Vertel me maar eens welk voetbalspel jullie spelen, als alternatief voor fifa2001. Ben benieuwd!!
SWOS 96/97 (Sensible World Of Soccer)
Beste voetbal spel ooit.. lekker career mode spelen, spelers kopen, verkopen, spelen, clubs wisselen... damn dat roelde
Beste voetbal spel ooit.. lekker career mode spelen, spelers kopen, verkopen, spelen, clubs wisselen... damn dat roelde
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
ISS schopt idd aardig kont. Is alleen niet voor de PC verkrijgbaarOp vrijdag 11 mei 2001 23:00 schreef avthart het volgende:
ISS
International Superstar Soccer Evalution
SUPER SPEL:)
ISS 2 krijg ik vd week ;-)
Ruled (nog steeds) big time... OP de amiga heb ik hem Supervaak gespeeld.Op vrijdag 11 mei 2001 22:52 schreef Marv het volgende:
Ook Sensible soccer 1.0
en sensible soccer 1.1
SWOS REGEERT!!!Op vrijdag 11 mei 2001 22:52 schreef Marv het volgende:
Ik ken iemand die het nog dagelijks speelt op een P3-866
Toch vervelend als je een Ajax ziet met Kluivert, Overmars en Blind :D:D:D
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Is SWOS niet dat spel met een biljarttafellaken (scrabblewoord;)) als voetbalveld, met een huppelend klontje pixels dat een speler moet voorstellen 
Zo ja, ik heb ''t een keer gespeeld, maar vond SWOS 96/97 niet om over naar huis te schrijven. Wat is er zo goed aan
Zo ja, ik heb ''t een keer gespeeld, maar vond SWOS 96/97 niet om over naar huis te schrijven. Wat is er zo goed aan
Verwijderd
Inderdaad, maar ''t speelde wel goed. Heb ''m laatst weer eens gespeeld, helaas was ie niet zo leuk meer als vroegerIs SWOS niet dat spel met een biljarttafellaken (scrabblewoord) als voetbalveld, met een huppelend klontje pixels dat een speler moet voorstellen
euh een alternatief voor FIFA op de PC, Sega World Wide Soccer misschien.
GAAAAAAAAAAMEPLAY |:(|:(|:(|:(|:(Op zaterdag 12 mei 2001 00:24 schreef Marius het volgende:
Is SWOS niet dat spel met een biljarttafellaken (scrabblewoord;)) als voetbalveld, met een huppelend klontje pixels dat een speler moet voorstellen

Wanneer houden mensen eens een keer op te zaniken over graphics.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Sensible Soccer... die versie die op een floppie past.. dat is nog steeds het allerberste voetbalspel(leteje) ooit!!
Verwijderd
Het was zeker lachen dat spel maar snel niet normaal zegOp zaterdag 12 mei 2001 14:35 schreef the_undertaker het volgende:
Sensible Soccer... die versie die op een floppie past.. dat is nog steeds het allerberste voetbalspel(leteje) ooit!!
Voor de rest weet ik momenteel ook geen spel die op de pc aan fifa kan tippen.
Vond Striker wel leuk op de playstation.
PRECIES!! graphics boeien niet als ie super lekker speelt.Op zaterdag 12 mei 2001 14:29 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAMEPLAY |:(|:(|:(|:(|:(
Wanneer houden mensen eens een keer op te zaniken over graphics.
Ow??? D''r zijn dus wel degelijk updates voor geweest.. geen officiele maar gewoon iemand die de teams van bijv NL had geupdate en op een page zette... d''r was ook een proggie om spelers/teams te veranderen.. kon je ook jezelf in het spel zetten...Op vrijdag 11 mei 2001 23:40 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
SWOS REGEERT!!!
...jammer dat er geen updates van zijn...
Prijs: 5k (geloof dat dat het laagste was wat er was)
Kwaliteiten: alles helemaal vol
Dan een hele zooi wedstrijden spelen en je waarde stijgt.. is vet man
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
als graphics niet boeien, waarom heeft menig mens in spielerij dan een super hardware config??? want dan zou je lijkt me ook geen quake spelen want zoiets heeft niet eens gameplay
ISS Pro Evo deed het op mijn G4 met Connectix VGS (net zoiets als Bleem). Maar IMHO kan je beter een PSOne aanschaffen, maar 300 piek.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
1) Het is hier wel tweakers jah.. computer verslaafde personen.. mensen die het daglicht als vervelend beschouwen... mensen die houden van de computerOp zondag 13 mei 2001 15:34 schreef Kaap het volgende:
als graphics niet boeien, waarom heeft menig mens in spielerij dan een super hardware config???
2) Volgens mij is er net een generatie computers vervangen door nieuwe. (PII 400, 500 => TB 1000, P4 1000)
Fifa 2000 
Swos was inderdaad een masterspel, helemaal geweldig, daar ben ik aan verslaafd geweest
Swos was inderdaad een masterspel, helemaal geweldig, daar ben ik aan verslaafd geweest
PSN: mug_8pm
Als gameplay niet zou boeien zou niemand meer netquake/quakeworld spelenOp zondag 13 mei 2001 15:34 schreef Kaap het volgende:
als graphics niet boeien, waarom heeft menig mens in spielerij dan een super hardware config??? want dan zou je lijkt me ook geen quake spelen want zoiets heeft niet eens gameplay
qua gameplay verliest Quake 3 het voor mij nog steeds van zijn voorganger
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Pagina: 1