Ik denk het zeker wel, alleen 3 en 4 zijn nooit uit het japans vertaald toch ? I would love to play them 
Nog meer mensen die het nog spelen ?
Nog meer mensen die het nog spelen ?
/me == 42
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
This too shall pass
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
dan ben ik een Die-hardOp vrijdag 11 mei 2001 16:49 schreef s_roubos het volgende:
1/2/3 zijn toch echt wel heel gedateerd tegenwoordig hoor, je moet wel erg die-hard fan zijn om die nu nog voor je plezier te spelen. 4 en 5 zijn al heel wat beter. 6 is top. 5 en 6 kan je op de PSX krijgen als FF Anthology, en natuurlijk als rom. 4 kan je ook als rom krijgen, maar dat is de Amerikaanse, en dat is een beetje verminkte versie van de Japanse (gecensureerde vertaling, veeeeeel makkelijker, minder secrets en items). 4 wordt binnenkort opnieuw (nieuwe vertaling van 4/Japan) op de PSX uitebracht, samen met Chrono Trigger als Final Fantasy Chronicles (geloof ik).
I want to live forever, so far.. so good.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een compleet script van FF2/4jOp zaterdag 12 mei 2001 17:34 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hee stelletje die hards,
Final Fantasy 4 (beter bekend als 2) is in mijn opinie nog steeds de beste game ever. Die verhaallijn is gewoon ontzettend goed, alhoewel hij nu misschien een beetje is afgezaagd. Final Fantasy 6(3 dus) is ietsiepeitsie minder.:o
I want to live forever, so far.. so good.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq