Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk het zeker wel, alleen 3 en 4 zijn nooit uit het japans vertaald toch ? I would love to play them :)

Nog meer mensen die het nog spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11-2024

Wiko

M'n bier is op :(

1 t/m 3 heb ik nooit veel gespeeld, maar 4 t/m 6 heb ik uitgespeeld (deel 6 meerdere keren, want dat is het beste deel na FF7). En van 4 zijn trouwens wel engelstalige roms te vinden.

/me == 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

FF VI regeert nog steeds.
(FF VI=FFIII op SNES)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
/me heeft ze allemaal...

welliswaar op een Emulator, maartoch :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Jazeker wel, Stuk voor stuk beter dan de zooi die ze nu op de PC uitbrengen (Ik heb nog een copiebox, lekker voor de tv met zo''n gamepad naar die vierkant blokjes kijken). *D

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:58

Sharky

Skamn Dippy!

chronotrigger en chronocross is ook koel!

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

JJJ

FF6 vind ik zwaar roeleren!

Alleen ben ik van ROM savegame kwijt dat ze in Narshe vlak bij de Ester (ofzo) zijn... als iemand die heeft, contact me plz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
woa, naar 4 ga ik dan zeker opzoek, heerlijk een nieuw en ouderwets ff avontuur !!

Ik heb een jaar terug 5 helemaal uitgespeeld en heb eigelijk sindsdien niet meer gekeken of ze 4 nog uitgebracht hebben..

goed nieuws !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:30
1/2/3 zijn toch echt wel heel gedateerd tegenwoordig hoor, je moet wel erg die-hard fan zijn om die nu nog voor je plezier te spelen. 4 en 5 zijn al heel wat beter. 6 is top. 5 en 6 kan je op de PSX krijgen als FF Anthology, en natuurlijk als rom. 4 kan je ook als rom krijgen, maar dat is de Amerikaanse, en dat is een beetje verminkte versie van de Japanse (gecensureerde vertaling, veeeeeel makkelijker, minder secrets en items). 4 wordt binnenkort opnieuw (nieuwe vertaling van 4/Japan) op de PSX uitebracht, samen met Chrono Trigger als Final Fantasy Chronicles (geloof ik).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb net een gamepad gekocht en heb de emukoorts te pakken, als ik Zelda III uit heb gespeeld ga ik de hele FF serie uitspelen en daarna nog FF8 en FF9, die heb ik nog niet gedaan.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:45
Op vrijdag 11 mei 2001 16:49 schreef s_roubos het volgende:
1/2/3 zijn toch echt wel heel gedateerd tegenwoordig hoor, je moet wel erg die-hard fan zijn om die nu nog voor je plezier te spelen. 4 en 5 zijn al heel wat beter. 6 is top. 5 en 6 kan je op de PSX krijgen als FF Anthology, en natuurlijk als rom. 4 kan je ook als rom krijgen, maar dat is de Amerikaanse, en dat is een beetje verminkte versie van de Japanse (gecensureerde vertaling, veeeeeel makkelijker, minder secrets en items). 4 wordt binnenkort opnieuw (nieuwe vertaling van 4/Japan) op de PSX uitebracht, samen met Chrono Trigger als Final Fantasy Chronicles (geloof ik).
dan ben ik een Die-hard B-)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hee stelletje die hards,

Final Fantasy 4 (beter bekend als 2) is in mijn opinie nog steeds de beste game ever. Die verhaallijn is gewoon ontzettend goed, alhoewel hij nu misschien een beetje is afgezaagd. Final Fantasy 6(3 dus) is ietsiepeitsie minder.:o

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Final Fantasy Tactics hier ook bekend, weet niet of ie ook nog een nummer heeft, is PS1 spel.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Inderdaad, ik kan er ook uren over doorgaan!!!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
vergeet supermario rpg niet! ook van squaresoft, en nog best wel kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:45
Op zaterdag 12 mei 2001 17:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hee stelletje die hards,

Final Fantasy 4 (beter bekend als 2) is in mijn opinie nog steeds de beste game ever. Die verhaallijn is gewoon ontzettend goed, alhoewel hij nu misschien een beetje is afgezaagd. Final Fantasy 6(3 dus) is ietsiepeitsie minder.:o
Ik heb een compleet script van FF2/4j
Cecil the dark Knight
Cecil the Paladin
Cain the Dragoon
Tellah the Mage
Rydia the Caller
Rosa the White Mage
Cid the engineer
Yang the Karateka
FuSoYa the Lunarian
Palom & Porom the twin mages
Edge the Ninja
Edgar the Bard

dat waren ze allemaal voor zover ik ze herinner (de playable characters dus).

De grote eindbaas was Zemus die later Zeromus werdt. Je had dat vliegende schip "big Whale" waarmee je naar de maan kon. Maar je had ook 2 gewone airships, The Enterprise en The Falcon. Dan nog die 8 crystals, light en Dark.

Geweldig spel, kan er uren over doorgaan...

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Waar denk je dat mijn nick vandaan komt?
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
-------------------------------------------

Ik vind SMRPG zelf een beetje saai eigenlijk...

-------------------------------------------

Pagina: 1