[BC3] StarTrek Bwoargh (Borg)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat een pokkespel! Maar NU wil ik hem oplossen. Ik zit op de cube en moet een security code inkloppen. Maar dat lukt niet!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
welk spel? startrek bwoargh zegt mij niks...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• dgk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Laat jezelf assimileren, dan vul je automatisch de code in (moet je onthouden) dan krijg je een opnieuw herkansing van Q om de code in te typen.

Maar dat weet ik niet zeker meer, want het is een tijdje geleden dat ik het gespeeld had...

Verwijderd

geloof dat dgk inderdaad gelijk heeft. Is wel een klote manier om verder te moeten hoor.

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Je schijnt jezelf idd moeten laten assimileren....

Maarre, zelfs dan kom ik er nog nie doorheen :(

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Misschien Elite Force aanschaffen ? Zitten ook borg in je mag ze zelfs afmaken ! Misschien een manier om wat aggressie kwijt te raken ? ;)

dikzak

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Je moet de code L A N G Z A A M invoeren. Het spel is nu niet echt responsive :(
En inderdaad, als je je laat assimileren, krijg je het een keer te zien. Het zijn de 4 "bolletjes".

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
LOL, lekker spel is dat dan, ik gaat lekker ergens de STEF explansion vandaan jatten.

Steam

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Funny, dat spel wilde wel installeren op windows 2000, maar niet op windows 98/95 (kreeg de melding: windows 95 is missing).

Maar ik heb van iemand gehoort dat zelfs al doe je de goede code er een moment komt dat je de code niet fatsoendelijk kan invoeren, hoe snel of langszaam je het ook probeert. Er is wel een patch te vinden, die zal dat probleem dan wel even oplossen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Misschien Elite Force aanschaffen ? Zitten ook borg in je mag ze zelfs afmaken ! Misschien een manier om wat aggressie kwijt te raken ? ;)
"They have adapted!"

Maareeh, als je niet verdert komt in startrek borg is het ook nog mogelijk om een cheat te gebruiken :)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Wat je trouwens ook niet moet doen met dit spel (hoezo onhandig :(): saven als je op CD3 zit... dat vernaggelt je savegames :(

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hehe, tja... lekker spel. Hij lag ergens voor 3 tientjes, dat kon ik als trekkie natuurlijk niet laten liggen :)
Veel meer is die bijna-film toch eigenlijk niet waard imho.

Pagina: 1