[BC3] CS vaag probleem met radar

Pagina: 1
Acties:

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Topicstarter
Ik heb dus het probleem dat ik op de [GoT] servers mijn radar niet meer zie, op andere servers is mijn radar er ineens weer wel.
Weet misschien iemand waardoor dit komt of hoe dit op te lossen is?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja ik heb het SOMS ook .. maar het gaat vaak over als ik opnieuw connect of een andere server pak ofzo. Ik heb het dus niet alleen op GoT btw.

Oh ennuh, you kinda died in Aztec :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 11:56 schreef IceStorm het volgende:
Ja ik heb het SOMS ook .. maar het gaat vaak over als ik opnieuw connect of een andere server pak ofzo. Ik heb het dus niet alleen op GoT btw.

Oh ennuh, you kinda died in Aztec :D
Hmm was mij niet opgevallen, heb je bewijs :D
Maar goed ik had dit gister dus ook al, ook alleen op GoT servers:?

PSN

• IceStorm

IceStorm

Not 1 word ;)

Maar heb je er nu nog last van?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, dit heb ik ook zo vaak, en volgens mij ligt het niet aan de servers maar aan cs zelf. Bij mij gebeurt het meestal als je een game joint die net bezig is met het laden van een nieuwe map, of als je nog niet gedisconnect bent en een andere game joint, terwijl je oude game net bezig is met het laden van een nieuwe map.
Dan moet ik heel CS afsluiten en weer opstarten voordat is mijn radar weer terug heb.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

als het goed is kun je met drawradar je radar weer terug krijgen.... altans dat is de bedoeling

hallo

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 13:02 schreef NaLiN het volgende:
als het goed is kun je met drawradar je radar weer terug krijgen.... altans dat is de bedoeling
Ga jij ff precieze commando zoeken :D

Maa hij doet het nu weer, het is gewoon een heel vaag probleem, thnx voor alle hulp. :)

PSN

Verwijderd

ik gebruik mijn radar zelden:)
weet toch altijd waar mijn clanmates lopen....
en vind een beetje onhandig geval

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Topicstarter
Als die weg is zijn er een paar redenen waarom je hem mist:
1 Je ziet goed niet waar radio dingen vandaan komen. en kan dus niet goed 1 iemand volgen in een beetje volle server.
2 Je bent later met schieten op FF servers, als je iemand achter een krat hoort gaan zitten en je hebt geen radar dan moet je eerst kijken of ie van jouw team is. Dus kun je pas een halve seconde later schieten en krijg je meer damage of gaat dus dood.

[je deed het wel errug slecht op vertigo Ice>:)]

PSN

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

soms verdwijnt de radar en meestal komt hij na een ronde weer terug, idd vaag maar goed ik heb die alleen nodig om te kijken of er backup gevraagt kan worden of niet :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Topicstarter
Oh ja in endgam is het ook makkelijk, Bijv met 2 vs 1, als dan je teammate word afgeknald wil je wel precies weten waar die werd afgeknald, weet je gelijk waar tegenstander ongeveer zit.

PSN

Verwijderd

ja ik snap ook niet hoe je zonder radar kan spelen eigenlijk...

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

radar moet je wel hebben....op publics niet zo maar met wars heb ik hem echt wel nodig als we geen battlecom hebben ofzo. anders weet ik echt niet waar me team word afgeslacht of als ff aan staat dat je weet waar ze lopen voordat je met een AK ze in de kop knalt

hallo

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
soms wil het wel eens helpen om in console ff drawradar te typen.
bij mij komt ie dan vaak wel opdagen.
dit moet je trouwens wel doen tijdens een ronde (net als name changen).
vaak heb ik em dan de volgende ronde of meteen dezelfde ronde weer.

anders ff CS opnieuw opstarten.
het kan ook zo zijn dat op de server radar is uitgezet...niet op GoT dacht ik zoo....

