De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Daarnaast kun je op een NES emulator "Mike Tysons Punch Out!" proberen, of "Super Punch Out" op de SNES, maar dat is niet echt serieus, meer grappig.
(Alhoewel die gasten in 4d boxing ook vrij hilarische namen hebben enzo).)
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Lijk mij id ook wel een kewl spel, maar is die niet alleen voor Playstation 2 uitgebracht ?Op donderdag 10 mei 2001 01:39 schreef CommDante het volgende:
Is "Let''s get ready to rumble" nix? Hoorde dat die best leuk was!
S
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
waar slaat dat 4d eigenlijk op ?
http://wiko2.dyndns.org/boksen.zip (100kb)
Have fun...
/me == 42
Thanks,Op donderdag 10 mei 2001 10:02 schreef Wiko het volgende:
Ikke heb er nog wel eentje liggen, maar hij is misschien niet zo goed
http://wiko2.dyndns.org/boksen.zip (100kb)
Have fun...
Maareh hij doet ut niet. Beeldscherm vliegt
uit en de boel loop vast.
Is toch geen virus hoop ik ?
Ik denk dat het gewoon te oud is, op mijn win2k bak doet ie helemaal niks. Het is namelijk een CGA spelletje voor een 286 ofzoOp donderdag 10 mei 2001 13:26 schreef Spasm het volgende:
[..]
Thanks,
Maareh hij doet ut niet. Beeldscherm vliegt
uit en de boel loop vast.
Is toch geen virus hoop ik ?
Hmmm... ik zie wat je bedoelt ik krijg in dos allemaal mooie kleurtjes en flashy characters over m''n scherm. Nouja, dan zul je een cga monitor moeten regelen
/me == 42
Verwijderd
Nee hoor, N64 en PSX ook volgens mij, en straks iig ook voor de GBA!Op donderdag 10 mei 2001 08:37 schreef Spasm het volgende:
[..]
Lijk mij id ook wel een kewl spel, maar is die niet alleen voor Playstation 2 uitgebracht ?
S
Verwijderd
Wat is een GBA ? Is dat een pc-versie ?Op donderdag 10 mei 2001 17:38 schreef CommDante het volgende:
[..]
Nee hoor, N64 en PSX ook volgens mij, en straks iig ook voor de GBA!
S
Game Boy AdvancedOp donderdag 10 mei 2001 20:06 schreef Spasm het volgende:
[..]
Wat is een GBA ? Is dat een pc-versie ?
S
maare 4D Boxing ownzz idd, nog steeds het meest roelende box spel ooit, die midi die erbij hoort
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb ''em gister ff gespeeld, gameplay is idd best wel kewl, maar de graphics zijn echt niet om aan te zien.Op donderdag 10 mei 2001 20:57 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
Game Boy Advanced
maare 4D Boxing ownzz idd, nog steeds het meest roelende box spel ooit, die midi die erbij hoort
L8ur
DusOp vrijdag 11 mei 2001 12:09 schreef Spasm het volgende:
[..]
Ik heb ''em gister ff gespeeld, gameplay is idd best wel kewl, maar de graphics zijn echt niet om aan te zien.
L8ur
Gameplay is da jazz, graphics up yer ass!
Zo dat is mijn mening, daarom speel ik nu ook Zelda III op een SNES emu.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Juist ja !!Op vrijdag 11 mei 2001 12:37 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Dus
Gameplay is da jazz, graphics up yer ass!
Zo dat is mijn mening, daarom speel ik nu ook Zelda III op een SNES emu.
Speel zelf ook af en toe ring king. Met mame emu, maar na het derde poppetje kom ik al niet meer verder, wel een tof spel trouwens.
Verwijderd
De gameplay is gewoon kickass er komt geloof ik ook een port van Zelda III op de GBA