Weet iemand waar ik voor de boven genoemde spellen txt files kan halen met commando''s en uitleg van deze commando''s??tnkx..
Probeer het hier es voor UT
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
fantastisch
als iemand ook nog zo''n goeie site weet voor de andere 2 spellen dan ben ik helemaal blij!
als je admin wilt worden voor server''s dan moet je eff een programma halen... (ik heb ook wel voor je, moet je me eff mailen) dan gaat het veel makkelijker....
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hier is ie voor halflife:
half life console commands
half life console commands
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
quake 3 console commands:
console
quake 3 server commands:
server
of te wel je kan ze gewoon opzoeken bij www.planet<spel>.com
console
quake 3 server commands:
server
of te wel je kan ze gewoon opzoeken bij www.planet<spel>.com
Pagina: 1