De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je kunt met de map editor geen scenario''s maken (dus event scriptjes enzo), naar mijn weten kun je die structures dus alleen plaatsen voor decoratie.
Verwijderd
Ik heb de orinele versie van wacraft II, dus met boekje. Maar daar staat niks in over een functie geven aan een item. En volgens mij kan het ook niet.
Verwijderd
Het kan zeker niet, je kan wel mensen rescuen maar daar was je vast al achter. (AI op rescue zetten)
voor de rest is het idd versiering.
voor de rest is het idd versiering.
Verwijderd
coolste rescue vonnik trouwens altijd een peon/peasant van het andere ras 
kon je lekker alles bouwen
kon je lekker alles bouwen
Verwijderd
Er zullen zeer waarschijnlijk ook wel scenario editors van Warcraft 2 zijn.Op woensdag 09 mei 2001 13:11 schreef STINGnl het volgende:
Je kunt met de map editor geen scenario''s maken (dus event scriptjes enzo), naar mijn weten kun je die structures dus alleen plaatsen voor decoratie.
Misschien kan je ze via Strategyplanet, fileplanet vinden ander moet je het gewoon in een search engine gooien. De warcraft 2 sites vliegen je om de oren
Pagina: 1