Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Oh ennuh, you kinda died in Aztec
Hmm was mij niet opgevallen, heb je bewijsOp woensdag 09 mei 2001 11:56 schreef IceStorm het volgende:
Ja ik heb het SOMS ook .. maar het gaat vaak over als ik opnieuw connect of een andere server pak ofzo. Ik heb het dus niet alleen op GoT btw.
Oh ennuh, you kinda died in Aztec
Maar goed ik had dit gister dus ook al, ook alleen op GoT servers:?
PSN
Maar heb je er nu nog last van?
Dan moet ik heel CS afsluiten en weer opstarten voordat is mijn radar weer terug heb.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
hallo
Ga jij ff precieze commando zoekenOp woensdag 09 mei 2001 13:02 schreef NaLiN het volgende:
als het goed is kun je met drawradar je radar weer terug krijgen.... altans dat is de bedoeling
Maa hij doet het nu weer, het is gewoon een heel vaag probleem, thnx voor alle hulp.
PSN
Verwijderd
weet toch altijd waar mijn clanmates lopen....
en vind een beetje onhandig geval
1 Je ziet goed niet waar radio dingen vandaan komen. en kan dus niet goed 1 iemand volgen in een beetje volle server.
2 Je bent later met schieten op FF servers, als je iemand achter een krat hoort gaan zitten en je hebt geen radar dan moet je eerst kijken of ie van jouw team is. Dus kun je pas een halve seconde later schieten en krijg je meer damage of gaat dus dood.
[je deed het wel errug slecht op vertigo Ice>:)]
PSN
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
PSN
hallo
bij mij komt ie dan vaak wel opdagen.
dit moet je trouwens wel doen tijdens een ronde (net als name changen).
vaak heb ik em dan de volgende ronde of meteen dezelfde ronde weer.
anders ff CS opnieuw opstarten.
het kan ook zo zijn dat op de server radar is uitgezet...niet op GoT dacht ik zoo....
Verwijderd
leuk
btw [=-UTM-=]DeathAngel hier
hehe ik weet nog wel dat ik YaKuZ@ af en toe wel irritant vond, als jij dat dus was. op de [Vuurwerk / UTM] server niet ?
misschien zelfs GoT maar daar kom ik bijna nooit meer dus .....
maargoed, ik heb dit ook wellis, en er is geloof ik een manier om radar on/off te toggelen maar ik weet niet hoe
CS naam= [FM]YakuzAOp woensdag 09 mei 2001 22:03 schreef Death Angel het volgende:
hehe dat jij hier ook zit
leuk
btw [=-UTM-=]DeathAngel hier
hehe ik weet nog wel dat ik YaKuZ@ af en toe wel irritant vond, als jij dat dus was. op de [Vuurwerk / UTM] server niet ?
misschien zelfs GoT maar daar kom ik bijna nooit meer dus .....
maargoed, ik heb dit ook wellis, en er is geloof ik een manier om radar on/off te toggelen maar ik weet niet hoesuc6 ermee
Ik speel ook wel eens op de [Vuurwerk/UTM] servers, maar toch vooral op de GoT servers
Ik heb af en toe van die buien dan ben ik gewoon onverslaanbaar bij CS, (meestal als mijn lag niet al te erg is
PSN
als er dan weer iemand in je team komt, of weggaat, dan komt ie vaak weer terug
Ja erg is dat he?Op woensdag 09 mei 2001 18:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Gewoon een van de VELE bugs die het spel (Halflife dan wel Counterstrike zelf) nog heeft. Hoe triest ook, na zoveel tijd.
download je een gratis te gekke mod en dan zitten er bugs in! naaah je zou ze toch....
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Voor HL heb ik wel degelijk betaald en in HL zitten OOK foutenOp donderdag 10 mei 2001 19:50 schreef Zorg het volgende:
Ja erg is dat he?
download je een gratis te gekke mod en dan zitten er bugs in! naaah je zou ze toch....
Verwijderd
jah, dat heeft iedereen wellis ... alleen zo lullig als je mij dan ineens tegenkomt >:);):+Op donderdag 10 mei 2001 11:06 schreef YakuzA het volgende:
[..]
CS naam= [FM]YakuzA
Ik speel ook wel eens op de [Vuurwerk/UTM] servers, maar toch vooral op de GoT servers
Ik heb af en toe van die buien dan ben ik gewoon onverslaanbaar bij CS, (meestal als mijn lag niet al te erg is) dus dan ben ik best wel irritant.})
hehe, vandaag had ik echt ff een kutdag met CS ... mijn rating kwam nog maar NET boven de 2:1
maargoed, morgen weer een dag (hoop ik
Verwijderd
en de tegenstander zien
op een goede public staan de enemy''s er niet op...