Toon posts:

[BC3] Icewind Dale

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
die heart of winter update is dat nou 1 die je gratis kon downloaden of net als ToB een die je moet kopen?

en nee ik vraag niet om een URL :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Moet je gewoon kopen :)..

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:31
HoW is idd een add-on die je moet kopen.

De makers van HoW zijn nu echter bezig met een nieuwe add-on, en die kun je binnenkort (juni ofzo) gratis downloaden. Snelle verbinding is echter vereist: de uitbreiding wordt 100MB+.

Verwijderd

mijn pc thuis is dood :'(
dus heb als troost voor mezelf zodra die het weer doet ff HoW aangeschaft :)
was maar 4 tientjes dus voor die prijs kan ik het niet laten :)
nu alleen eerst nog ff ID spelen |:(

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Icewind Dale vond ik een aardig spel, maar veel te rechtlijnig. HoW schijnt qua graphics en music wel de moeite waard te zijn, maar zelfs voor 39,95 veel te weinig game-time.
Ik heb hem zelf net besteld (voor de verzameling :9) en verwacht hem binnen een paar uur uit te hebben.
Dan de dungeon-expansion even naar beneden halen en weer wachten of The Throne of Bhaal 8-)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Leuk trouwens van heart of winter, een XP cap van 8 miljoen :? Speel het hele spel (inclusief HOW) uit en je hebt dan in totaal zo''n 12-15 miljoen XP bij elkaar. Verdeelt over 6 gastjes is dat dus zo''n 2 a 2.5 miljoen xp per persoon. Na het de eerste keer uit te hebben gespeeld moet je het ook eigenlijk eens op "Heart Of Fury" mode proberen :) Die paar goblins in Easthaven zijn wel hèèèèèèèèl errug sterk ineens >:)
Pagina: 1