Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed vecht spel voor de pc. Iets dat zich kan meeten met dead or alive 2 of TTT. Mortal combat 4 komt niet echt in de buurt. Ik heb de search gebruikt maar ik kon niks vinden.
bvd
bvd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
lul niet zo kromOp donderdag 10 mei 2001 15:27 schreef Commander_Data het volgende:
Soul Caliber ( Dreamcast ) met Nightmare emulatorKan het zelf niet en heb het ook niet maar het kan wel
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
de psx versie doet het ook op ePSXe (ja, alweer..da''s dus een errug goeie emu).Op donderdag 10 mei 2001 16:29 schreef DjMark het volgende:
Ik vind zelf Street Fighter EX2plus errug gaaf!! Maar dat kan je alleen spelen via Impact, dat is een Arcade emulator.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tekken 3 & Bleem speel ik nu nogOp donderdag 10 mei 2001 14:27 schreef DeX het volgende:
[classic mode]
klassieke vechtspellen zijn nog de beste.
SF zero en One must fall zijn de betere.
Zijn vast te vinden op een site
[/classic mode]
Wel jammer dat er geen goeie 3d vechtspellen zijn voor de pc. was zelf zwaar verslaafd aan tekken 3. Had bleem geinstalleerd maar die snapte niets van een geforce kaart. mischien zijn er nu wel updates ervoor.
dat snap ik...bleem werkt best wel met sommige spellen, maar er zijn tegenwoordig betere emu''s....Op donderdag 10 mei 2001 18:04 schreef Duuvel het volgende:
[..]
Tekken 3 & Bleem speel ik nu nog
Een van de betere vechtspellen. Jammer dat er nauwelijks vechtspellen voor de PC uitkomen...:(
Bij mij geeft Bleem + Geforce 2 MX (Asus V7100) geen problemen trouwens...
hangt van het spel af.Op donderdag 10 mei 2001 17:53 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Toevallig, ik zoek ook wat leuke vechtgames, liefst die te spelen zijn op een amd k6-2 400 met 64mb ram en een voodoo2...
Ik weet niet wat de specs zijn voor de verschillende emulators...
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Verwijderd
nee.Op donderdag 10 mei 2001 19:35 schreef Jozzz het volgende:
Zijn die PSX games eigenlijk gewoon legaal te downloaden?
impact is erg stoer...ik vind zelf street fighter in 3D niet zo leuk, maar voor degenen die dat wel leuk vinden: gewoon downloaden, goeie emulator....emuleert de arcade psx hardware (gelijk aan psx hardware maar draait met originele arcade versies van spellen, roms dus..en die zijn makkelijker te downen dan een psx iso).
Hoe heb ik dan plaatjes gezien met SC lopende onder een Windows omgeving :?Op donderdag 10 mei 2001 16:23 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
lul niet zo krom
nightmare is zo fake als het maar kan
Verwijderd
Verwijderd
Simpel velen hebben geen gamepads. Op een keyboard zijn zulke spellen helemaal niet leuk. Toch mis ik ze ook hoor. Golden Axe bv was gewoon superstrak. of een hele oude Street Fighter (nee niet met Ken en Ryu)Op vrijdag 11 mei 2001 15:42 schreef slacid het volgende:
Een paar vette beat''um ups lijkt mij ook wel heftig.
Als ik terug denk aan spelen als Streetfighter, Street of Rage series & final fight enz. Waarom zijn zulke games er niet voor de pc :'(
Verwijderd
Ja oke, je hebt wel gelijk. Toch vindt ik dat geen argument om niet spellen als Streetfighter uit te brengen voor de pcOp vrijdag 11 mei 2001 16:00 schreef The Dude het volgende:
[..]
Simpel velen hebben geen gamepads. Op een keyboard zijn zulke spellen helemaal niet leuk. Toch mis ik ze ook hoor. Golden Axe bv was gewoon superstrak. of een hele oude Street Fighter (nee niet met Ken en Ryu)
| I've got permission to color outside the lines |
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Ik weet het maar het is gewoon zo. Combo''s zijn moeilijker uit te voeren op een keyboard dan op een controller. Daarnaast zijn ze nooit echt aangeslagen waarschijnlijk ook door de eerste reden.Op vrijdag 11 mei 2001 19:33 schreef slacid het volgende:
[..]
