[BC3] Warcraft 2 editor...

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo..

Ik heb vandeweek dat goede ude spel weer eens afgestoft en geinstalleerd. Best nog wel geinig om die Peons van de Orgs zo schattig over je beeld te zien lopen (minder leuk als ze worden afgeslacht).

Maar goed ik dacht laat ik eens een mapje maken. Niet dat dat zo moeilijk is, alleen hoe kun je ervoor zorgen dat bv een Circle of power of een Ruinstone een functie krijgt? (dus bv je zet een mannetje in de Circle of power en dan heb je het level uitgespeeld) Want ik kan geen acties geven raan. ik kan ze alleen neerzetten.

En weet iemand misschien waar ik een soort handleiding kan vinden van de editor?
De help heb ik al geprobeerd maar daar word ik niet wijzer van.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• STING
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 20:02
Je kunt met de map editor geen scenario''s maken (dus event scriptjes enzo), naar mijn weten kun je die structures dus alleen plaatsen voor decoratie.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Moet je wat met starcraft gaan doen, daar kan dat wel. dan kan je zelfs de briefings vooraf regelen. :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Ik heb de orinele versie van wacraft II, dus met boekje. Maar daar staat niks in over een functie geven aan een item. En volgens mij kan het ook niet.

Verwijderd

Het kan zeker niet, je kan wel mensen rescuen maar daar was je vast al achter. (AI op rescue zetten)

voor de rest is het idd versiering.

Verwijderd

coolste rescue vonnik trouwens altijd een peon/peasant van het andere ras :)

kon je lekker alles bouwen :)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 13:11 schreef STINGnl het volgende:
Je kunt met de map editor geen scenario''s maken (dus event scriptjes enzo), naar mijn weten kun je die structures dus alleen plaatsen voor decoratie.
Er zullen zeer waarschijnlijk ook wel scenario editors van Warcraft 2 zijn.

Misschien kan je ze via Strategyplanet, fileplanet vinden ander moet je het gewoon in een search engine gooien. De warcraft 2 sites vliegen je om de oren :)
Pagina: 1