Toon posts:

[BC3] F-22 Air Dominance Fighter (DID)

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heyz! Ik speelde regelmatig het spel F-22 ADF, maar sinds ik een OS draai hoger dan Win95 krijg ik telkens "Illegal Operation"-meldingen. Welke DirectX ik ook draai, het probleem blijft. Is er misschien een patch voor dit euvel?

(het probleem ontstaat dus wanneer ik op een andere versie draai dan win95)

Verwijderd

ik speel em hier op een win98 systeem en het loopt perfect! alleen de resolutie mag van mji wat hoger kunnen...maargoed :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
Hmm F22 ADF.. aaaaaaaah doet me denken aan een paar jaar gelee toen speelde ik dat ook vaak :)

Erg vet spel toen, grappig dat toch nog mensen dit spelen :)

Spelen jullie dat online?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 21:42 schreef Redje het volgende:
Hmm F22 ADF.. aaaaaaaah doet me denken aan een paar jaar gelee toen speelde ik dat ook vaak :)

Erg vet spel toen, grappig dat toch nog mensen dit spelen :)

Spelen jullie dat online?
Ik speelde het heel erg vaak via netwerk, maar zou het dolgraag eens via internet willen spelen. Jammer genoeg nooit een clan ofsow voor dit spel gevonden. Ook nu zijn de graphics nog steeds best wel tof!

Misschien dat iemand interesse heeft om een keertje online te gamen? Lijkt me wel cool!

Ojah, kan iemand me dan helpen met zoeken voor die patch? Anders moet ik eerst win95 gaan installeren...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:53
Vond ik een cool spel, maar hij doet het niet goed met mijn GF2 MX (allemaal lijnen op het scherm). Ik heb een patch geprobeert, hielp niet. Iemand tips?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
Op m''n laptoppie met WinME draait ie gek genoeg wel perfect!

Duz als iemand zin heeft in een spelletje, laat ''t me weten...

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Jammer dat DID niet meer bestaat.

Thy will see the light...

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 16:50 schreef 7th het volgende:
Jammer dat DID niet meer bestaat.
DID bestaat zeker nog wel, maar het is overgenomen door Rage (Incoming, Expendable). Vreemde stap, maar soi. Ze hebben zelfs net een nieuwe sim uitgebracht: Eurofighter Typhoon. Denk dat ik ''em zometeen na m''n werk even oppik.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Oooooh als DID nu in Rage zit dan zal die euro typhoon game wel goed zijn.

Wil je even een Mini review hier posten redfried?

EF2000 van DID vond ik erg vet beter dan F22.

Thy will see the light...

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

EF2000 was HEEL erg gaaf zeg.. dat heb ik werkelijk enorm lang gespeeld.. :) Was ook de reden dat ik heel veel geld op tafel gegooid had om mijn TM FLCS + TQS te kopen. Ook de eerste flightsim die ik "online" (28K modem head to head) speelde.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Maar niemand die F-22 NU wil spelen?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

De meeste die ik ken die F-22 speelde zijn allemaal overgestapt naar Falcon 4.0...

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-01 14:07
Eurofighter Typhoon is jammer genoeg een arcade flightsim :(

Verwijderd

Wil je even een Mini review hier posten redfried?
Ik zou wel willen, maar ik heb het spel zelf nog niet aangeschaft. Iemand merkte op dat het een arcade-sim is. Is niet helemaal waar, het is geen arcade, maar ook geen hardcore sim als EF2000 (of Falcon4 en dat soort). Je kunt niet taxiien, geen rudder, eenvoudig damage-model. Ook jammer dat er geen instant action is, je speelt een campaign of je speelt niet. Grafisch is alles wel in orde. Een half toetsenbord is al voldoende om de Typhoon te besturen.

Zelf ben ik nog steeds in dubio of ik ''em aan moet schaffen of niet... Zijn er anderen die hem al hebben?

Links: http://www.lock-on.de/pages/TyphE.html en http://www.simhq.com/simhq3/sims/reviews/typhoon/

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Alleen al om wat je daar nu zegt zal ik hem dus echt niet gaan kopen of spelen.

EF2000 was just geweldig en ook zeer realistisch. Je begon gewoon op een taxi platform en je moest gewoon naar de ruwnay taxien enzo, net zoals in Falcon 4.0.. en landen met drag-chute, drogue refueling.. geweldig spel gewoon.

Ze hadden gewoon EF2000 V3.0 moeten maken, dat zou een dijk van een sim geweest zijn. Dit lijkt me gewoon meer een halve Afterburner cloon :P

Maar goed, als je al sinds ''98 Falcon 4.0 vliegt dan raak je een beetje verwend. 8-)

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

* DroogKloot heeft wel weer eens zin in F-22 ADF :)

Volgens mij nog steeds de enige sim waarin je ook echt buiklandingen kon (en soms moest) maken, dat was echt geweldig. En EF2000 met z''n inflight refueling (voordat ik dat onder de knie had...), jammer dat dat spel niet via TCP/IP te spelen valt.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Jawel hoor.. via KALI zou het best te spelen moeten zijn.