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36
Gewoon een van de VELE bugs die het spel (Halflife dan wel Counterstrike zelf) nog heeft. Hoe triest ook, na zoveel tijd :(.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
de command is ''drawradar'' en ik heb het ook soms op de jolt servers en die command wil ook niet altijd werken, cs opnieuw opstarten wel.

Verwijderd

hehe dat jij hier ook zit :)
leuk :)
btw [=-UTM-=]DeathAngel hier :)
hehe ik weet nog wel dat ik YaKuZ@ af en toe wel irritant vond, als jij dat dus was. op de [Vuurwerk / UTM] server niet ?
misschien zelfs GoT maar daar kom ik bijna nooit meer dus .....
maargoed, ik heb dit ook wellis, en er is geloof ik een manier om radar on/off te toggelen maar ik weet niet hoe :( suc6 ermee

Verwijderd

Hideradar <- radar weg
Drawradar <- radar terug

**dacht ik** :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 22:03 schreef Death Angel het volgende:
hehe dat jij hier ook zit :)
leuk :)
btw [=-UTM-=]DeathAngel hier :)
hehe ik weet nog wel dat ik YaKuZ@ af en toe wel irritant vond, als jij dat dus was. op de [Vuurwerk / UTM] server niet ?
misschien zelfs GoT maar daar kom ik bijna nooit meer dus .....
maargoed, ik heb dit ook wellis, en er is geloof ik een manier om radar on/off te toggelen maar ik weet niet hoe :( suc6 ermee
CS naam= [FM]YakuzA
Ik speel ook wel eens op de [Vuurwerk/UTM] servers, maar toch vooral op de GoT servers >:)
Ik heb af en toe van die buien dan ben ik gewoon onverslaanbaar bij CS, (meestal als mijn lag niet al te erg is :)) dus dan ben ik best wel irritant.})

PSN

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

het is wel degelijk een server fout,

als er dan weer iemand in je team komt, of weggaat, dan komt ie vaak weer terug

Verwijderd

LOL

• Zorg
  • Laatst online: 21:44
Op woensdag 09 mei 2001 18:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Gewoon een van de VELE bugs die het spel (Halflife dan wel Counterstrike zelf) nog heeft. Hoe triest ook, na zoveel tijd :(.
Ja erg is dat he?
download je een gratis te gekke mod en dan zitten er bugs in! naaah je zou ze toch....

|:(

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 10 mei 2001 19:50 schreef Zorg het volgende:
Ja erg is dat he?
download je een gratis te gekke mod en dan zitten er bugs in! naaah je zou ze toch....
Voor HL heb ik wel degelijk betaald en in HL zitten OOK fouten :).. En dat neem ik wel kwalijk. Die van CS zijn irritant maar ja, gratis is gratis ;)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 11:06 schreef YakuzA het volgende:

[..]

CS naam= [FM]YakuzA
Ik speel ook wel eens op de [Vuurwerk/UTM] servers, maar toch vooral op de GoT servers >:)
Ik heb af en toe van die buien dan ben ik gewoon onverslaanbaar bij CS, (meestal als mijn lag niet al te erg is :)) dus dan ben ik best wel irritant.})
jah, dat heeft iedereen wellis ... alleen zo lullig als je mij dan ineens tegenkomt >:);):+
hehe, vandaag had ik echt ff een kutdag met CS ... mijn rating kwam nog maar NET boven de 2:1 :'( echt een drama .... (sorry, klink misschien arrogant ofzo maar ik ben een perfectionist :P, je moet me is horen schelden als ik de eerste jeer dood word geschoten als ik op 10 frags : 0 deaths sta :P)
maargoed, morgen weer een dag (hoop ik :P)

Verwijderd

wij gerbuiken BC dus weet je gelijk waar degene dood is gegaan...
en de tegenstander zien :?
op een goede public staan de enemy''s er niet op...
Pagina: 1