijst van alle zelda spelen kan je vast wel op http://www.nintendo.com vinden !
Verwijderd
oh wacht even ik ken er ook nog 1. Abandonware is ook legaalOp zaterdag 12 mei 2001 16:05 schreef madnerd het volgende:

Laat me niet lachen man dit is zo verzonnen als het maar kan. Die gasten hebben een hele grote duim waaruit ze kunnen zuigen.
alleen in het japans