In Falcon 4.0 kan je ook prima buiklandingen maken.. heb het van de week nog moeten doen, door een klein foutje was ineens mijn gear kwijt.. woops.. :P

Verwijderd

Maar goed, als je al sinds ''98 Falcon 4.0 vliegt dan raak je een beetje verwend
Gisteren heb ik F4 weer geinstalleerd, maar ik kreeg storende flikkeringen van de cockpit. Maar niemand heeft gereplied op mijn post elders in dit forum, dus ik heb weinig keus dan een andere sim te spelen. Toch?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Daarom had ik het ook over EF2000.

En niet over F-22.. blegh. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 12:26 schreef Nephilin het volgende:
/me heeft wel weer eens zin in F-22 ADF :)

Volgens mij nog steeds de enige sim waarin je ook echt buiklandingen kon (en soms moest) maken, dat was echt geweldig. En EF2000 met z''n inflight refueling (voordat ik dat onder de knie had...), jammer dat dat spel niet via TCP/IP te spelen valt.
Ik zou toch zweren dat je het via internet kunt spelen. Als je zin hebt, contact me op icq!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 15 mei 2001 12:35 schreef RefriedNoodle het volgende:

[..]

Gisteren heb ik F4 weer geinstalleerd, maar ik kreeg storende flikkeringen van de cockpit. Maar niemand heeft gereplied op mijn post elders in dit forum, dus ik heb weinig keus dan een andere sim te spelen. Toch?
Geef je zo snel op? Er zijn zat mensen die Falcon 4.0 spelen met een GF2 MX.. post dit anders ff op een paar echte Falcon 4.0 forums: (fora?)

www.f4community.com

www.frugalsworld.com

www.delphi.com <--- ff zoeken naar Falcon 4.0 forum.

Dit zijn wel de 3 meest bezochte Falcon 4.0 forums.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 15 mei 2001 20:18 schreef TheProspector het volgende:

[..]

Ik zou toch zweren dat je het via internet kunt spelen. Als je zin hebt, contact me op icq!
Via Kali zou je EF2000 ook op Internet moeten kunnen spelen. Volgens mij zit er geen "Internet optie" in het spel.. het is afterall een DOS spel.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 20:52 schreef tazzman het volgende:

[..]

Via Kali zou je EF2000 ook op Internet moeten kunnen spelen. Volgens mij zit er geen "Internet optie" in het spel.. het is afterall een DOS spel.
Een DOS spel? F-22 ADF is specifiek geschreven voor Win95. Dos draait ie niet onder, en blijkbaar ook niet helemaal top onder Win98 en WinME.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 16 mei 2001 18:57 schreef tazzman het volgende:
Daarom had ik het ook over EF2000.

En niet over F-22.. blegh. :)
Mijn excuses bij deze! :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb F-22 ADF & TAW nooit zo boeiend kunnen vinden als EF2000. Maar goed, ik vind de F-22 dan ook vliegende badkuip :)

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

ICQ berichtje is verstuurd :)

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Hmm, da''s waar ook, helemaal vergeten :)

Btw, Prospector, laat nog ''s wat van je horen ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 15 mei 2001 12:26 schreef Nephilin het volgende:
* BC3 Victim heeft wel weer eens zin in F-22 ADF :)

er is een heeeel oud spelletje (tijdens golfoorlog), Tornado van digital integration en daarin kon je ook al buiklandingen maken (handig als je gear aan grut was geschoten) ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 18 mei 2001 14:37 schreef Nephilin het volgende:
Btw, Prospector, laat nog ''s wat van je horen ;)
Ik heb al tig keer een berichie naar jou verstuurd, maar krijg nooit een reply.... :( Misschien iets mis?

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ahum... *kuch*, ik heb geen enkel berichtje van je ontvangen *kuch*, want ik had in m''n preferences staan "do not accept messages from people not on my contact list" :z ... * DroogKloot heeft een mental note gemaakt dit voortaan uit te zetten :)

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
mijn beeld scheurt aan alle kanten bij dat spel :)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 17 mei 2001 20:04 schreef Steveman het volgende:

[..]

er is een heeeel oud spelletje (tijdens golfoorlog), Tornado van digital integration en daarin kon je ook al buiklandingen maken (handig als je gear aan grut was geschoten) ;)
Tornado jah, dat ken ik. Dat speelde ik voordat ik met F-22 aan de gang ging. Tornado zat al erg goed in elkaar, maar grafisch gezien nog niet echt lekker. Ookal is F-22 al vrij oud, het ziet er nog steeds mooi uit...
Pagina: 1