[BC3] Wanneer komt nou die bidforpower uit ?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wanneer nou ??

ik wacht er al BEST een lange tijd op, maar het komt er maar niet van :( :( :(

nou staat er op de site dat ze een nieuwe lay-out gaan gebruiken voor hun website.
ik vindt het prima, maar zouden ze die tijd niet beter in het spel kunnen stoppen dan hun website updaten ? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:38

Bloodclot

Jawier!

ze hebben nog wat problemen met rechten enzow.... (zeggen ze)

Hij is klaar en klaar voor uitgave.
Funimation denkt dat het een concurrent wordt ofzo... ze zouden ook weer nieuwe filmpjes vorige week maandag uitgeven. maar dat komt er ook al niets van. Allez wordt daaro delayed.. :(

Maar ik heb RC2 al en die is best cool. RC3 moet nog veel beter zijn! RC3 is zowat ook de eindrelease..

• Zydell
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

RC3 is volgens mij nog maar de helft van wat het wordt.
En voor de zoveelste keer de officiele datum van BFP krijg je echt niet te horen als hij nog niet op de site staat.
Je moet gewoon wachten of/en de RC''s spelen.

Verwijderd

Ik heb ''t idee dat ze meer bezig zijn geweest met uitgelekte illegale versies... ;)

• Zydell
  • Laatst online: 31-01 11:03

Zydell

* * * * *

Die illegale versies zijn ''eigenlijk'' alleen voor de team-leden bedoeld om hun eigen werk te zien en te verbeteren.
Ze zijn dus bezig met het spel en alle onderdelen worden steeds als RC''s in elkaar gezet.
Of ze express alles laten uitlekken weet ik niet, maar ik heb zo''n gevoel van wel..

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 10:43 schreef ZOMERZON het volgende:
wanneer nou ??

ik wacht er al BEST een lange tijd op, maar het komt er maar niet van :( :( :(

nou staat er op de site dat ze een nieuwe lay-out gaan gebruiken voor hun website.
ik vindt het prima, maar zouden ze die tijd niet beter in het spel kunnen stoppen dan hun website updaten ? :)
Hallo er leest hier iemand geen andere draden |:(
Dit is vandeweek nog geweest
Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/devilslock.gif
Pagina: 1