Ja oke, je hebt wel gelijk. Toch vindt ik dat geen argument om niet spellen als Streetfighter uit te brengen voor de pc
thx.. maar het werkt voor geen meter
Verwijderd
je moet de zip-file in de dir van de emu zetten...en ff de config aanpassen natuurlijk...en dan doet ie ut bij mij wel! (niet uitpakken dus!)Op zaterdag 12 mei 2001 17:12 schreef red-dragon het volgende:
thx.. maar het werkt voor geen meter(dat zal wel aan mijn liggen
) elke keer als ik een spel wil opstarten mis ik een "important rom file" .
ps.. ja ik heb "read me" gelezen
Verwijderd
Verwijderd
ahum even de search gebruiken is ook moeilijk waarschijnlijk.Op zaterdag 12 mei 2001 19:10 schreef DMaarten het volgende:
He 3ClipZ waar blijft dat DBZ mugen of zo dat je zou uppen?
Op maandag 02 april 2001 18:03 schreef The Dude het volgende:
Misschien iets anders om je tijd mee door te brengen. MUGEN. Het is helaas in het spaans of portugees maar who cares
Dit is een Streetfighter kloon gebaseerd op DBZ. Have fun.
Wat voor Neo-Geo emu''s zijn er tegenwoordig? Ik was een jaartje of wat bezig met emulators.. en toen had je de eerste NeoGeo emu''s die geen sound hadden enzo.Op zaterdag 12 mei 2001 17:15 schreef madnerd het volgende:
[..]
Je meent het, * tazzman is vandaag 15 piek kwijt geraakt aan KoF2000, wat een fucking verslavend spel
... bijna even goed als Street Fighter Alpha 3: 3rd strike.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
neorageX is er inmiddels. Windows en prima geluidOp zondag 13 mei 2001 21:30 schreef tazzman het volgende:
[..]
Wat voor Neo-Geo emu''s zijn er tegenwoordig? Ik was een jaartje of wat bezig met emulators.. en toen had je de eerste NeoGeo emu''s die geen sound hadden enzo.
Toch maar weer es naar gaan kijken..
da''s meer iets persoonlijks denk ik...ik kan het in bep. opzichten beter met toetsenbord...komt waarschijnlijk omdat ik met MSX ook altijd met toetsenbord speelde en nooit met die arcade turbo joystick, dat hadden we puur voor 2 spelers maar was niet mijn favoriet....Op zaterdag 12 mei 2001 15:48 schreef The Dude het volgende:
[..]
Ik weet het maar het is gewoon zo. Combo''s zijn moeilijker uit te voeren op een keyboard dan op een controller. Daarnaast zijn ze nooit echt aangeslagen waarschijnlijk ook door de eerste reden.
uh.....Op vrijdag 11 mei 2001 16:00 schreef The Dude het volgende:
[..]
Simpel velen hebben geen gamepads. Op een keyboard zijn zulke spellen helemaal niet leuk. Toch mis ik ze ook hoor. Golden Axe bv was gewoon superstrak. of een hele oude Street Fighter (nee niet met Ken en Ryu)
tv-kaart gebruiken of een beetje photoshoppen doet wonderen.Op vrijdag 11 mei 2001 15:00 schreef Commander_Data het volgende:
[..]
Hoe heb ik dan plaatjes gezien met SC lopende onder een Windows omgeving :?Of het was wel heel goed Photoshop werk maar dat denk ik niet.
Ik zeg toch duidelijk dat ik het niet kan en niet weet hoe maar dat het wel kan
PS: Je hebt gelijk met dat Nightmare verhaal, maar hoe zouden ze dat wel doen dan:?:?Ik kan die dingen niet eens lezen
Verwijderd
Verwijderd
Nee er is er ook 1 uit de XT tijdperk.Op maandag 14 mei 2001 08:49 schreef Samor het volgende:
[..]
uh.....
alle streetfighters zijn toch met ken en ryu (zelfs de eerste)?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq