Toon posts:

[BC3] Bleemcast TOPIC!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu komt de release van de bleamcast toch wel heel nabij..
zal me zelf ff uitleggen
vandaag heb ik een orginele Bleemcast gekocht die alleen specifiek te gebuiken was met Gran Tourismo2 van de psx.
kost me maar 60 hkd
En de graphics zijn echte retestraks
resolutie is op 640-480 en je kan in de menuutje je config kiezen(knoppen)

ben nu thuis , maar digicam ligt op mewerk
ik zal maandag ff wat screenshots posten...:)

ik heb hem al met andere spellen getest , maar zonder resultaat....:(
echt alleen nog maar voor gt2
het werkt btw als een soort bootdisc

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

wat is 69khd?

bedoel je 60 gulden? dan ben je veel teduur geweest als alleen 1 spel er op doe

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

60 hkd is volgens mij hong kong dollar

Verwijderd

LOL

is het echt zo mooi? want ik weet niet.... is ie het wel waard voor 1 game?

Verwijderd

Waarom gebruik je niet gewoon Bleem of de Virtual Playstation? Die kunnen meer dan 1 spel aan.

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
uhmm... die is er niet voor de dreamcast?

weet iemand wanneer we bleemcast in ons land kunnen aanschaffen? Die rip wil ook nog niet echt lukken.... en als ie hier tegen de 25 piek (zal) kost (en), koop ik um wel.

Verwijderd

en hoeveel is ''n hkd vandaag de dag?

Verwijderd

20,91

via gwk.nl

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:14

^^0nMe

Got Babana's?

Op zich nogal logisch dat ie voor de andere spellen het niet doen, want ze gaan bleempacks uitbrengen voor een groot aantal spellen. Ze moeten alles apart per spel programeren, dus niet alle psx spellen zullen te spelen zijn op de DC, omdat ze alleen de beste spellen uitkiezen.
Damn, ik zou alle geld voor overhebben om een bleem versie te kopen met ondersteuning voor iss pro/pro2, want er is echt geen fatsoenlijk footy-game voor de DC behalve Uefa Dream Soccer.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Very stupid question, maar wat is bleemcast??|:(
Bleem! ken ik wel, maar Bleemcast:? Is dat een prog waarmee je Dreamcast spellen op je pc speelt of zo??:?:?:?

Verwijderd

juist!

Verwijderd

niet just dus.. bleemcast is soort soort emultaor. psx spelle op je Dreamcast. dus niet dreamcast spelle op je pc

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kun je met die emulator ook backup spellen van GT2 spelen???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik hoorde laatst dat bleemcast voor geen meter zou werken!!
Je had voor elke game weer een patch nodig!
Er zouden wel patch cd''s komen, maar daar stonden alleen patches op voor populaire spellen, dus niet voor de mindere games!!
Lijkt mij wel verrot!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:36
bleem was voor de pc al brak (niks draaide echt soepel en 100% goed)
ze zijn ook al een heeele lange tijd gestopt met updaten, al kreeg ik laatst een mailtje terug dat ze nogsteeds updates gingen uitbrengen... not dus....

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 23:12 schreef noXic het volgende:
Ik hoorde laatst dat bleemcast voor geen meter zou werken!!
Je had voor elke game weer een patch nodig!
Er zouden wel patch cd''s komen, maar daar stonden alleen patches op voor populaire spellen, dus niet voor de mindere games!!
Lijkt mij wel verrot!
bleemcast word gewoon 1 cd per spel. je koopt dus voor elk spel een andere bootdisk zodat je bijvoorbeeld ffIX kan spelen

Verwijderd

Op zaterdag 12 mei 2001 10:49 schreef norvana het volgende:
niet just dus.. bleemcast is soort soort emultaor. psx spelle op je Dreamcast. dus niet dreamcast spelle op je pc
oeps...wordt ik al rood? :( :)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Apperently Sony is none to happy about the recent release of bleem! for DC and has told Software Etc. and Babages to discontinue sales of the product. The following is an email which was sent out to store managers:

"Bleemcast Gran Turismo 2

Please note that additional shipments of this product will not be
sent out to stores. This is due to a request that Sony has made. Stores
that have already recieved this product can sell the quantities recieved,
but additional quantities will not be shipped."
Het is natuurlijk ook belagelijk dat je voor een spel een aparte bleemcast versie nodig hebt.. Zo kunnen ze dus VEEL geld opstrijken, en ik vind het logish dat Sony het daar niet echt mee eens is..

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 15:54 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook belagelijk dat je voor een spel een aparte bleemcast versie nodig hebt.. Zo kunnen ze dus VEEL geld opstrijken, en ik vind het logish dat Sony het daar niet echt mee eens is..
ja ik vind het ook geldklopperij.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Tja, toch ben ik benieuwd hoe de spellen eruit zien. Als het echt veel beter is, dan kan het de moeite waard zijn. Aan de andere kant, ik ga echt niet al die spellen die ik op de PSX al uitgespeeld heb opnieuw doen op de DC. Ik ga toch ook niet Quake op mijn Atlhon opnieuw spelen in 1600x1200? Speel ik liever QIII. Dus doe mij maar GT3 op de PS2, dan heb je het pas echt over betere graphics.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Tim

Tim

Op zondag 13 mei 2001 20:24 schreef s_roubos het volgende:
Tja, toch ben ik benieuwd hoe de spellen eruit zien. Als het echt veel beter is, dan kan het de moeite waard zijn. Aan de andere kant, ik ga echt niet al die spellen die ik op de PSX al uitgespeeld heb opnieuw doen op de DC. Ik ga toch ook niet Quake op mijn Atlhon opnieuw spelen in 1600x1200? Speel ik liever QIII. Dus doe mij maar GT3 op de PS2, dan heb je het pas echt over betere graphics.
Voor mensen die eens een PSX spelletje willen spelen, en een DC hebben, is het natuurlijk wel makkelijk.. Maar bleem! pakt het helemaal verkeerd aan, deden ze ook bij de PC versie... Ze zijn ook niet voor niks de enige die door Sony ECHT zijn aangeklaagt..

• BC3 Victim
ePSXe is onbekend hier...ik lees altijd over bleem.......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ben ik ff blij dat ik hem heb gekocht vooradt tie uit de winkels werd gehaald..:)
enne ...dit draait veel beter als bleem voor de pc...
En de beeldkwaliteit is echt heeeel behoorlijk..

hier de beloofde pics..(ingame pics komen vanavond ..want zit nu op me werk :)
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/dc/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/dc/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/dc/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/dc/4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/dc/5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://210.184.64.121/dc/6.jpg

• Tim

Tim

Op maandag 14 mei 2001 14:54 schreef Samor het volgende:
ePSXe is onbekend hier...ik lees altijd over bleem.......
Bleem! heeft veel meer reclame gemaakt dan ePSXe
Bleem! is in het nieuws gekomen vanwege de rechtzaak, ze waren een van de eerste met een PSX emu en nu zijn ze in het nieuws met bleemcast.. ePSXe mag dan wel beter zijn, maar als je je niet een beetje verdiept in de PSX emu wereld, si het enige dat je zal zien bleem zijn..

• BC3 Victim
logisch...maar veel mensen kennen zsnes bijvoorbeeld wel....

Pagina: 1