Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
Nieuw deel ? Dat is lang geleden dat ik daar iets over hoor. Vertel eens wat meer, zou ik zeggen.
Hier staan de projecten waar Valve aan bezig is, ik zie er geen Half-Life Blue shift bij staan, of is Valve de ontwikkelaar niet ?
Nou, het is niet een nieuw deel maar een expansion pack netzoals opposing force. Gemaakt door Gearbox software/Valve. Check op www.sierrastudios.com
Ik wou dat het gister was, dan hadden we morgen vandaag nog!
Verwijderd
ik heb wel iets gehoort van half life 2 maar of die blue shift heet weet ik niet (of bedoeljij dat ook niet?)
blue shift is geen HL 2, blue shift is een stand alone game die voor ongeveer 40 piek in de schappen ligt.Op vrijdag 11 mei 2001 11:11 schreef gvrdoezie het volgende:
ik heb wel iets gehoort van half life 2 maar of die blue shift heet weet ik niet (of bedoeljij dat ook niet?)
Over HL 2 gaat het gerucht dat de G-Man 3 goede warriors nodig heeft, dit zijn Gorden, De militair uit Opp. Force en Barney
weet niet als dit laatste waar is maar lijkt me wel kewl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1