Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[BC3] probleem dubbel beeld bij CS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik online cs ga spelen, word mijn beeldschem in tweeen gedeeld. Wat normaal de onderkant van het spelbeeld moet zijn staat dan boven en de bovenkant staat onder :((anders kan ik het niet omschrijven)
Daarbij trilt het onderste gedeelte als een bezetene. ik snap niet wat hier aan de hand is bij andere spellen heb ik nl nergens last van (behalve bij alles van HL. Het maakt ook niet uit of ik speel in 800x600 of 1024x768. Ik heb al eens HL+CS compleet opnieuw geinstaleerd (incl. updates), maar het probleem blijft.

Systeem

PIII 800
192MB sdram
asus V7100 (det. 11.01) 1024x768
DirectX 8.0a
SBlive 5.1
MSI MS6309 (met via chipset) 4 in 1 drivers geinstaleerd.
Philips 107E monitor

OS windowsME.

Verwijderd

vaaaaaag proooobleeeem!!! :?

Verwijderd

Topicstarter
idd :(:(:(:(:?:?

Verwijderd

Probeer ''s een andere versie van de detonator drivers.Wil wel ''s helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 10:20 schreef TheKing het volgende:
Probeer ''s een andere versie van de detonator drivers.Wil wel ''s helpen :)
Nee helpt ook niet alles van 6.31 t/m 12 geprobeerd probleem blijft. Het rare is dat ik er alleen in HL. CS en TF last van heb, alle andere spellen lopen perfect.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 12:34

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

probeer eens te verandere van direct3D naar openGL en andersom soms wil dat werken ;)

Verwijderd

of probeer hl opnieuw te installen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 11 mei 2001 14:10 schreef UneXpeCteD- het volgende:
of probeer hl opnieuw te installen
als je leest zie je dat ik dat al gedaan had :)
ik speel in 800x600 of 1024x768. Ik heb al eens HL+CS compleet opnieuw geinstaleerd (incl. updates), maar het probleem blijft.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:21
zoiets had ik ook. m''n CS beeld werd horizontaal in 2en gedeeld. beelden waren een kopie van elkaar. heh multimonitor op 1 monitor :P

ook een asus kaart overigens, 7700dlx.

het kwam trouwens wel doordat ik met de asus bril liep te klooien.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

directX7 of 8
want die detonator zijn vaak speciaal voor een bep. DX
en misschien via/ali chipset
dus patch?
zelfs met intel chipsets soms een patch nodig

Verwijderd

hhmm, Uncle, ben jij toevallig een UTM-er ? want ik weet iemand die gezeik had met zijn monitor, en toevallig kreeg ik ee vraag van een mede clanlid over die 4 in 1 drivers :)

(btw, je icoon klopt niet, je naam in het rood staat er verkeerd *D)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 00:50 schreef Death Angel het volgende:
hhmm, Uncle, ben jij toevallig een UTM-er ? want ik weet iemand die gezeik had met zijn monitor, en toevallig kreeg ik ee vraag van een mede clanlid over die 4 in 1 drivers :)

(btw, je icoon klopt niet, je naam in het rood staat er verkeerd *D)
Nee geen UTM-er en ik weet dat er een fout zit in mijn icoon ik doe er nu niets aan want ik ben toch bezich met een andere (dit was eigenlijk een probeersel):)

Verwijderd

Hmmmm, dit soort problemen hebben mij gedreven tot de aankoop van een ATi Radeon 64mb DDR ViVo (not to discourage you ofzo), ook het slechte 2d beeld en slechte 32-bit performance.

Maargoed, wat bij mij hielp was de nieuwste versie van DX installeren, switchen naar DX (in CS) en daarna weer terug.
Pagina: 1